آموزش Web3آموزش ارز دیجیتالآموزش امنیت ارز دیجیتالآموزش کیف پول ارز دیجیتال

معرفی بهترین کیف پول اتریوم در سال ۲۰۲۲

در حال حاضر در دنیای ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین، اتریوم بیشترین ارزش بازار را دارد. از این رو حجم زیادی از فعالان بازار علاقه‌مند به سرمایه‌ گذاری در اتریوم هستند.

اگر یکی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال هستید و به تازگی به سرمایه‌گذاری در اتریوم روی آورده‌اید، بهتر است قبل از هر چیزی بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۲۲ را بشناسید. کیف پول، محلی برای نگهداری سرمایه‌ و انجام تراکنش‌های مختلف است.

در دنیای ارزهای دیجیتال، کیف پول یا والت اهمیت بالایی دارد. کیف پولی که سرمایه خود را در آن نگهداری می‌کنید، اگر از لحاظ امنیتی در سطح ضعیفی باشد یا قابلیت‌های مناسبی را به کاربر ارائه ندهد، موجب ایجاد مشکلاتی می‌‌شود.

اگر مدت زیادی است که در زمینه سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال فعال هستید، حتما می‌دانید که نیاز کاربران به استفاده از کیف پول باکیفیت برای ذخیره‌سازی سرمایه، یک امر غیرقابل انکار است، اما منظور از یک کیف پول باکیفیت و مناسب چیست؟

کیف پول باکیفیت، چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول‌ اتریوم در سال ۲۰۲۲ بپردازیم تا شما عزیزان بهتر از پیش با اطلاعاتی مناسب در مورد کیف پول‌های اتریوم تصمیم بگیرید:

کیف پول ارز دیجیتال اتریوم

کیف پول ارز دیجیتال اتریوم
کیف پول ارز دیجیتال اتریوم

در حال حاضر پس از بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم دومین ارز باارزش در کل بازار است. به همین دلیل بسیاری از تریدرها به دنبال سرمایه‌گذاری در اتریوم هستند.

با افزایش سرمایه‌گذاری در اتریوم، نیاز به کیف پول‌های امن اتریوم بیش از پیش احساس می‌شود. در ابتدا ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که ویژگی یک کیف پول امن و باکیفیت چیست؟

بنابراین قبل از هر چیز قصد داریم ابتدا ویژگی‌های یک کیف پول مطمئن را برای شما بازگو کنیم. سپس به معرفی انواع کیف پول اتریوم می‌پردازیم تا خود با اطلاعاتی که کسب کرده‌اید، بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم را انتخاب کنید.

کیف پول ارز دیجیتال مطمئن و امن

  • کیف پول ارز دیجیتال، باید امکان سازگاری با سیستم عامل شما را داشته باشد.
  • کیف پول ارز دیجیتال خوب، قابلیت کنترل کلیدهای خصوصی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
  • تمامی کیف پول‌های ارز دیجیتال باید قابلیت ریکاوری داشته باشند تا بحث امنیت آن‌ها زیر سوال نرود.
  • یک کیف پول خوب باید طراحی ساده و دسترسی آسان داشته باشد تا همه کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.
  • هر کیف پول ارز دیجیتال باید یک تیم توسعه فعال داشته باشد، تا برای بهبود قابلیت‌های آن و برطرف کردن باگ‌های احتمالی در دسترس باشند.

بهترین کیف پول‌ اتریوم در سال ۲۰۲۰ کدام است؟

کیف پول‌های اتریوم به طور کلی به دو دسته کیف پول‌های گرم و سرد تقسیم می‌شوند.

  1. کیف پول موبایلی نیز در تلفن همراه شما نصب می‌شود و به راحتی در هر مکان قابل دسترس است.
  2. کیف پول دسکتاپ در دسته کیف‌های پول گرم است. این نوع کیف پول ارز دیجیتال، نرم‌افزاری است که در سیستم شما نصب می‌شود.
  3. کیف پول سخت‌افزاری در دسته کیف‌های پول سرد قرار دارد. این کیف پول به صورت آنلاین و بدون اتصال به اینترنت امکان دریافت به ارسال یا ذخیره رمز ارز دیجیتال را برای شما فراهم می‌آورد.
  4. کیف پول وب نیزیک نوع از کیف‌های پول ارز دیجیتال است که در دسته کیف‌های پول گرم قرار می‌گیرد. در این نوع کیف پول ارز دیجیتال، شما از طریق مرورگر وب می‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

کیف پول MyEtherWallet

کیف پول مای اتروالت، همانند دیگر انواع کیف پول اتریوم نیست. در این کیف پول ارز دیجیتال شما می‌توانید کلیدهای خصوصی اتریوم خود را در دستگاهتان کنترل کنید.

این کیف پول متن باز است و هیچ سرور شخص ثالثی نمی‌تواند آن را کنترل کند. در کیف پول مای اتروالت شما می‌توانید قراردادهای هوشمند بنویسید و به آن ها دسترسی یابید.

از دیگر ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به قابلیت تبدیل بیت کوین به اتریوم و اتریوم به بیت کوین در آن اشاره کرد.

کیف پول MetaMask

metamask بهترین کیف پول اتریوم

یکی دیگر از بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم، کیف پول متامسک است که مانند یک مرورگر کار می‌کند. شما در این کیف پول اجازه ذخیره‌سازی اتریوم و ارسال برای دیگران را دارید و در کنار آن می‌توانید به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز اتریوم نیز دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال یک کیف پول ارز دیجیتال هستید که به راحتی قابل استفاده باشد کیف پول متامسک گزینه مناسبی است. این والت طراحی ساده‌ای دارد و با استفاده از آن، شما به آسانی می‌توانید بین شبکه‌های تست نت و مین نت اتریوم جابه‌جا شوید.

کیف پول Jaxx

این کیف پول ارز دیجیتال، چند ارزی است. کیف پول جکس که توسط یک شرکت کانادایی به نام دیسندر آل طراحی و تولید شده است، می‌تواند از چندین ارز دیجیتال از جمله اتریوم پشتیبانی کند.

کیف پول جکس طراحی زیبا و قابلیت‌های امنیتی بینظیری دارد. اگر به دنبال ریکاوری کیف پول خود هستید، کیف پول جکس قابلیت بازیابی ریکاوری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک مزیت بسیار بزرگ کیف پول جکس، تیم توسعه بینظیر آن است که همواره در حال بهبود و افزودن ابتکارات و قابلیت‌های جدیدی به آن هستند. این کیف پول برای نسخه‌های اندروید، ios، مک os، ویندوز و لینوکس مناسب است.

کیف پول Exodus

کیف پول اکسودوس را می‌توان اولین کیف پول ارز دیجیتال چند ارزی دسکتاپ دانست. این کیف پول رایگان است. در اکسودوس شما یک نمودار دایره‌ای را مشاهده می‌کنید که پورتفولیو تمام کوین‌های شما را نشان می‌دهد.

کیف پول اکسودوس از حدود ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این کیف پول اتریوم، در دسته کیف پول‌های گرم است و برای استفاده از آن همواره باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

مزیت‌هایی مانند امکان ریکاوری کیف پول از طریق ایمیل، موجب سهولت استفاده از اکسودوس والت شده است. در کیف پول اکسودوس شما می‌توانید با استفاده از قراردادهای هوشمند، وجهی را ارسال یا دریافت کنید.

کیف پول Argent

اگر به دنبال یک کیف پول اتریوم مدرن هستید، کیف پول ارجنت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیف پول ارجنت، کیف پولی با قابلیت non_custodial است.

شما در این کیف پول اجازه ذخیره کلید خصوصی‌تان را ندارید. کیف پول ارجنت توسط ایمیل و شماره موبایل فعال می‌شود و تنها از این طریق ریکاوری می‌شود.

کیف پول Atomic Wallet

کیف پول اتمیک والت یکی از انواع کیف پول Ethereum است که به شما امکان ذخیره تبدیل و خرید اتریوم را می‌دهد. در این والت فرآیند ذخیره و خرید اتریوم از طریق کارت‌های بانکی فراهم شده است.

کیف پول اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال که از ۳۰۰ ارز دیجیتال و تمامی توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند.

در کیف پول اتمیک والت، کلیدهای خصوصی در دستگاه مورد استفاده رمزگذاری می‌شوند و خود کاربر کنترل کامل وجوه را بر عهده دارد.

در مورد نحوه دسترسی به کیف پول اتمیک والت می‌توان گفت که این والت در تمامی سیستم عامل‌های دسکتاپ، اندروید و ios در دسترس است.

کیف پول Trezor

کیف پول Trezor
کیف پول Trezor

کیف پول ترزور اولین کیف پول ارز دیجیتال سخت‌افزاری است که برای بیت کوین طراحی و استفاده شده است. امروزه این کیف پول برای ذخیره‌سازی اتریوم هم استفاده می‌شود.

کیف پول ترزور در دسته کیف پول‌های سرد قرار داشته و به صورت آفلاین کار می‌کند. این کیف پول در یک چیپ الکترونیکی بوده و تنها از طریق رمز عبور فعال می‌شود. کیف پول ترزور بسیار سبک است و به آسانی حمل می‌شود.

این کیف پول در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی در بازار عرضه می‌شود و به قیمتی حدود ۹۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

کیف پول Leger Nano S

این کیف پول نیز در دسته کیف پول‌های سخت‌افزاری و سرد است، یعنی شما می‌توانید به صورت آفلاین اتریوم‌های خود را در این کیف پول ارز دیجیتال ذخیره‌سازی کنید.

کیف پول لجر نانو اس یکی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم است که امکان ذخیره‌سازی اتریوم و اتریوم کلاسیک را برای کاربران ایجاد کرده است.

از جمله ویژگی‌هایی که موجب جذابیت والت لجرنانو اس می‌شود، یک صفحه OLED کوچک است که روی آن تعبیه شده است.

کاربر با استفاده از این صفحه می‌تواند تراکنش‌ها و معاملات خود را کنترل کند. اگر نگران بحث امنیت هستید، باید بگوییم کیف پول لجر نانو اس در سطح امنیتی بسیار بالایی قرار دارد.

کیف پول Leger Nano X

من‌ترین و بهترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم، این والت است. این کیف پول اتریوم در دسته کیف پول‌های سخت‌افزاری و سرد قرار می‌گیرد.

کیف پول نانو ایکس، یکی از جایگزین‌های مدل لجرنانو اس محسوب می‌شود. در واقع تفاوتی که بین این دو کیف پول وجود دارد در باتری و بلوتوث آن‌ها است. کیف پول لجر نانو ایکس دارای باطری و بلوتوث است که موجب سهولت استفاده از آن می‌شود.

نکته پایانی

پیدا کردن یک کیف پول اتریوم امن و مطمئن یکی از دغدغه‌های فعالان ارز دیجیتال است. در این مطلب سعی شد با معرفی انواع کیف دیجیتال و بهترین کیف پول ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲، شما را در جهت سرمایه‌گذاری امن و مطمئن همراهی کنیم.

منابع: upgrad

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام عزیزان ??
    از آگاهی رسانی و راهکارهای صحیح و معرفی کیف پول های مطمئن به کاربرانی که واقعا دیگه نمیدونیم به چی و کی اعتماد کنیم و به کی نه… امیدوارم که این قرن جدید سرشار از سلامتی و موفقیت و کامیابی برای شما و مردم عزیز و هرکسی که برای پیشرفت و سربلندی هرچه بیشتر ایران زمین قدمی برمیداره باشه به امید یگانه خالق هستی??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا