آموزش Web3آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاری

خرید تتر بدون احراز هویت | ۰ تا ۱۰۰ آنچه باید بدانید!

این روزها آنقدر بحث این نوع از تبادلات مالی داغ است که همه روزه شاهد تعداد افرادی بیشتری هستیم که پا به دنیای جذاب ارزهای دیجیتال می‌گذارند. ممکن است شما هم یکی از این افراد باشید. ارزهای دیجیتال، تنوع بسیار زیادی دارند و هر کدام دنیای خاص خودشان را دارا هستند. در این بین، یکی از بهترین و شاید بتوانیم بگوییم محبوب‌ترین آنها، تتر است. ارزی که طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. در این میان، خیلی‌ها به دنبال آن هستند تا بدون احراز هویت، دست به خرید و فروش تتر بزنند. اگر شما هم به فکر خرید تتر بدون احراز هویت هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

دلایل محبوبیت تتر

بیایید پیش از آن‌که راجع‌به خرید تتر بدون احراز هویت صحبت کنیم، این ارز را بیشتر بشناسیم و بدانیم چرا تا این اندازه، جای خود را در دل عاشقان ارز دیجیتال باز کرده‌است؟

نوسانات بازار روی تتر، تأثیری ندارد!

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده‌است تا افراد زیادی به فکر خرید و فروش تتر باشند، آن است که تتر یک استیبل کوین بوده و درست برعکس بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، از نوسانات در امان است. خوب است بدانید، قیمت هر یک تتر چیزی در حدود یک دلار است و این امکان را برای شما فراهم کرده‌است تا به راحتی ارزهایتان را به آن تبدیل کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما ۲۰ هزار دلار بیت کوین خریده‌اید. همه چیز به نفع شما و به سمت پیشرفت بیت کوین در دنیای ارزهای دیجیتال پیش می‌رود و مبلغی که هزنیه کرده‌اید، به ۲۳ هزار دلار تبدیل می‌شود. شما به همین سود راضی هستید و می‌خواهید به نحوی پولتان را دیگر در معرض ریسک ارزهای دیجیتال قرار ندهید. پس به اندازه ۲۳ هزار دلار، بیت کوین را با تتر جابه‌جا می‌کنید و دیگر نوسانات بیت کوین، روی پول و سود شما، اثری ندارد.

به سادگی قابل انتقال است

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب ارز دیجیتال اهمیت دارد، شیوه‌ها و راهکارهای انتقال است. بسیاری از کیف پول‌های معتبر از تتر پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل انتقال آن به راحتی امکان‌پذیر است.

کارمزد بسیار کمی دارد

در آخر، به عنوان مزیت فوق‌العاده دیگر تتر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که دارای کارمزد بسیار کمی است و شما به راحتی با این مبلغ کم، می‌توانید خرید و فروشتان را انجام دهید.

آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟

و اما سؤال مهم و چالش‌برانگیزی که به دنبال آن بودید! آیا فردی تازه‌کار در دنیای ارزهای دیجیتال هستید؟ اگر می‌خواهید معاملات بدون ریسکی را انجام دهید و تجربه تلخی از معامله در بازار کریپتوکارنسی را نداشته باشید، باید بگوییم که پاسخ سوال منفی است؛ به عبارتی دیگر، شما نمی‌توانید در صرافی‌های معتبر بدون احراز هویت تتر بخرید.

اگر هویت خودتان را به عنوان خریدار ثابت نکنید، فرصت را برای پولشویی و انواع سواستفاده‌های مالی دیگر را فراهم می‌کنید. بنابراین، برای داشتن امنیت در تبادلات ارزهای دیجیتال، توصیه می‌کنیم حتماً و حتماً به‌طور کامل، مراحل دقیق احراز هویت را انجام دهید و فضای امنی را برای خودتان و دیگر افراد به وجود بیاورید.

بهترین کیف پول تتر در ۲۰۲۱

چگونه برای خرید تتر، احراز هویت انجام دهیم؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید سراغ راهکارهای امن بروید و خواهان احراز هویت برای خرید تتر هستید، خوب است بدانید راه بسیار ساده ای پیش رویتان قرار دارد! تنها کافی است مدارکی نظیر عکس کارت ملی، شناسنامه و گاهی ویدیوی کوتاهی از خودتان را آپلود کنید و به کمک مسئول احراز هویت، مراحل را تکمیل کنید.

آیا می‌توان به افرادی که خرید تتر بدون احراز هویت انجام می‌دهند، اعتماد کنیم؟

ممکن است در راه پر فراز و نشیب و جذاب ارزهای دیجیتال با افرادی رو به رو بشوید که بدون احراز هویت این کار را برای شما انجام بدهند. اگر چنین فردی سر راهتان سبز شد، بلافاصله دور او یک خط قرمز پررنگ بکشید؛ چرا که این افراد اصلاً قابل اعتماد نیستند و بهترین راه برای از دست دادن سرمایه‌تان هستند!

خرید آنی تتر در صرافی او ام پی فینکس

شما برای تهیه تتر، می‌توانید به صرافی او ام پی فینکس اعتماد کنید. برای این‌کار تنها کافی است مراحل احراز هویت را انجام دهید و پس از آن به راحتی می‌توانید به خرید آنی تتر بپردازید. صرافی OMPFinex، یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال است که در شهر مشهد واقع شده و در حال فعالیت و خدمت رسانی به سرمایه‎‌گذاران عزیز کشورمان می‌باشد. صرافی او‌ام‌پی‌فینکس وظیفه‌ی خود می‌داند که درکنار سرعت بالای معاملات، امنیت و شفافیت کامل را برای مشتریان خود فراهم آورد.

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا