اخبار او ام پی فینکسمعرفی ارزهای دیجیتال

توکن NFT در او ام پی فینکس لیست شد

توکن NFT رمزارز بومی بازار APENFT است که یک پلتفرم در حوزه بازی و معاملات NFT یا همان توکن‌های غیرمثلی با قابلیت‌های چندین شبکه بلاک چین است. به‌علاوه، APENFT یکی از برترین محصولات در این حوزه به‌دلیل تعهد کامل به ماموریت و آثار خود بوده و خانه‌ای برای هنرمندان آثار NFT و همچنین هنرهای بصری غیردیجیتال محسوب می‌شود.


هدف اصلی این پلتفرم ایجاد پلی بین دنیای NFT و هنرهای بصری در دنیای واقعی است که در زمینه ساخت NFT آثار تاریخی و ارزشمند و ایجاد دموکراسی در سرمایه‌گذاری در آثار هنری یک پیشرو محسوب می‌شود.

پیش‌بینی شده که طی ۱۰ سال آتی، ۵۰ درصد از هنرمندان برجسته در دنیا یک نسخه NFT از آثار خود در بلاک چین ایجاد می‌کنند که این مسئله به APENFT به‌عنوان یک پیشرو در این حوزه اعتبار زیادی می‌بخشد.


ایپ ان اف تی (APENFT) یک پلتفرم چندشبکه‌ای است و در بلاک چین‌های ترون (Tron / TRX)، اتریوم (Ethereum / ETH) و بایننس (BSC) ایجاد شده است. NFT ها در این پلتفرم طبق استاندارد شبکه‌های TRC-721 ترون و ERC-721 اتریوم ساخته می‌شوند و از سیستم فایل بیت‌تورنت (BTFS) برای ذخیره‌سازی اطلاعات آثار به‌صورت غیرمتمرکز استفاده می‌شود.

سیستم BTFS تحت شبکه ترون فعالیت می‌کند و از این رو، توان عملیاتی بسیار بالایی دارد. همچنین پلتفرم ایپ ان اف تی برای تولید آثار NFT هزینه گس (Gas Fee) پایینی را دریافت می‌کند.


ناگفته نماند که APENFT دارای آثار هنری فیزیکی نیز است و برای ذخیره آن‌ها فضای اختصاصی مورد نظر را ایجاد کرده است. سطح امنیت تاسیسات این پلتفرم بسیار بالا و چند لایه است و محیط آن برای حفظ آثار و بازدید از آن‌ها شرایط لازم را فراهم کرده است.


توکن NFT، ارز دیجیتال و توکن حاکمیتی (Governance Token) پلتفرم ایپ ان اف تی است. عرضه کل توکن NFT طبق آمار رسمی وبسایت APENFT دقیقاً ۹۹۹,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ واحد است و هولدرهای این ارز دیجیتال از مزایایی نظیر رأی‌دهی، تقسیم سود و دریافت ایردراپ‌های NFT برخوردار هستند.


توکن NFT در صرافی‌های معتبری نظیر کوکوین (KuCoin) و هیوبی (Huobi) لیست شده است و اکنون کاربران او ام پی فینکس نیز می‌توانند در این پلتفرم، با استفاده از ریال یا رمزارزها اقدام به خرید توکن NFT کنند.

توکن حاکمیتی چیست؟

توکن حاکمیتی (Governance Token) رمزارزی است که به هولدرهای خود در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی پیرامون توسعه و عملکرد آینده یک پلتفرم یا بلاک چین حق رأی می‌دهد.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا