تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

تحلیل کاردانو و بررسی روند قیمت امروز، ۹ فروردین

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، رمزارز بومی کاردانو یعنی ADA، یک رالی قوی را ثبت کرده است که نشان می‌دهد از خط روند دور شده و با مقاومت مهم ۰.۴۰ دلار روبه‌رو است.

در حالی که ارزهای دیجیتال در بازار گسترده‌ کریپتو وارد نوعی ثبات قیمتی شده‌اند، قیمت کاردانو (ADA) در حال افزایش است؛ به گونه‌ای که در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این رمزارز بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۰.۳۷۹۴ دلار و ارزش بازار ۱۳.۱ میلیارد دلار معامله می‌شود.

پادکست تحلیل کاردانو

در ادامه می‌توانید بررسی روند و تحلیل کاردانو امروز را ملاحظه کنید:

روند قیمت کاردانو

تحلیل کاردانو با بررسی تغییرات تکنیکال

همانطور که اشاره شد، در تحلیل تکنیکال کاردانو یک جهش بزرگ وجود داشته‌است، با این حال، این رمزارز در صورت ادامه روند صعودی با مقاومت مهم در ۰.۴۰ دلار مواجه خواهد شد. این جهش به طور بالقوه زمینه را برای بازگشت به بیشترین قیمت در محدوده جدید فراهم کرده‌است. با این حال، در نظر داشته باشید که قیمت ADA به زیر خط روند کاهش یافته و این ممکن است باعث نگرانی سرمایه‌گذارانی شود که فقط به تحلیل‌های تکنیکال متکی هستند. بازار ارزهای دیجیتال به بازاری پر‌نوسان مشهور است و کاردانو نیز از این قاعده مستثنی نیست. علیرغم جهش مثبت از سطح حمایت، افت به زیر خط روند ممکن است نشان دهد که ADA هنوز از خطر خارج نشده‌است. مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، این نکته بسیار حائز اهمیت است که سرمایه‌گذاران در معاملات خود محتاط باشند و از نزدیک، حرکات بازار و شاخص‌های تکنیکال این دارایی را رصد کنند.

تحلیل تکنیکال کاردانو

در حالی که بازار گسترده‌ کریپتو در این ماه حرکت قوی‌ای را از خود نشان داد اما کاردانو (ADA) همچنان به نوسان قیمتی خود ادامه می‌دهد. به همین دلیل با این وجود که سایر آلت‌کوین‌ها در این ماه ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند، ADA تقریبا در بازه رشد ثابت تا صفر معامله می‌شد اما این روند تغییر کرد.

علیرغم کاهش قیمت کاردانو، شبکه بلاکچین آن اما به دستیابی به رکوردهای جدید ادامه می‌دهد. بلاکچین کاردانو به تازگی رکورد ۴ میلیون کیف پول را شکست. علاوه بر این پیشرفت، «دن گامباردلو» بنیانگذار Crypto Capital Venture، سناریوی فوق‌العاده صعودی خود را درباره کاردانو به اشتراک گذاشته‌است. این تحلیلگر معتقد است که قیمت کاردانو در چرخه صعودی بعدی به ۱۵ دلار برسد. این بدان معناست که ارزش بازار کاردانو به رقم خیره کننده ۵۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید. او همچنین اضافه کرد که پیشرفت‌های کاردانو با اتریوم مطابقت دارد.

تاثیر راه‌اندازی بتای ماشین مجازی اتریوم بر کاردانو

در روزهای آینده، بلاکچین کاردانو همچنان در کانون توجهات قرار خواهد داشت زیرا آلت کوین آن در نسخه بتای ماشین مجازی اتریوم (ETH) با دانش صفربتا zkEVM قرار است راه‌اندازی شود. تحلیلگران انتظار دارند که این امر تقاضای جدیدی برای ارز دیجیتال ADA ایجاد کند.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو (ADA) به انجمن پالیگان (MATIC) به دلیل راه‌اندازی بتای ماشین مجازی اتریوم (ETH) با دانش صفر خود تبریک گفت و افزود که دیدن چنین نوآوری در صنعت واقعا جالب است.

دسترسی سریعخرید بیت کوین

شایان ذکر است که zkEVM Polygon  یک شبکه بلاکچین است که تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. مجموعه (ZK) Zero Knowledge  به چندین تراکنش اجازه می‌دهد تا به صورت دسته‌ای خارج از زنجیره و در شبکه اصلی اتریوم اجرا شوند. این امر فرصت جدیدی برای کاردانو فراهم خواهد کرد.

سلب مسئولیت

با توجه به روند مثبت کاردانو، پیش‌بینی شما از آینده این رمزارز چیست؟

شما می‌توانید با مطالعه مطالب بخش تحلیل تکنیکال صرافی او‌ام‌پی فینکس از آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا