اخبار ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

همه چیز درباره توکن سوزی بیبی دوج کوین + آخرین اخبار

میزان توکن سوزی بیبی دوج کوین (BabyDoge) در سال ۲۰۲۲ شروع به افزایش کرد و این رمزارز در هر ماه چند کوادریلیون (Quadrillion) از توکن‌های خود را سوزانده است. توکن سوزی (Burn) ارزهای دیجیتال یک رویداد رایج جهت تنظیم سطح عرضه توکن‌ها در بازارها و صرافی ارز دیجیتال است.


این میم کوین (Memecoin) یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای به‌وجود آمده در سال ۲۰۲۱ است و قیمت بیبی دوج کوین همانند الگوی آن، دوج کوین (Dogecoin)، توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. یکی از اهداف اصلی پروژه‌ها در توکن سوزی، افزایش ارزش و قیمت ارز دیجیتال است که بیبی دوج در این زمینه فعالیت زیادی داشته و تاکنون نزدیک به نیمی از عرضه کل خود را سوزانده است.

پادکست توکن سوزی بیبی دوج کوین


در این مقاله از صرافی او ام پی فینکس، تاریخچه توکن سوزی بیبی دوج کوین، آخرین توکن سوزی بیبی دوج و روش توکن سوزی آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تاریخچه توکن سوزی بیبی دوج

توکن سوزی بیبی دوج 01

عرضه کل ارز دیجیتال بیبی دوج در زمان شروع به کار پروژه ۴۲۰ کوادریلیون واحد تعیین شد. این رمزارز در سپتامبر سال ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) طی یکی از اولین رویدادهای توکن سوزی بیبی دوج ۲ کوادریلیون از عرضه خود به ارزش ۲.۱۹ میلیون دلار را از گردش در بازار خارج کرد. این توکن سوزی بیبی دوج به مناسبت تولد سه ماهگی پروژه برگزار شد. شاید این حجم از توکن سوزی به نظر زیاد باشد؛ اما تنها ۰.۴۴ درصد از کل عرضه بیبی دوج کوین بود.


حتی این توکن سوزی بیبی دوج در مقایسه با توکن سوزی ارز بایننس کوین (BNB) به میزان ۱.۳ میلیون واحد BNB کمتر بود. این توکن سوزی BNB نزدیک به ۰.۷۷ درصد از عرضه این رمزارز را در برگرفت و حتی از نرخ توکن سوزی (Burn Rate) اتریوم نیز کمتر بود. در همین راستا، بهتر است بدانید که ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، در همین سال بیش از ۴۱۰ تریلیون واحد شیبا اینو (SHIB) را به ارزش ۷ میلیارد دلار سوزاند.


توکن سوزی بیبی دوج کوین در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) به میزان ۴ کوادریلیون واحد بود. این در حالی است که این میم کوین در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲ یعنی ژانویه و فوریه (دی و بهمن ۱۴۰۰)، به ترتیب ۱۱.۵ و ۲۰ میلیون دلار توکن BabyDoge را سوزاند.


در پی این رویدادها، تیم پروژه از تایید پیشنهاد برنامه توکن سوزی ماهیانه بیبی دوج کوین خبر داد. این رأی‌گیری که نزدیک به یک هفته به طول انجامید، با حمایت کامل از سوی جامعه این رمزارز مواجه شد. به این ترتیب، اولین رویداد توکن سوزی ماهیانه بیبی دوج کوین در ۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۰ آذر ۱۴۰۱) با سوزاندن ۱ کوادریلیون توکن بیبی دوج به ارزش ۱ میلیون دلار انجام شد.

طبق گفته تیم توسعه، در توکن سوزی بیبی دوج از منابع ذخیره این رمزارز استفاده نخواهد شد، چرا که این دارایی‌ها در فرآیندهای فارمینگ (Yield Farming) مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این ترتیب، توکن سوزی ماهیانه بیبی دوج کوین به میزان سابق نخواهد بود.


وب‌سایت کریپتو‌بیسیک (TheCryptoBasic) در رابطه با آخرین توکن سوزی بیبی دوج در سال ۲۰۲۳ گزارش داد که این پروژه در ماه میلادی جاری تاکنون ۶۸۲ تریلیون واحد بیبی دوج را به ارزش ۱ میلیون دلار سوزانده است و این آمار برای ماه نخست سال ۲۰۲۳ به میزان ۳۳۲ تریلیون واحد در هر روز بوده است.

توکن سوزی بیبی دوج 02


ارز دیجیتال بیبی دوج کوین از لحاظ تعداد هولدرها، برترین میم کوین بازار محسوب می‌شود. تعداد کیف پول‌های بیبی دوج بیش از ۱.۴ میلیون آدرس است، در حالی که این آمار برای شیبا اینو و دوج کوین به‌ترتیب برابر با ۱.۲ میلیون و ۵۶۳,۰۰۰ کیف پول است. اما به‌طور کل، بیبی دوج سومین رمزارز برتر بازار از لحاظ تعاملات اجتماعی پس از شیبا اینو و دوج کوین است و صفحه رسمی توییتر بیبی دوج از مرز ۱ میلیون دنبال‌کننده فراتر رفته است. یکی از عوامل اصلی در محبوبیت بالای این میم کوین استراتژی و مکانیزم توکن سوزی بیبی دوج است.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟


کاربران باید بدانند که توکن سوزی ارزهای دیجیتال در صنعت رمزارزها یک تکنیک رایج است که جذب سرمایه‌گذاران را به‌همراه دارد. توکن سوزی بیبی دوج کوین توکن‌های این رمزارز را از عرضه آن حذف می‌کند، اما به این معنی نیست که قیمت بیبی دوج افزایش پیدا خواهد کرد. قیمت این دارایی زمانی افزایش می‌یابد که سطح تقاضا برای آن از عرضه در گردش بازار فراتر می‌رود. در غیر این صورت، توکن سوزی همراه با تقاضای پایین افزایش قیمت یک ارز دیجیتال را به‌همراه نخواهد داشت.

آخرین اخبار توکن سوزی بیبی دوج

پورتال توکن سوزی بیبی دوج

پیرامون اخبار توکن سوزی بیبی دوج کوین، بهتر است بدانید که جامعه این میم کوین علی‌رغم افزایش تعداد تراکنش‌های آن، معتقدند که نرخ توکن سوزی بیبی دوج باید بالاتر رود تا عرضه آن کاهش قابل توجهی داشته باشد. در همین راستا، تیم توسعه‌دهنده پروژه از طرح ساخت پورتال توکن سوزی بیبی دوج (Baby Doge Burn Portal) رونمایی کرد که در آن، کاربران با دریافت مزایا می‌توانند توکن‌های خود را بسوزانند.


این طرح نزدیک به یک ماه پیش اعلام شد و در بیانیه رسمی آن آمد که کاربران می‌توانند در ازای سوزاندن بیبی دوج، این رمزارز را با تخفیف خریداری کنند. در هفته گذشته بود که تیم توسعه‌دهنده این پروژه از تکمیل مراحل پایانی پورتال توکن سوزی خبر داد.


توییتر رسمی بیبی دوج روز گذشته اعلام کرد پورتال توکن سوزی قرار است فردا در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) راه‌اندازی شود، اما در مورد زمان دقیق شروع به‌کار این پروتکل اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار نداد. در ادامه، تیم توسعه پروژه پیش‌نمایشی از داشبورد کاربری پورتال توکن سوزی بیبی دوج منتشر کرد که در آن اطلاعات دقیق از آخرین توکن سوزی بیبی دوج، مقدار توکن سوزی‌ها و پاداش‌های کسب‌شده به چشم می‌خورد.

پورتال توکن سوزی بیبی دوج 01
داشبورد کاربری پورتال توکن سوزی بیبی دوج

همچنین، کاربران می‌توانند در صرافی غیرمتمرکز (DEX) بیبی دوج سواپ (Baby Doge Swap) با سوزاندن این توکن حجم بیشتری از این رمزارز را با کارمزدهای کمتر خریداری کنند. لازم به ذکر است، محبوبیت بیبی دوج سواپ که در شبکه بایننس پیاده‌سازی شده روز به روز در حال افزایش است و از زمان آغاز به کار این صرافی در اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱) تا کنون، ارزش کل قفل‌شده (TVL) در این پلتفرم رشدی بی‌وقفه داشته است. ارزش کل قفل‌شده بیبی دوج سواپ در ماه گذشته نزدیک به ۲۰ درصد رشد داشت و هم‌اکنون ۳۸ میلیون دلار برآورد شده است.

تفاوت صرافی های غیرمتمرکز و متمرکز

سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال؛ معرفی سودآورترین رمز ارزها


تیم توسعه پورتال توکن سوزی بیبی دوج به‌منظور جشن‌گرفتن برای راه‌اندازی این پروژه قرار است به یک کاربر خوش‌شانس ۵۰۰ دلار جایزه دهد. جهت شرکت در این رویداد، کاربران باید پست اعلامیه این پورتال را در توییتر بازنشر کنند و هشتگ BurnBabyBurn# را در قسمت نظرات بنویسند. همچنین، افراد می‌توانند با تهیه یک اسکرین‌شات از صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج سواپ و افزودن آن به نظر خود، شانس خود را در این قرعه‌کشی بالاتر ببرند.


تا به این لحظه بیش از ۴,۵۰۰ توییت از این اعلامیه بیبی دوج پست شده است و به‌طور کل، هیجانات و فعالیت‌ها در جامعه این رمزارز افزایش پیدا کرده است. پورتال توکن سوزی بیبی دوج در راستای برنامه توکن سوزی‌ها به این پروژه کمک زیادی خواهد کرد.


بیبی دوج کوین یکی از پروژه‌های ارز دیجیتالی است که برای کاهش عرضه خود از کمپین‌های توکن‌سوزی استفاده می‌کند و سال گذشته بود که عنوان کرد بخشی از کارمزدهای صرافی غیرمتمرکز خود را صرف توکن سوزی بیبی دوج می‌کند. تا کنون طی رویدادهای مختلف، بیش از ۲۰۲ کوادریلیون از ۴۲۰ کوادریلیون عرضه کل بیبی دوج کوین سوزانده شده است.


اکنون راه‌اندازی پورتال توکن سوزی بیبی دوج کوین بحث داغ فعلی پیرامون این ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی است و پیش‌بینی شده که با اجرای این پورتال، توکن‌های بیشتری از بیبی دوج نسبت به گذشته سوزانده خواهند شد.


در این مقاله از صرافی او ام پی فینکس، توضیحاتی را پیرامون رویدادهای توکن سوزی بیبی دوج و اخبار پیرامون این پروژه برای شما ارائه کردیم؛ چنانچه در رابطه با مطالب فوق سوال، پیشنهاد و یا انتقادی داشتید می‌توانید با ثبت نظر خود ما را در جریان بگذارید.

سوالات شما راجع به توکن سوزی بیبی دوج

تاریخ توکن سوزی بیبی دوج در مرحله بعد چیست؟

زمان توکن سوزی بیبی دوج با راه‌اندازی پورتال توکن سوزی این پروژه در روزهای آتی مشخص خواهد شد.

آخرین توکن سوزی بیبی دوج چه زمانی بود؟

آخرین توکن سوزی بیبی دوج تا زمان نگارش این مطلب در روز قبل از راه‌اندازی پورتال توکن سوزی (۱۲ فوریه / ۲۳ بهمن) بوده که در آن، بیش از ۲۴ هزار میلیارد توکن از بازار خارج شد.

توکن سوزی بیبی دوج چیست؟

توکن سوزی ارز دیجیتال به رویدادی اشاره دارد که طی آن کاربران، توکن‌های خود را از بازار حذف می‌کنند و به یک آدرس کیف پول غیرقابل برداشت ارسال می‌کنند.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

‫۱۱ دیدگاه‌ها

      1. سلام جناب کریم زاده میبخشید س آیا سرمایه گذاری روی بیبی دوج بلند مدت به نظر شما اشکالی دارد ویا اشکال ندارد بنده خود رای ۱۰۷۲۷۰۶۸۹۲۷۷۰ مبلغ ۵۳ملیون سرمایه گذاری کردم وقسطم تا سه سال آیند است همین حالا هم توسودم ولی بااین سود کاری نمیشه کرد ولزا می‌خوام سه سال بعد بفروشم نظر شما برام مهم است تشکر

        1. سلام وقت بخیر. به‌طور کل هرگونه سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بازار ارزهای دیجیتال حتماً باید با دیدگاه بلندمدت انجام بشه و سرمایه‌ای رو اختصاص بدین که احتیاجی بهش نداشته باشین. بهتره روی پروژه‌های شناخته‌شده و برتر بازار سرمایه‌گذاری بشه و اگر الان در محدوده سود قرار دارید، بهتره همین سرمایه‌ رو بین چندتا از ۱۰ تا ارز برتر بازار پخش کنید. البته که بیبی دوج هم توی یک سال اخیر فعالیت و پیشرفت‌های زیادی داشته، اما در نهایت یک میم کوین هست و میتونه نوسانات بسیار عجیب و غریبی داشته باشه. ممنون از همراهی شما، با آرزوی موفقیت.

  1. ممنون از مطلبتون این توکن سوزی بیبی دوج روی قیمت بیبی دوج کوین تاثیرگذار هست و به همین دلیل بهتره که از تاریخچش اطلاع داشته باشید.

    1. سلام، ممنون از همراهی و فیدبک شما. بله یکی از اهداف اصلی در توکن سوزی ارزهای دیجیتال، ارتقای سطح قیمتی آن‌ها است.

  2. سال ۲۰۲۹ بیبی دوج بزرگ ترین ارزی میشه که باهاش خرید و فروش میکنن به جای دلار کاغذی.چون بیت کوین و اتریوم اون زمان جریان دیگه ای داره فرض کنید به ازای یک بیت کوین یک هزارم پاداش میگیرین ماهیانه مثلا.چون بعد از هاوینگ دیگه ماینر اینا معنی نداره.مواظب پول های آیندتون باشید.سال ۱۴۰۳ اردیبهشت ماه میبینید که چی گفتم.مسافر زمان

  3. کمی بی بی دوج خریدم موتور خودمو و دوچرخه دخترم فروختم هر روز میگم کاشکی شیبا می خریدم حالا دیگه پناه بر خدا فقط ناراحت دوچرخه دخترم هستم

  4. کمی بی بی دوج خریدم موتور خودمو و دوچرخه دخترم فروختم هر روز میگم کاشکی شیبا می خریدم حالا دیگه پناه بر خدا فقط ناراحت دوچرخه دخترم هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا