تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل کاردانو و بررسی روند قیمت ADA؛ امروز ۲۰ فوریه

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، کاردانو (ADA) پس از یک جلسه معاملاتی نزولی در روز یکشنبه، امروز صبح مورد حمایت قرار گرفت. با این حال، فقدان اخبار مربوط به پروژه کاردانو احتمالا سرمایه‌گذاران را در انجام معاملات محتاط‌تر خواهد کرد.

پادکست تحلیل کاردانو

قیمت کاردانو در روز یکشنبه ۱.۴۸ درصد کاهش یافت و با معکوس کردن ۰.۷۴ درصد افزایش روز شنبه، نهایتا، هفته را با ۹.۸۹ درصد افزایش و در قیمت ۰.۴۰۰ دلار به پایان رساند. با وجود جلسه معاملاتی نزولی، این رمزارز برای دومین روز متوالی از سقوط زیر ۰.۳۹۰ دلار اجتناب کرد. شایان ذکر است که کاردانو در حال حاضر با ۰.۰۸ درصد افزایش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به قیمت ۰.۴۰۴۴ دلار رسیده‌است.

در ادامه می‌توانید بررسی روند و تحلیل کاردانو امروز را ملاحظه کنید:

روند قیمت کاردانو

تحلیل کاردانو با بررسی تغییرات تکنیکال

طبق تحلیل وبسایت اف ایکس امپایر، کاردانو برای هدف قرار دادن اولین سطح مقاومت اصلی (R1) در ۰.۴۰۹ دلار و بالاترین سطح یکشنبه یعنی ۰.۴۱۲ دلار باید از سقوط زیر نقطه پیوت در ۰.۴۰۳ دلار جلوگیری کند. البته بازگشت به ۰.۴۱۰ دلار از یک جلسه معاملاتی صعودی پشتیبانی می‌کند. با این حال، به‌روزرسانی‌های شبکه کاردانو و اخبار بازار ارزهای دیجیتال روی قیمت این رمزارز تاثیرگذار خواهد بود.

در صورت صعود این رمزارز از نقطه پیوت، کاردانو احتمالا دومین سطح مقاومت اصلی (R2) را در ۰.۴۱۸ دلار هدف قرار خواهد داد. شایان ذکر است که تداوم روند صعودی، سومین سطح مقاومت اصلی (R3) را در ۰.۴۳۳ دلار وارد بازی می‌کند.  

تحلیل کاردانو در سناریوی نزولی

در سناریوی نزولی، سقوط از نقطه پیوت، اولین سطح حمایت اصلی (S1) در ۰.۳۹۴ دلار را دوباره وارد بازی می‌کند. این رمزارز برای پایان دادن به سناریوی نزولی باید از سقوط زیر ۰.۳۹۰ دلار و دومین سطح حمایت اصلی (S2) در ۰.۳۸۸ دلار اجتناب کند در غیر این صورت، رسیدن به سطح حمایت اصلی سوم (S3) یعنی ۰.۳۷۳ دلار محتمل است.   

تحلیل تکنیکال کاردانو

امروز صبح، میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) و نمودار کندل استیک ۴ ساعته‌ای که در زیر ارائه شده، سیگنال‌های صعودی ارائه کردند. کاردانو بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه که در حال حاضر ۰.۳۹۴ دلار است، قرار دارد. در تقاطع صعودی روز چهارشنبه، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه دورتر شد و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه گسترش یافت که همه این موارد سیگنال‌های صعودی ارائه کردند.

اگر کاردانو بتواند بالاتر از اولین سطح حمایت اصلی و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یعنی ۰.۳۹۴ دلار باقی بماند، این امر از عبور این رمزارز از اولین سطح مقاومت اصلی (R1) در 0.409 دلار و  هدف قراردادن دومین سطح مقاومت اصلی (R2) یعنی ۰.۴۱۸ دلار  پشتیبانی می‌کند. با این حال، سقوط از اولین سطح حمایت یعنی ۰.۳۹۴ دلار و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یعنی ۰.۳۹۴ دلار، دومین سطح حمایت اصلی (S2) در ۰.۰.۳۸۸ دلار و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه را در قیمت ۰.۳۸۷ دلار وارد بازی می‌کند. شایان ذکر است که سقوط از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یک سیگنال نزولی ارسال می‌کند.

تحلیل کاردانو با EMA

با توجه به سیگنال‌های صعودی این رمزارز، به نظر شما کاردانو روند افزایشی را تا کجا ادامه خواهد داد؟

شما می‌توانید با مطالعه مطالب بخش تحلیل تکنیکال صرافی او ام پی فینکس از آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا