آموزش ارز دیجیتالاخبار اتریوماخبار ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

بهترین رمز ارز برای نوسان گیری؛ شت کوین یا آلت کوین؟

بهترین رمز ارز برای نوسان گیری شامل دارایی‌هایی می‌شود که از نوسان بالایی برخوردار هستند. نوسان گیری یکی از روش‌های پر سود خرید و فروش بازار ارز دیجیتال است که در آن کاربر از نوسان‌های بازار برای افزایش بازدهی معاملات خود استفاده می‌کند. دارایی‌های زیادی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در فهرست بهترین جفت ارز برای افزایش بازدهی قرار داد. این جفت ارزها اغلب از نوسان بالایی برخوردار هستند و کاربر در مدت زمان کوتاهی که قیمت افزایش و کاهش می‌یابد می‌تواند آن را خریداری کرده و پس از سود دهی بفروشد. در ادامه این مطلب از صرافی او ام پی فینکس می‌خواهیم به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری بپردازیم.

بهترین رمز ارز برای نوسان گیری را چگونه پیدا کنیم؟

نوسان گیری در ارزهای دیجیتال یکی از استراتژی‌های معاملاتی است که در آن تریدر از نوسان رمز ارزها برای افزایش بازدهی خود استفاده می‌کند. به این صورت که تریدر زمانی که قیمت یک رمز ارز افت کرده است وارد پوزیشن شورت خرید شده و پس از صعود قیمت، آن را می‌فروشد.

این استراتژی برای تریدرهای کم تجربه مناسب نیست و اغلب نیاز به زمان زیادی برای تحلیل و بررسی روند بازار دارد. تریدرهایی که از استراتژی نوسان گیری استفاده می‌کنند ممکن است به روش‌های مختلفی آن را انجام دهند.

با این وجود، ما در این مطلب می‌خواهیم به بهترین رمز ارزها برای نوسان گیری بپردازیم. برای کمک به تریدرها در شناخت جفت ارز مناسب برای نوسان گیری، دارایی‌ها را دسته بندی کرده و هر کدام را به صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد. این دسته‌بندی‌ها عبارت‌اند از:

  • بهترین رمز ارز برای ترید روزانه
  • بهترین شت کوین برای نوسان گیری
  • بهترین رمز ارز برای نوسان گیری روزانه بر اساس رتبه بندی کوین مارکت کپ
ارزان‌ترین و بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری کدام است؟

ارزان‌ترین و بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری کدام است؟

کوین‌های ارزان جزو بهترین رمز ارزها برای نوسان گیری هستند که حتی کاربرانی که سرمایه کمی در اختیار دارند می‌توانند از آن‌ها برای افزایش بازدهی خود در این بازار استفاده کنند. برخی از ارزان‌ترین و بهترین ارز برای نوسان گیری لحظه ای عبارت‌اند از:

دش ۲ ترید بهترین رمز ارز برای ترید روزانه

دش ۲ ترید (Dash 2 Trade) یک پلتفرم عالی برای تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است که جهت بهبود تجربه معامله گران و تریدرها توسعه یافته است. این پلتفرم با وجود هزاران ارز دیجیتال در بازار، تضمین می‌کند که کاربران بهترین توکن‌ها و کوین‌ها، حتی آن‌هایی که در مراحل پیش فروش قرار دارند را دریافت می‌کنند.

دش تو ترید با توکن «D2T» جزو ارزان‌ترین رمز ارزهای بازار است که کاربران می‌توانند با قیمت پایین آن را خریداری کرده و جهت افزایش سودآوری معاملات خود از آن استفاده کنند.

ای ام پی تی بهترین جفت ارز برای نوسان گیری

پروژه ای ام پی تی (IMPT.io) از کاربران خود دعوت می‌کند تا ردپای کربن خود را از طریق یک برنامه جهانی کم کنند. آن‌ها از طریق اپلیکیشن «IMPT.io» می‌توانند با افراد، مشاغل و هزاران برند دوستدار محیط زیست آشنا شوند.

علاوه بر این، ای ام پی تی پروژه‌های تأثیرگذار و سازگار با محیط زیست را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند با استفاده از توکن ای ام پی تی آن‌ها را خریداری کنند. کاربران همچنین با خرید از برندهای مربوطه یا شرکت در پروژه‌های زیست محیطی، مشمول دریافت پاداش خواهند شد.

این پاداش‌ها در قالب ان اف تی‌ها پرداخت می‌شود و مالکان این ان اف تی‌ها می‌توانند آن‌ها را در صورت تمایل معامله کرده یا نگه دارند.

ربات ارا بهترین رمز ارز برای ترید روزانه

رمز ارز ربات ارا یکی دیگر از پروژه‌های جذاب بلاکچین و متاورس است که انتظار می‌رود در سال‌های آینده دستاوردهای چشمگیری داشته باشد. ربات ارا پروژه‌ای متاورسی مشابه سندباکس است که در آن بازیکنان برای دسترسی به متاورس و کشف ویژگی‌های آن مانند توسعه سرزمین‌ها، جمع‌آوری منابع و ایجاد ربات‌ها لازم است که از ان اف تی‌های ربات استفاده کنند.

ارز دیجیتال چیلیز

چیلیز (Chiliz) یکی از بهترین رمز ارز برای نوسان گیری و همچنین یک ارز دیجیتال ورزشی است. در پلتفرم چیلیز کاربران می‌توانند با تیم ورزشی مورد علاقه خود تعامل داشته باشند. همچنین به دارندگان توکن چیلیز اجازه داده می‌شود تا در تصمیمات پلتفرم شرکت کرده و بر رشد تیم تاثیر مثبت بگذارند.

برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز به مطلب «ارز چیلیز چیست؟» مراجعه کنید.

بهترین شت کوین‌ها برای نوسان گیری

شت کوین‌ها رمز ارزهایی هستند که با هدف خاصی توسعه نیافته‌اند و اغلب دارای وایت پیپر نیستند. علی رغم این موارد، شت کوین‌ها از محبوبیت زیادی در جامعه رمز ارز برخوردار هستند و سرمایه گذاران زیادی به آن‌ها روی آورده‌اند. در ادامه به بررسی بهترین شت کوین‌ها و رمز ارزها برای نوسان گیری لحظه‌ای خواهیم پرداخت.

بهترین شت کوین‌ها برای نوسان گیری

شت کوین تامادوج

تامادوج (Tamadoge) پس از پیش فروش ۱۹ میلیون دلاری خود ثابت کرد که یکی از بهترین رمز ارزهای جدید برای خرید است. با وجود روند نزولی بازار و افت قیمت بسیاری از کوین‌ها، نهنگ‌های بازار در آخرین ساعات پیش فروش این رمز ارز بیش از ۹۵ اتر برای خرید آن صرف کردند.

تاماورس (Tamaverse)، پروژه متاورس تامادوج شامل یک بازی کسب درآمد می‌شود که بازیکنان را قادر می‌سازد تا در ازای نگه‌داری از حیوانات خانگی خود جوایزی کسب کنند. یکی از عواملی که تامادوج را از سایر شت کوین‌ها متمایز می‌کند، ویژگی تورم زدایی آن است.

بتل اینفینیتی

بتل اینفینیتی با نماد اختصاری «IBAT» یکی دیگر از بهترین رمز ارز برای نوسان گیری و یک بازی مبتنی بر ان اف تی است که بازیکنان را قادر می‌سازد در حین مبارزه با سایر تیم‌ها، کسب درآمد کنند. در پلتفرم بتل اینفینیتی کاربران به شش پلتفرم مختلف دسترسی داشته که هر کدام کارایی‌های مختلفی دارند.

یکی از این پلتفرم‌ها بتل سواپ (Battle Swap)، یک صرافی غیرمتمرکز در این پلتفرم است که بازیکنان می‌توانند ان اف تی‌های مورد نیاز برای ارتقا آواتارهای خود را از آنجا خریداری کنند.

لاکی بلاک محبوب‌ترین رمز ارز برای نوسان گیری

لاکی بلاک (Lucky Block) با نماد اختصاری «LBLOCK» به عنوان یک پلتفرم برای ارائه جوایز و پاداش شروع به کار کرد اما بعداً به یک پلتفرم رقابتی ان اف تی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد تبدیل شد. یکی از تحولات کلیدی این پلتفرم توسعه یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20، پس از آنکه پروژه در ابتدا فقط توکن‌های BEP20 را ارائه می‌داد بود.

میم کوین دوج کوین

دوج کوین (Dogecoin) یکی دیگر از شت کوین‌های محبوب در فهرست بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری است. دوج کوین در ابتدا به عنوان یک شوخی توسعه یافت اما بعدها به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها تبدیل شد.

دوج کوین تا سال ۲۰۲۱ روند نسبتاً ثابتی داشته و سرمایه گذاران زیادی نداشت تا اینکه در این سال به لطف فعالیت‌های ایلان ماسک در رسانه‌های اجتماعی، بازدهی ۱۰۰۰۰ درصدی را به سرمایه گذاران خود ارائه داد.

شیبا اینو بهترین ارز برای نوسان گیری لحظه ای

از جمله سایر بهترین رمز ارز برای نوسان گیری روزانه می‌توان به شیبا اینو (Shiba Inu) اشاره کرد که پس از موفقیت دوج کوین و برای رقابت با آن توسعه یافت. شیبا با بهره‌گیری از استراتژی‌های موفق بازاریابی توانست در مدت زمان کوتاهی به موقعیت کنونی خود دست یابد.

شیبا برای جذب سرمایه گذاران جدید و به خصوص آن‌هایی که به دنبال بهترین جفت ارز برای ترید روزانه بودند، از قدرت رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها استفاده کرد که نتیجه خوبی هم به دنبال داشت.

بهترین رمز ارز برای نوسان گیری طبق رتبه بندی کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) یکی از پلتفرم‌های تحلیل ارزهای دیجیتال است که طیف گسترده‌ای از اطلاعات یک ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. یکی از جالب‌ترین ویژگی کوین مارکت کپ این است که لیستی از بهترین جفت ارز برای نوسان گیری به ما می‌دهد. این رمز ارزها بهترین پروژه‌های بازار بر اساس ارزش بازار هستند.

بیت کوین برترین ارز دیجیتال بازار

بیت کوین (BTC) اولین ارز دیجیتال بازار است که در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو توسعه یافت. بیت کوین یک بلاکچین غیرمتمرکز است که بیشتر به عنوان یک دارایی برای خرید و فروش و ذخیره ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رتبه در کوین مارکت کپ۱
ارزش بازار۴۰۹ میلیارد دلار
بالاترین قیمت۶۸ هزار دلار

اتریوم

اتریوم (Ethereum) دومین ارز دیجیتال برتر بازار در فهرست بهترین رمز ارز برای نوسان گیری لحظه ای است. اتریوم با رمز ارز بومی خود به نام «ETH»، یک بلاکچین متن باز و غیرمتمرکز است که توسط تیم توسعه دهنده‌ای شامل ویتالیک بوترین، چارلز هاسکینسون و … راه‌اندازی شد.

رتبه در کوین مارکت کپ۲
ارزش بازار۱۹۳ میلیارد دلار
بالاترین قیمت۴۸۹۲ دلار
بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

استیبل کوین تتر

تتر (USDT) برترین استیبل کوین بازار است که به گونه‌ای طراحی شده تا قیمت آن همیشه برابر با ۱ دلار باشد. استیبل کوین‌ها نوعی ارز دیجیتال هستند که قیمت آن‌ها برای ثابت ماندن به یک دارایی مانند دلار یا طلا متصل است. تتر اگرچه تقریباً قیمت ثابت و کم نوسانی دارد اما با توجه به تغییرات قیمت دلار در فهرست بهترین رمز ارز برای ترید روزانه قرار گرفته است.

کاربران برای اطلاع از قیمت لحظه ای تتر می‌توانند به مطلب «قیمت تتر امروز» مراجعه کنند.

رتبه در کوین مارکت کپ۳
ارزش بازار۶۶ میلیارد دلار
بالاترین قیمت۱/۲۲ دلار

بایننس بهترین رمز ارز برای نوسان گیری روزانه

بایننس با نماد اختصاری «BNB» رمز ارز بومی صرافی بایننس (Binance) است که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها برای خرید و فروش بهترین جفت ارز برای نوسان گیری است. رمز ارز بایننس در ابتدا به عنوان یک ارز برای خرید و فروش توسعه یافت اما بعدها با توجه به توسعه بلاکچین بایننس، به یک رمز ارز برای خرید کالا و خدمات تبدیل شد.

رتبه در کوین مارکت کپ۴
ارزش بازار۴۷ میلیارد دلار
بالاترین قیمت۶۹۰ دلار

یو اس دی کوین

یو اس دی کوین (USDC) یک استیبل کوین مانند تتر است که مانند تتر به دلار آمریکا متصل است. یو اس دی سی بعد از تتر برترین استیبل کوین بازار از نظر حجم معاملات و ارزش بازار است.

رتبه در کوین مارکت کپ۵
ارزش بازار۴۳ میلیارد دلار
بالاترین قیمت۲/۳۵ دلار

نوسان گیری یکی از استراتژی‌های محبوب تریدرها است که در آن تریدرها از نوسان‌های ارزهای دیجیتال جهت افزایش بازدهی خود استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی پر نوسان هستند، گزینه ایده‌آلی برای نوسان گیری تریدرها به شمار می‌روند. دارایی‌های زیادی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به عنوان بهترین رمز ارز برای نوسان گیری در نظر گرفت؛ با این حال بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری دقیقاً شامل کدام رمز ارزها می‌شود؟ برای سهولت کار کاربرانمان در این مطلب سعی کرده‌ایم فهرست بهترین جفت ارز برای نوسان گیری را به سه بخش مختلف تقسیم کنیم. این سه بخش شامل بهترین رمز ارزهای ارزان، بهترین شت کوین‌ها و بهترین رمز ارزها بر اساس رتبه بندی کوین مارکت کپ می‌شود که هر کدام آن‌ها را به صورت جداگانه توضیح داده‌ایم.

سؤالات متداول کاربران درباره بهترین رمز ارز برای نوسان گیری

بهترین شت کوین برای نوسان گیری کدام است؟

از جمله بهترین شت کوین‌ها برای نوسان گیری می‌توان به شیبا و دوج کوین اشاره کرد.

نوسان گیری از تتر چگونه انجام می‌شود؟

تریدر برای نوسان گیری از تتر می‌تواند زمانی که قیمت تتر افت کرده است آن را خریداری کرده و پس از افزایش قیمت، آن را بفروشد.

بهترین زمان نوسان گیری ارز دیجیتال چه زمانی است؟

بهترین زمان نوسان گیری ارز دیجیتال، پس از افت قیمت یک رمز ارز است.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا