تحلیل آنچینتحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

بزرگ ترین نهنگ اتریوم و سود ۱ میلیارد دلاری در کمتر از یک ماه

ارزش بزرگ‌ترین کیف پول ارز دیجیتال در شبکه اتریوم (ETH) طی سی روز اخیر و در پی صعودهای قیمتی این دارایی، نزدیک به ۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.


بر اساس گزارش پلتفرم آماری وِیل‌اِستَتس (Whalestats)، موجودی کیف پول بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم که با نام ناروتو (Naruto) شناخته‌شده است، از ۱.۹۸ میلیارد دلار در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) با رشدی به میزان ۵۰ درصد، به بیش از ۲.۹۶ میلیارد دلار در زمان نشر این خبر رسید.


طبق آمار وب‌سایت Etherscan.io تنها عامل موفقیت بزرگ‌ ترین نهنگ اتریوم، فقط هولد کردن موجودی خود طی رشدهای اخیر این دارایی بوده است؛ این فرد در هفت ماه گذشته، حجم قابل توجهی به دارایی‌های خود اضافه نکرده است. مجموع دیگر دارایی‌های موجود در کیف پول این نهنگ کمتر از ۶۷۰ دلار است.


در مدت زمانی که گفته شد، قیمت اتریوم از ۱,۲۸۷ دلار به ۱,۹۰۰ دلار در روز جاری رسیده که مطابق با میزان رشد سرمایه این نهنگ، نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشته است.


هم‌اکنون، کیف پول ناروتو حاوی ۱,۴۹۰,۰۰۰ واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۲.۸۵ میلیارد دلار است.

کیف پول بزرگترین نهنگ اتریوم
ارزش موجودی کیف پول بزرگترین نهنگ اتریوم – Whalestats

برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند روز یکشنبه دو مرتبه موفق به عبور از سطح ۲,۰۰۰ دلاری شد که این سطح برای قیمت اتریوم آخرین بار در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) دیده شده بود.


ویل‌استتس در ادامه گزارش خود اظهار کرد عملکرد اکثریت ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم نیز محافظه‌کارانه بوده است.


اما طی ۲۴ ساعت اخیر، رَپد بیت کوین (WBTC) و اتریوم (ETH) جزء برترین دارایی‌ها با بیشترین حجم خرید بوده‌اند و پس از آن‌ها، چهار استیبل کوین از این حیث در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

بیشترین حجم خرید ارزهای دیجیتال
بیشترین حجم خرید ارزهای دیجیتال – Whalestats

نهنگ در ارز دیجیتال چیست؟

نهنگ در دنیای ارزهای دیجیتال به نهاد یا شخصی گفته می‌شود که مالک مقدار زیای از یک رمزارز است، به گونه‌ای که خرید فروش دارایی‌های وی در قیمت آن دارایی تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: DAILYHODL

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا