آموزش ارز دیجیتالآموزش استخراج ارز دیجیتالآموزش بلاکچینآموزش سرمایه گذاری

بهترین نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۲

در اینجا بهترین نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین را بررسی می‌کنیم و همچنین برخی از نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین رایگان موجود در بازار را باهم مقایسه می‌کنیم.

پس‌ازاینکه سخت‌افزار استخراج بیت کوین و سایر ملزومات بیت کوین خود را آماده کرده‌اید. اکنون تنها چیزی که نیاز دارید انتخاب از میان نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین است که می‌توانند به شما در نظارت و کنترل تجهیزات استخراج رمز ارز کمک کند.

نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین برای تولید ارز دیجیتال جدید و معرفی اجزای یک بلاک چین موجود استفاده می‌شود. ارز دیجیتال جدیدی که استخراج می‌شود، پس از تأیید اعتبار، به‌عنوان پاداش برای افزودن به بلاک چین، توسط طرف ماینینگ گرفته می‌شود.

نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین از واحد پردازش گرافیکی کامپیوتر (GPU) برای تسهیل کشف بلاک‌ها استفاده می‌کنند. بخش عمده فرآیند استخراج مدرن از طریق یک استخر استخراج انجام می‌شود که منابع را توزیع می‌کند و پاداش‌ها را از طریق یک شبکه پرداخت می‌کند.

امروزه نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین زیادی وجود دارند که همین امر موجب می‌شود انتخاب مناسب برای فعالان درزمینه استخراج بیت کوین دشوار باشد.

ازاین‌رو، ما به شما کمک می‌کنیم تا از میان این نرم‌افزارها، بهترین نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین را که برای شما مناسب‌تر است و می‌تواند به شما برای داشتن استخراج موفق‌تر یاری کند، انتخاب نمایید.

ازآنجایی‌که امروزه نرم‌ افزار های استخراج بیت کوین بسیار زیادی در دسترس هستند، انتخاب یک نرم‌ افزار مناسب برای همه دشوار است.

بااین‌حال، امروزه نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین باید از برخی از ویژگی‌ها برخوردار باشند تا بتوان آن‌ها را در زمره بهترین نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین به‌حساب آورد.

این ویژگی‌ها شامل منابع اختصاصی برای استخرهای استخراج ارزهای دیجیتال بر اساس منطقه، استفاده از CPU یا GPU برای استخراج، و پیوند سخت‌افزار استخراج به استخر یا بلاک چین است.

لیست بهترین نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین

لیست بهترین نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین
لیست بهترین نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین

در اینجا فهرستی از برترین نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین موجود در بازار ارائه‌شده است:

  • ECOS
  • Pionex
  • BeMine
  • CGMiner
  • GMINERS
  • BFGMiner
  • BTCMiner
  • EasyMiner
  • MultiMiner
  • Cudo Miner
  • DiabloMiner
  • SHAMINING
  • Kryptex Miner
  • NiceHash Miner
  • Awesome Miner

بیایید برخی از نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

نرم افزار SHAMINING

نرم افزار SHAMINING
نرم افزار SHAMINING

SHAMINING هم برای کاربران پیشرفته و هم برای مبتدیان (ازجمله ماینرهایی که اولین بار می‌خواهند این کار را انجام دهند) بهترین انتخاب است.

SHAMINING یک پلتفرم استخراج ابری بر روی وب است که استخراج‌کننده‌های ASIC و GPU با نرخ هش ۲۳۵۸۰ GH/s را اجرا می‌کند و رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی دارد.

این امر SHAMINING را به یکی از بهترین نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین برای کسانی که در دنیای رمز ارزها تازه‌وارد هستند تبدیل می‌کند.

یکی از محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان فعلی، امکان استخراج ارز دیجیتال (توجه داشته باشید که فقط برای BTC است) را با عملکرد بسیار بالا و قیمت‌های مناسب برای هر GH/s می‌دهد.

فرآیند استخراج درست پس از خرید قرارداد شروع می‌شود و حداقل مبلغ سپرده ۲۵۰ دلار است. ثبت‌نام با اولین پرداخت تنها چند کلیک طول می‌کشد.

  • امکانات نرم افزار SHAMINING

امکانات نرم افزار SHAMINING عبارت‌اند از:

  1. محاسبه‌گر درآمد
  2. سازگاری با همه سیستم‌عامل‌ها
  3. نیازی به دانلود و راه‌اندازی ندارد
  4. ارائه آمار درجا باقابلیت‌های پیشرفته
  5. مدیریت حساب از راه دور و با هر دستگاهی
  6. انتخاب‌ها مختلف برای روش پرداخت (شامل Visa، MasterCard، IBAN)
  • جمع‌بندی

SHAMINING یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند با استخراج بیت کوین بدون سرمایه‌گذاری بالا کار خود را راحت کنند. همچنین، این‌یک پلت فرم استخراج ابری خوب برای مبتدیان است.

  • قیمت نرم افزار SHAMINING

قیمت هر GH/s از ۰.۰۱۰۹ دلار شروع می‌شود (بسته به گزینه ماینر).

نرم افزار GMINERS

GMINERS بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران میان‌مدت مبتدی و باتجربه است.

GMINERS یک سرویس ابری است که برای شروع آسان سرمایه‌گذاری در بخش استخراج بیت کوین به‌صورت از راه دور و از طریق پلتفرم‌های دسکتاپ/موبایل طراحی‌شده است.

یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند، دسترسی سریع به تمام ویژگی‌ها و ابزارها، ازجمله انواع مختلف ماینرها، بخش‌های پرداخت، آمار، محاسبه‌گر درآمد و بسیاری موارد دیگر را فراهم می‌کند.

GMINERS تجهیزات با کارایی بالا (شامل ASIC و GPU) واقع در سه مرکز داده را با استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر اجرا می‌کند.

آپتایم ۹۹.۹۸ درصدی دلیل اصلی استخراج بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران و با استفاده از چندین نوع قرارداد یک‌ساله در GMINERS است.

ویژگی محاسبه‌گر درآمد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا درآمد هر مقدار سرمایه‌گذاری را با توجه به ارزش فعلی بیت کوین پیش‌بینی و محاسبه کنید. نرخ هش موجود فعلی از ۷۶۶۶ GH/s شروع می‌شود.

  • امکانات نرم افزار GMINERS

امکانات نرم افزار GMINERS عبارت‌اند از:

  1. مدیر شخصی برای هر مشتری
  2. پشتیبانی چندزبانه و ۲۴ ساعته
  3. قابل‌استفاده با انواع سیستم‌ها
  4. آمار درآمد، سودآوری و عملکرد
  5. بهره‌مندی از تراکنش‌های بسیار امن
  6. روش‌های مختلفی برای پرداخت موجود است
  • جمع‌بندی

برای کسانی که تازه شروع به کارکرده‌اند (و همچنین سرمایه‌گذاران موفق ارزهای دیجیتال)، GMINERS یک پلت فرم استخراج قابل‌اعتماد و نسبتاً ساده است که با همه دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها سازگار است.

ارائه‌دهنده قیمت مناسبی را برای تمام قراردادهای استخراج ابری با استفاده از زمان بالا و نرم‌افزار استخراج پیشرفته تعیین می‌کند.

  • قیمت نرم افزار GMINERS

قیمت قراردادهای استخراج ابری از ۲۵۰ دلار شروع می‌شود. ۳۰% پاداش قدرت برای مشتریان جدید در نظر گرفته‌شده است.

نرم افزار ECOS

ECOS بهترین گزینه برای خدمات قانونی و شفاف است. ECOS یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات استخراج ابری در بازار است.

این ارائه‌کننده خدمات در سال ۲۰۱۷ و در منطقه آزاد اقتصادی تأسیس شد و این اولین ارائه‌دهنده خدمات استخراج ابری است که با شرایط قانونی فعالیت می‌کند. ECOS بیش از ۹۰۰۰۰ کاربر از سراسر جهان دارد.

علاوه بر این، ECOS یک پلت فرم سرمایه‌گذاری تمام‌عیار است. این نرم‌افزار نه‌تنها شامل استخراج ابری بلکه کیف پول، صرافی، سبد سرمایه‌گذاری و پس‌انداز نیز می‌شود. ECOS دارای یک برنامه موبایل خوب است که در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

  • امکانات نرم افزار ECOS

امکانات نرم افزار ECOS عبارت‌اند از:

  1. پرداخت‌های روزانه
  2. تاریخچه معاملات با جزئیات
  3. طیف گسترده‌ای از قراردادها
  4. حداقل برداشت بسیار کم از ۰.۰۰۱ BTC
  5. حداقل قیمت برای قرارداد استخراج ۴۹ دلار است
  6. پس از ثبت‌نام به مدت ۱ ماه قرارداد ماینینگ رایگان دریافت کنید
  7. ماشین‌حساب مناسب در وب‌سایت برای انتخاب یک قرارداد استخراج (دارای نسخه‌های استاندارد و حرفه‌ای)
  • جمع‌بندی

برای استخراج BTC، نیاز به تجهیزات استخراج واقعی دارید. ماینرها نیاز به تعمیر و نگهداری و تأمین برق دارند و ECOS این کار را انجام می‌دهد.

سود کسب‌شده بر اساس عوامل مختلفی مانند قرارداد انتخابی، تعداد TH/s، مدت قرارداد و غیره خواهد بود. این نرم‌افزار نیز یکی از بسترهایی ایده آل برای مبتدیان است.

  • قیمت نرم افزار ECOS

ECOS قرارداد استخراج ابری رایگان را به مدت ۱ ماه برای کاربران جدید ارائه می‌کند.

نرم افزار Pionex

نرم افزار Pionex
نرم افزار Pionex

Pionex بهترین گزینه برای تنظیم سپرده‌های خودکار در یک کیف پول خارجی است (بسته به اینکه می‌خواهید بیت کوین را برای چه چیزی خرج کنید).

اکثر ماینرهای رمز ارز معمولاً آن را در کیف پول‌های صرافی یا اپلیکیشن سپرده‌گذاری می‌کنند تا بتوانند آن را با fiat مبادله کنند.

بااین‌حال، معامله‌گران فعال ممکن است بخواهند برای داشتن تجارت فعال در یک صرافی یا برنامه معاملاتی سپرده‌گذاری کنند.

ربات معامله‌گر ارز دیجیتال Pionex را نیز در نظر بگیرید که دارای ۱۶ ربات تجاری مختلف برای خودکارسازی معاملات است.

هنگام معامله با Pionex، ۱۶ ربات به شما امکان می‌دهند تا با اهرم‌ها معامله کنید. این صرافی به شما امکان می‌دهد علاوه بر استفاده از برنامه Pionex Lite، مستقیماً با یک کارت اعتباری به صرافی واریز انجام دهید.

بااین‌حال، باید حساب را با یک کپی شناسنامه و یک عکس سلفی تأیید کنید، که تأیید آن ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

  • امکانات نرم افزار Pionex

• سفارش ردیابی تاریخچه از حساب
• بازار نقطه‌ای با نمودار
• رمز ارز را با اهرمی تا ۴ برابر سرمایه اولیه خود معامله کنید.
• انتخاب کنید که آیا می‌خواهید برای معامله از روش دستی یا ربات استفاده کنید.

نرم افزار Kryptex Miner

نرم افزار استخراج بیت کوین Kryptex Miner
نرم افزار استخراج بیت کوین Kryptex Miner

Kryptex Miner یکی از بهترین گزینه‌ها برای مبتدیان و همچنین حرفه‌ای‌ها است. این نرم‌افزار بهترین ابزار برای استخراج بهترین سکه و با حداکثر کارایی است.

Kryptex یک اپلیکیشن ویندوزی است که می‌تواند سودآورترین سکه را شناسایی کند و قادر به اجرای محاسبات پیچیده رمز ارزهای توزیع‌شده است.

شروع کار با این ابزار آسان است، برنامه را دانلود کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید، Kryptex را در حال اجرا نگه‌دارید و پول به دست آورید.

Kryptex در پس‌زمینه اجرا می‌شود و هزینه کار انجام‌شده توسط رایانه را پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ قابل‌برداشت ۰.۵ دلار است. با Kryptex ، می‌توانید استخراج را از راه دور و از هر مکانی کنترل کنید.

  • امکانات نرم افزار Kryptex Miner

نرم افزار Kryptex Miner عبارت‌اند از:

• Kryptex تضمین می‌کند که ماینرهای به‌روز را ارائه می‌دهد.
• این نرم‌افزار آمار دقیق و درجا را ارائه می‌دهد.
• Kryptex نرخ هش و سودآوری GPUهایی که در بازار در دسترس هستند را نظارت می‌کند.
• ماشین‌حساب سودآوری استخراج این نرم‌افزار بهترین پردازنده‌های گرافیکی را برای دستگاه استخراج شما و سودآورترین آلت کوین‌ها را برای قیمت برق داده‌شده به شما نشان می‌دهد.
• ماشین‌حساب سودی را که می‌توانید با توجه به ورودی‌های کارت گرافیک و قیمت برق انتظار داشته باشید محاسبه می‌کند.

  • جمع‌بندی

Kryptex در پس‌زمینه اجرا می‌شود و می‌تواند محاسبات پیچیده ارزهای دیجیتال توزیع‌شده را اجرا کند. رابط کاربری و عملکرد مناسب آن، استخراج را راحت می‌کند. با استخراج بهترین سکه با حداکثر کارایی، Kryptex می‌تواند پول واقعی یا بیت کوین را به شما پرداخت کند.

  • قیمت نرم افزار Kryptex Miner

می‌توانید Kryptex را به‌صورت رایگان دانلود کنید و هزینه‌های برداشت آن را بررسی نمایید. برای بیت کوین، کارمزد ۰.۰۰۰۲ بیت کوین است و حداقل پرداخت ۰.۰۰۰۲۵ بیت کوین خواهد بود.

نرم افزار Cudo Miner

Cudo Miner بهترین گزینه برای ماینرهایی است که برای اولین بار می‌خواهند از دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود بیت کوین کسب کنند.

Cudo Miner یک پردازشگر گرافیکی و پردازنده مرکزی با ویژگی‌های کامل است که از چندین الگوریتم پشتیبانی می‌کند. این‌یک پلتفرم استخراج ارز دیجیتال است که راه‌اندازی آن آسان است و بسیار سودآور است و ویژگی‌هایی دارد که در سایر نرم‌افزارهای استخراج برجسته دیده نمی‌شود.

همچنین قابلیت‌های کنترل از راه دور و ردیابی پیشرفته را برای کاربران ارائه می‌کند که به دارنده حساب اجازه می‌دهد فعال یا غیرفعال کردن استخراج، نمایش نرخ هش، درآمدها، آمار سلامت سخت‌افزار مانند وات و دما، توصیه‌ها و تراکنش‌ها را از دور کنترل کنند. این نرم‌افزار همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با ارزهای مختلف درآمد کسب کنید.

  • امکانات نرم افزار Cudo Miner

امکانات نرم افزار Cudo Miner عبارت‌اند از:

  1. رابط کاربرپسند
  2. مدیریت از راه دور
  3. کنسول وب قدرتمند
  4. انتخاب روش پرداخت
  5. قابلیت ردیابی پیشرفته
  6. استخراج در حالت idle
  7. امکان سفارشی‌سازی الگوریتم‌ها برای بهبود عملکرد یا سودآوری
  • جمع‌بندی

Cudo Miner ازنظر عملکرد و کارایی پیشرفته است و بدون محدودیت در تعداد دستگاه‌ها در هر حساب تیم نرم‌افزار کار را ساده کرده است.

این امر Cudo Miner را برای ماینرهایی که برای اولین بار می‌خواهند از دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود بیت کوین کسب کنند به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.

این امتیاز که Cudo Miner یکی از نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین رایگان است را به موارد قبل اضافه کنید.

  • قیمت نرم افزار Cudo Miner

رایگان

سوالات متداول

نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین چه هستند؟

نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین ابزارهایی هستند که برای استخراج بیت کوین استفاده می‌شوند. علاوه بر این، به ماینرهای انفرادی اجازه می‌دهند تا بلاک چین را به سخت‌افزار بیت کوین یا ماینر خود پیوند دهند. علاوه بر این، نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین برای ارائه مزایای بیشتر به استخر ماینینگ شما متصل می‌شوند.

هدف اصلی نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین چیست؟

هدف اصلی نرم‌افزار توزیع خروجی سخت‌افزار استخراج در سراسر شبکه بیت کوین و بازیابی کار تمام‌شده از سایر ماینرها است.

بهترین نرم‌ افزار استخراج بیت کوین کدام است؟

به دلیل سادگی آن، جامعه رمز ارز، CGMiner را بهترین ابزار استخراج بیت کوین در بازار می‌داند. CGMiner به دلیل معماری منبع باز، قابلیت اجرا بر روی تمامی دستگاه‌ها و سازگاری با انواع تجهیزات استخراج، نسبت به سایر نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین ارجحیت دارد.

منبع: investopedia

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا