اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

بهترین زمان سرمایه گذاری همین حالا است

آرتور هِیز، مدیرعامل صرافی رمزارز بیت‌مکس (BitMEX)، در مقاله‌ای جدید نوشت اگرچه وضعیت نقدینگی در بازارهای مالی طی ۶ تا ۱۲ ماه آینده «بی‌رحمانه» خواهد بود، بهترین زمان سرمایه گذاری برای افراد پیش از این که بانک‌ها به بازار ورود کنند همین حالا است.


وی در تحلیل خود از شرایط فعلی بازار گفت که در همین دوره‌های «بی‌رحمانه» است که می‌توانیم بفهمیم آن‌چه که بازار را تکان می‌دهد، همان چیزی است که معتقدان به آن ایمان دارند و آن، چیزی جز تکنولوژی نیست که تفاوت‌ها را رقم می‌زند.


هیز همچنین هشدار داد که با این که سطح نقدینگی در بازارها تا حد زیادی پایین آمده است و دارایی‌های رمزنگاری‌شده در محدوده‌های قیمتی بسیار پایین‌تر از سقف‌های سال گذشته معامله می‌شوند، روند نزولی و فروش‌ها ممکن است هنوز به پایان نرسیده باشند.


اما علی‌رغم روند نزولی فعلی در بازار که به عقیده هِیز احتمالاً مدت زیادی ادامه خواهد داشت، وی بیان کرد که امید خود را در مورد امور مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای (Decentralized Finance / DeFi) از دست نداده است و این حوزه را به‌عنوان ستون این صنعت نام برد.


با این حال، مدیرعامل صرافی بیت‌مِکس هشدار داد که حتی توکن‌های باکیفیت حوزه دیفای نیز از این اتفاقات در امان نخواهند بود و احتمالاً دوباره تحت فشار قرار می‌گیرند و ممکن است ۵۰ درصد دیگر یا بیشتر نیز کاهش قیمتی داشته باشند.


اما هیز خطاب به سرمایه گذاران نوشت که بهترین زمان برای سرمایه گذاری و «فصل کاشت» همین حالا است و زمانی که نقدینگی بانک مرکزی به بازار تزریق شود، شرکت در پروژه‌های مطلوب با قیمت مناسب دوباره کار سختی خواهد شد.


وی همچنین اظهار کرد که دوست دارد مالک این حوزه برتر (دیفای) باشد، صرافی‌هایی که امکان تبادل فرهنگ بشریت را ایجاد می‌کنند و یکی از ارکان اصلی اینترنت غیرمتمرکز هستند.


در این بین هیز پذیرفت که پیش‌بینی‌های اخیر او در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۵,۰۰۰ و ۲۷,۰۰۰ دلار و اتریوم به ۱,۷۰۰ و ۱,۸۰۰ دلار اشتباه و بسیار خوش‌بینانه بوده است و بیان کرد که این اشتباه، تفاوت بین نوشتن مقاله با سرمایه‌گذاری است.

منبع: CryptoNews

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا