آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت کدام است؟

کاربران گزینه های زیادی را به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت در اختیار دارند. با ادامه توسعه و رشد ارزهای دیجیتال، بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در این حوزه به صورت بلند مدت و با ریسک کمتر هستند. سرمایه گذاری بلند مدت به این صورت است که کاربر سرمایه‌ای را که در حال حاضر نیازی به آن ندارد وارد بازار و صرف دارایی مد نظر می‌کند. او ممکن است برنامه‌ای چند ساله برای این سرمایه گذاری خود داشته باشد؛ از این رو ریسک سرمایه گذاری دیجیتال به صورت بلند مدت بسیار کمتر است. در ادامه این مطلب از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری طولانی مدت در ۲۰۲۳ را معرفی خواهیم کرد.

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت خوب است؟

در ادامه می خواهیم درباره سرمایه گذاری بلند مدت توضیح دهیم. تا این لحظه، بازار ارز دیجیتال روند خرسی در پیش گرفته است و هنوز مشخص نیست این روند تا کی ادامه پیدا خواهد کرد. به علاوه ورود به پوزیشن‌های شورت و در کل ترید، دارای ریسک بسیار بیشتری است و وقت زیادی از تریدر خواهد گرفت.

در مقابل سرمایه گذاری بلند مدت، ریسک بسیار کمتری را برای سرمایه‌گذار به دنبال دارد. این ریسک کمتر به این دلیل است که در سرمایه گذاری بلند مدت کاربر اغلب سرمایه‌ای را وارد می‌کند که به آن نیاز ندارد و این سرمایه فرصت بیشتری برای رشد و صعود دارد.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران ریسک پذیر

به سرمایه گذاران توصیه می‌شود بسته به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه گذاری کنند. از این رو، در ادامه لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت در ۲۰۲۳ مخصوص سرمایه گذاران ریسک پذیر را معرفی خواهیم کرد.

مشاهده قیمت و فروش و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران ریسک پذیر

رمز ارز متا مسترز گیلد (MEMAG)

پروژه متا مسترز گیلد (Meta Masters Guild)، به اختصار می مگ (MEMAG)، جزو بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است. پروژه می مگ در واقع یک بلاکچین است که بازی‌های کسب درآمد را ارائه می‌دهد و به دنبال ایجاد انقلابی در فضای بازی برای کسب درآمد از طریق اکوسیستم بومی و مبتنی بر بلاکچین خود است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد می مگ این است که بازی‌های غیرمتمرکز کسب درآمد را به طور انحصاری برای اپ استور گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون ارائه می‌دهد. هیچ محدودیتی برای تعداد یا نوع بازی‌های موبایلی که در اکوسیستم می مگ منتشر خواهد شد، وجود نخواهد داشت.

بیت کوین، اتریوم و تتر بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید هستند؟

فایت اوت (FGHT) بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

ارز دیجیتال فایت اوت (FightOut) با نماد اختصاری « FGHT» یک پروژه بلاکچین ورزشی است که در آن کاربر با حرکت و راه رفتن می‌تواند پاداش بگیرد. بازی‌های «Move to earn» به طور خلاصه بازی‌های هستند که در ازای حرکت مانند قدم زدن، راه رفتن، دویدن و … به کاربر پاداش می‌دهند.

شبکه فایت اوت در حال ساخت پروژه متاورس خود است؛ در این پروژه کاربر می‌تواند جهت افزایش قابلیت‌های کسب درآمد، وارد مسابقات شود، با سایر کاربران مسابقه بگذارد و بسیاری کارهای دیگر انجام دهد. برای دسترسی به اپلیکیشن فایت اوت کاربر لازم است اشتراک این بازی را با استفاده از توکن «FGHT» خریداری کند.

این پروژه دو توکن مختلف دارد، یکی «FGHT» و دیگری «REPS». از توکن «REPS» برای پرداخت پاداش فعالیت‌های کاربران استفاده می‌شود و از «FGHT» برای خرید اشتراک فایت اوت استفاده می‌کنند.

سی پلاس چارج محبوب سرمایه گذاران ریسک پذیر

ارز دیجیتال سی پلاس چارج (C+Charge) یکی دیگر از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است که اخیراً عرضه اولیه سکه خود را با توکن «CCHG» انجام داد. این ارز دیجیتال در یک سیستم همتا به همتا با هدف کاهش آلودگی هوا با پاداش دادن به رانندگان خودرو های الکتریکی، توسعه یافته است.

کاربران می‌توانند از کوین «CCHG» برای پرداخت هزینه وسایل نقلیه خود از جمله شارژ و سایر وسایل آن استفاده کنند. در نهایت، آن‌ها پس از هر بار شارژ حساب با توکن‌های CCHG، پاداش دریافت می‌کنند. مشارکت در این پروژه کاربران را قادر می‌سازد تا در یک اکوسیستم سازگار با محیط زیست فعالیت داشته باشند.

ربات ارا مناسب تریدر های خطرپذیر

ربات ارا (RobotEra) از جمله بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است. ربات ارا یک دنیای متاورس جدید است که از ان اف تی‌ها (NFT) برای ارائه فرصت‌های درآمد زایی به کاربران استفاده می‌کند. توکن تارو (TARO)، رمز ارز بومی این پروژه یک توکن مبتنی بر استاندارد توکن ERC-20 است که در اغلب صرافی‌های غیرمتمرکز خرید و فروش می‌شود.

ربات ارا به تقلید از بازی‌های متاورس محبوب مانند سندباکس (Sandbox) و دیسنترالند (Decentraland) توسعه یافته است که در آن کاربران می‌توانند زمین‌های مجازی، ان اف تی‌ها و … را خریداری کرده و از آن‌ها برای توسعه منابع خود استفاده کنند.

علاوه بر زمین‌های مجازی، ان اف دیگری هم در این پلتفرم به نام ربات‌ها (Robots) موجود است که نماد بازیکنان است. ربات ارا نسخه محدودی از ۱۰۰۰۰ ربات را تولید خواهد کرد که متعلق به ۷ گروه منحصر به فرد هستند.

ارز دیجیتال کالواریا

کالواریا (Calvaria) رمز ارز دیگری است که می‌توان آن را در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری طولانی مدت قرار داد. کالواریا یکی دیگر از بازی‌های کسب درآمد جدید است که به کاربران و شرکت کنندگان اکوسیستم خود در ازای بازی و فعالیت پاداش می‌دهد.

برای دریافت توکن در این بازی، بازیکنان باید یک دسته کارت ان اف تی را با استفاده از رمز ارز کالواریا خریداری کنند. آن‌ها می‌توانند دارایی‌های مختلف را با استفاده از این ان اف تی‌ها خریداری کرده و بعداً با افزایش قیمت، آن‌ها را بفروشند.

رمز ارز تامادوج

میم کوین‌هایی مانند دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba Inu) در چند سال اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند. طبق تحلیل‌های کارشناسان میم کوین تامادوج (Tamadoge) جزو ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری است که سرمایه گذاران بلند می‌توانند آن را به پرتفولیو خود اضافه کنند.

رمز ارز تامادوج ارز بومی تاما ورس (Tamaverse)، بازی متاورس کسب درآمد در حال توسعه است که به کاربران اجازه می‌دهد حیوانات خانگی خود را بزرگ کرده و با استفاده از آن‌ها در بازی، درآمد خوبی داشته باشند. برخلاف دوج کوین، تاما یک ارز دیجیتال ضد تورمی و دارای عرضه حداکثر ۲ میلیارد توکنی است.

سیستم ضد تورمی این شبکه به این صورت است که هر زمان که کاربر در فروشگاه تاما خرید می‌کند، ۵ درصد این خرید سوخته و ۳۰ درصد هم به اهداف بازاریابی تعلق می‌گیرد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران محافظه کار

برخی از رمز ارزهای بازار مدت زیادی است که توسعه یافته‌اند و سرمایه گذاران زیادی با آن‌ها آشنا هستند. این ها اغلب رمز ارزهایی هستند که سرمایه گذاری در آن‌ها ریسک پایین‌ترین نسبت به دارایی‌های جدیدتر دارد. در ادامه برخی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت ۲۰۲۳ مخصوص سرمایه گذاران بلند مدت را معرفی خواهیم کرد.

بهترین-ارز-دیجیتال-برای-سرمایه-گذاری-بلند-مدت

بیت کوین مناسب سرمایه گذاری بلند مدت

بیت کوین اولین و برترین ارز دیجیتال جهان است که بیش از نیمی از حجم بازار را به خود  اختصاص داده است. اگرچه قیمت بیت کوین اخیراً با شکست شدیدی مواجه بوده است اما همچنان می‌توان آن را بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت معرفی کرد.

بیت کوین یک بلاکچین مقیاس پذیر است که برای انجام تراکنش‌های خود از الگوریتم اجماع اثبات کار پیروی می‌کند. پروژه‌های بزرگ زیادی به دنبال بیت کوین ایجاد شدند که سعی در رقابت با این رمز ارز داشتند اما موفق نشدند به معروفیت و محبوبیت این پروژه دست پیدا کنند.

ارز دیجیتال اولانچ

ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) یک شبکه بلاکچین است که با هدف ارائه شبکه‌ای مقیاس پذیر ایجاد شده است. اولانچ یک بلاکچین منحصر به فرد است که به جای استفاده از یک زنجیره از سه زنجیره مختلف استفاده می‌کند. هر کدام از این سه زنجیره وظیفه خاصی در شبکه بر عهده دارند و هر کدام به نوبه خود به مقیاس پذیری این شبکه کمک می‌کنند.

به همین دلیل است که این بلاکچین می‌تواند ۵۰۰۰۰۰ تراکنش را در ثانیه پردازش کند. این عملکرد اولانچ باعث شده است توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز زیادی به آن جذب شوند که به دنبال جایگزینی ارزان‌تر برای هزینه گس اتریوم هستند.

توکن بومی اولانچ با نماد اختصاری «AVAX» برای پرداخت هزینه تراکنش شبکه و استیکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماینرهایی که توکن اولانچ را استیک می‌کنند می‌توانند با تبدیل شدن به اعتبارسنج (Validator) مشمول دریافت ۱۰ درصد سود ثابت خواهند شد.

ارز دیجیتال سندباکس

سندباکس (Sandbox) یک اکوسیستم مخصوص بازی است که کاربران می‌توانند توکن‌های ان اف تی خود را در آن خریداری یا ایجاد کنند و از توکن سند (SAND) این شبکه برای اثبات مالکیت خود استفاده کنند. دنیای مجازی سندباکس شامل دارایی‌های دیجیتال زیادی از جمله املاک و زمین‌ها می‌شود که در آن بازیکنان می‌توانند زمین‌های مجازی خود را خریده و به فعالیت‌های مورد نظر خود برای بازدهی بیشتر بپردازند.

اتریوم بهترین رمز ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت ۲۰۲۳

اتریوم یکی از رمز ارزهای برتر بازار و بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است که نیازی به معرفی ندارد! ارز دیجیتال اتریوم به عنوان یک شبکه بلاکچین به بزرگ‌ترین پلتفرم توسعه و ارائه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز تبدیل شده است. شبکه اتریوم به لطف قراردادهای هوشمند امکان ایجاد این اپلیکیشن‌ها را به کاربران می‌دهد.

قراردادهای هوشمند نیاز به واسطه‌ها و اشخاص ثالث را از این حوزه حذف کرده‌اند و به سرمایه گذاران و تریدرها اجازه می‌دهند خود مدیریت دارایی‌ها و تراکنش‌ها را بر عهده داشته باشند. اگرچه هزینه سرسام‌آور گس اتریوم در این مدت مورد انتقاد کاربران زیادی بوده است اما با به روز رسانی این شبکه و ارتقا آن از اثبات کار به اثبات سهام، هزینه گس تا حدودی کاهش و مقیاس پذیری هم افزایش پیدا کرد.

بهترین-رمز-ارز-برای-سرمایه-گذاری-طولانی-مدت

به طور کلی کاربران برای سرمایه گذاری بلند مدت خود طیف وسیعی از دارایی‌ها را در اختیار دارند که می‌توانند از میان آن‌ها چندین مورد را به پورتفولیو خود اضافه کنند. سرمایه گذاران قبل از خرید هر رمز ارزی باید با اهداف خود آشنایی داشته و بسته به این اهداف تصمیم بگیرند. به عنوان نمونه، سرمایه گذارانی که تحمل ریسک پایینی دارند بهتر است دارایی‌های خود را برای بلند مدت نگه دارند. در مقابل، کاربرانی که تحمل ریسک بالایی دارند می‌توانند وارد پوزیشن‌های کوتاه مدت شده و با ترید دارایی‌های خود بازدهی خوبی داشته باشند. در این مطلب سعی کردیم فهرستی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت ارائه دهیم تا سرمایه گذاران بسته به اهداف خود در این حوزه کسب درآمد کنند. شما کدام جزو کدام دسته از سرمایه گذاران هستید؟ ریسک پذیر یا محافظه کار؟

سؤالات متداول درباره بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت خوب است؟

بیت کوین، اتریوم، اولانچ و سندباکس همه جزو ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری هستند.

بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۵ کدام است؟

از جمله بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۵ می‌توان به دیسنترالند، چین لینک، بیت کوین، اتریوم و … اشاره کرد.

آیا سال ۲۰۲۳ سال خوبی برای سرمایه گذاری است؟

سرمایه گذاران قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه‌ای بهتر است در ابتدا به خوبی با اهداف خود آشنایی پیدا کرده و درباره بازار و آینده آن تحقیق کنند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا