تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل کاردانو و بررسی روند قیمت، امروز ۱۴ فوریه

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، کاردانو امروز یک جلسه معاملاتی صعودی را به نمایش گذاشته‌است. قیمت کاردانو در حال حاضر با ۰.۴۰ درصد افزایش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۳۵۸۴ دلار رسیده‌است. شروع متفاوت روز باعث شد که این رمزارز قبل از سقوط به پایین ۰.۳۵۵ دلار به بالاترین حد اولیه یعنی ۰.۳۶۰ دلار برسد.

پادکست تحلیل کاردانو

در ادامه می‌توانید بررسی روند و تحلیل کاردانو را ملاحظه کنید:

روند قیمت کاردانو

تحلیل کاردانو با بررسی تغییرات تکنیکال

طبق تحلیل وبسایت تحلیلی – خبری اف ایکس امپایر، کاردانو برای اینکه بتواند اولین سطح مقاومت اصلی (R1) را در ۰.۳۶۸ دلار هدف قرار دهد، باید از سقوط زیر محور ۰.۳۵۷ دلار جلوگیری کند. بازگشت به ۰.۳۶۵ دلار از یک جلسه معاملاتی صعودی پشتیبانی می‌کند. با این حال، به‌روزرسانی‌های شبکه کاردانو و اخبار موثر بر بازار کریپتو روی روند این ارز رمزنگاری شده تاثیرگذار خواهد بود. در سناریوی صعودی، کاردانو احتمالا دومین سطح مقاومت اصلی (R2) را در ۰.۳۷۸ دلار هدف قرار می‌دهد. تداوم روند صعودی، سومین سطح مقاومت اصلی (R3) را در  ۰.۳۹۹ دلار وارد بازی خواهد کرد.

تحلیل قیمت کاردانو در سناریوی نزولی

سقوط از نقطه پیوت در ۰.۳۵۷ دلار اولین سطح حمایت اصلی (S1) را با  0.347 دلار وارد بازی می‌کند. کاردانو باید برای پایان روند نزولی از سقوط زیر ۰.۳۴۰ دلار و دومین سطح حمایت اصلی (S2) در ۰.۳۳۶ دلار اجتناب کند در غیر اینصورت، رسیدن به سطح حمایت اصلی سوم (S3) یعنی سطح ۰.۳۱۵ دلار محتمل است.

تحلیل تکنیکال کاردانو

امروز صبح، میانگین‌های متحرک نمایی و نمودار کندل استیک ۴ ساعته‌ای که در زیر ارائه شده سیگنال‌های نزولی ارسال کردند. کاردانو زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه که در حال حاضر ۰.۳۶۳ دلار است، قرار دارد. پس از تقاطع نزولی یکشنبه، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه به سمت میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه عقب‌نشینی کرد و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه کاهش یافت که همه این موارد سیگنال‌های نزولی ارائه کرد.

صعود از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه یعنی ۰.۳۶۳ دلار و اولین سطح مقاومت اصلی (R1)، از عبور این رمزارز از  میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یعنی ۰.۳۷۱ دلار و هدف قرار دادن میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در ۰.۳۷۴ دلار پشتیبانی می‌کند. با این حال، اگر کاردانو موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه نشود، این امر زمینه را برای سقوط کاردانو به اولین سطح حمایت اصلی فراهم کرده و حتی دومین سطح حمایت اصلی را وارد بازی می‌‌کند. شایان ذکر است که عبور از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یک سیگنال صعودی ارسال می‌کند.

تحلیل تکنیکال کاردانو با EMA

با وجود سیگنال‌های نزولی، به نظر شما کاردانو تا پایان هفته چه روندی را طی خواهد کرد؟ تحلیل شما از آینده قیمتی این رمزارز چیست؟

شما می‌توانید با مطالعه مطالب بخش تحلیل تکنیکال صرافی او ام پی فینکس از آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا