تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

تحلیل و پیش بینی قیمت بایننس کوین تا سال ۲۰۳۰

ارز دیجیتال BNB یکی از برترین انواع دارایی در بازار کریپتو بوده و طرفداران بسیاری دارد. پیش بینی قیمت بایننس کوین یکی از موضوعاتی است که در بازه‌های زمانی مختلف و با وقوع بحران‌های ریزشی در بازار رمزارزها، ذهن معامله‌گران و سرمایه‌گذاران این رمزارز را به خود مشغول می‌کند.

اگر شما هم به دنبال پاسخ سوالاتی همچون «آینده قیمت بایننس کوین چگونه است؟»، «تحلیل قیمت بایننس کوین در سال‌‌های آتی چیست؟»، «چه عواملی بر آینده قیمت ارز دیجیتال BNB تاثیرگذار است؟» و «پیش بینی قیمت بایننس کوین چگونه است؟» می‌گردید، در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس با ما همراه باشید.

پادکست پیش بینی قیمت بایننس کوین

روش های پیش بینی قیمت بایننس کوین

پیش بینی قیمت بایننس کوین 02

برای پیش بینی قیمت بایننس کوین (BNB) یا هر رمزارز دیگری که در نظر دارید ابتدا می‌بایست فاندامنتال پروژه آن را بررسی کرده و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. تاکنون نزدیک به ۱۲۰۰۰ کوین و توکن با اهداف و وعده‌های متعدد به بازار رمزارزها معرفی شده‌اند و موضوعی که واضح است این است که تمام این ۱۲۰۰۰ رمزارز برای سرمایه‌گذاری مناسب نیستند.

بررسی این موضوع که آیا پروژه ارز دیجیتال بایننس کوین یک هدف واقعی در جهت افزودن مزیتی خاص به بلاک‌چین را دنبال می‌کند یا نه، اولین موضوعی است که در پیش بینی قیمت بایننس کوین می‌بایست به آن توجه کنید.

پس از بررسی ابعاد فاندامنتال پروژه بایننس کوین و کسب اطمینان از معتبر بودن آن می‌بایست نمودار قیمتی آن را مورد بررسی قرار داده و بر اساس اصول مرتبط با تحلیل تکنیکال، بهترین نقاط برای ورود به معاملات خرید رمزارز BNB را مشخص کنید. به این ترتیب، می‌توانید با شروع دوره صعودی جدید در بازار کریپتو، حداکثر سود ممکن از رشد قیمت بایننس کوین را به دست آورید.

ضمنا توجه داشته باشید که تغییرات قیمت بیت‌‌کوین به عنوان رمزارز پیشرو بازار کریپتوکارنسی، یک الگوی حرکتی برای تغییر قیمت ارزهای دیجیتال است و تا زمانی که بیت‌کوین از روند بلند مدت نزولی خود خارج نشده، نمی‌توانیم انتظار رشدهای قیمتی قابل توجه در قیمت سایر آلت‌کوین‌های بازار از جمله رمزارز بایننس کوین را داشته باشیم. به همین علت است که تحلیل قیمت بیت‌کوین جایگاهی ویژه در تحلیل و ترید سایر رمزارزهای حاضر در بازار دارد.

در ادامه، مهم‌ترین عوامل فاندامنتال و تکنیکالی که می‌بایست در پیش بینی قیمت بایننس کوین مورد توجه قرار دهید را برای شما توضیح خواهیم داد.

آینده قیمت بایننس کوین به چه عواملی بستگی دارد؟

پیش بینی قیمت بایننس کوین 03

همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد، اولین موضوعی که در پیش بینی قیمت بایننس کوین می‌بایست مورد بررسی قرار گیرد، بنیاد یا اصطلاحا فاندامنتال پروژه آن است. ارز دیجیتال بایننس کوین رمزارز اختصاصی صرافی بایننس بوده که در زمان نگارش این مقاله با ارزش بازار ۴۶ میلیارد دلار، جایگاه چهارم در لیست برترین ارزهای بازار را از آن خود کرده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، صرافی بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در سطح جهان است که بیشترین حجم معاملات رمزارزی توسط کاربران در این صرافی صورت می‌گیرد. بایننس تنها یک صرافی ارز دیجیتال نبوده و در حال حاضر یک اکوسیستم پویا و پایدار تشکیل داده است.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند در پیش بینی بایننس کوین می‌بایست به جایگاه صرافی بایننس در آینده صنعت کریپتو توجه ویژه داشته باشیم. پلتفرم بایننس تا به امروز در توسعه پروژه‌های دیفای (DeFi) و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نقش مهمی داشته است. به گفته برخی افراد متخصص در این حوزه، ارز دیجیتال بایننس کوین هنوز در ابتدای مسیر خود است و آینده بسیار روشنی را پیش روی خود دارد.

در ادامه به سه عامل مهمی که در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بایننس می‌تواند به عنوان نقاط قوت این پروژه رمزارزی محسوب شود، خواهیم پرداخت.

۱- بلاک‌چین با مقیاس‌پذیری بالا عاملی اثر گذار بر پیش بینی قیمت BNB

ارز دیجیتال بایننس کوین روی بلاک‌چین بایننس اسمارت چین ایجاد شده و بلاک‌چین اختصاصی خود را دارد؛ بنابراین یک کوین محسوب می‌شود. بلاک‌چین بایننس اسمارت چین نسبت به سایر بلاک‌چین‌ها، کارمزدهای پایین‌تری را برای انجام تراکنش‌های رمزارزی از کاربران دریافت می‌کند و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است.

همین موضوع باعث شده تا شبکه بایننس اسمارت چین به یک میزبان مناسب برای بسیاری از پروژه‌های رمزارزی تبدیل شود. فعالیت در شبکه بایننس اسمارت چین عموما با استفاده از ارز دیجیتال بایننس کوین صورت می‌گیرد. بنابراین، هر چقدر میزان استفاده کاربران بازار کریپتو از شبکه بایننس اسمارت چین افزایش یابد، تقاضا برای خرید و استفاده از رمزارز BNB نیز افزایش یافته و نکات مثبت جدیدی نیز در پیش بینی قیمت بایننس کوین ایجاد خواهد شد.

مطالعه بیشتر: تفاوت کوین و توکن

۲- آینده BNB با در نظر گرفتن عملکرد صرافی بایننس

شاید برایتان جالب باشد که چانگ پنگ ژائو معروف به CZ که بنیان‌گذار و مدیر عامل صرافی بایننس است، با ایجاد دفاتر مرکزی بایننس در کشورهای اروپایی و آسیایی به ویژه خاورمیانه، نقش مهمی در توسعه صنعت رمزارز و بلاک‌چین در این کشورها داشته و کاربران بسیاری را به سمت این پلتفرم جذب کرده‌است.

با در نظر گرفتن این موضوع در پیش بینی قیمت بایننس کوین، می‌توانیم بگوییم که رمزارز اختصاصی پلتفرم بایننس (BNB) از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افزایش تقاضای قابل توجهی در معاملات خرید این دارایی دیجیتالی خواهیم بود.

مطالعه بیشتر: چانگ پنگ ژائو مالک صرافی بایننس کیست؟

۳- کنترل تورم عاملی برای پیشبینی بازار بایننس کوین

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که در پیش بینی قیمت بایننس کوین می‌بایست به آن توجه کنید، وجود خاصیت ضد تورمی در بازار این ارز دیجیتال است. اما «خاصیت ضد تورمی» به چه معناست و چه اهمیتی دارد؟

یک قانون ساده تحت عنوان «اصل عرضه و تقاضا» در اقتصاد وجود دارد که می‌گوید اگر تقاضا برای خرید یک دارایی افزایش یابد، قیمت آن نیز رشد خواهد کرد. بالعکس، افزایش عرضه و میزان فروش یک دارایی موجب کاهش قیمت آن نیز خواهد شد.

اعتبار صرافی بایننس و نقش کلیدی آن در آینده صنعت کریپتو به مرور زمان موجب افزایش تقاضا برای خرید بایننس کوین می‌شود و این افزایش تقاضا نیز به تبع، منجر به ارزشمندی ارز دیجیتال BNB خواهد شد. علاوه‌بر این موارد، پلتفرم بایننس تدابیر دیگری همچون «توکن‌ سوزی» را نیز برای کنترل تورم و حفظ ارزشمندی بایننس کوین در نظر گرفته است.

در فرایند توکن سوزی ارز دیجیتال، تعداد مشخصی از آن دارایی به آدرس کیف پول‌های غیرقابل بازگشت ارسال خواهند شد. به این ترتیب، عرضه کل آن رمزارز کاهش یافته و قیمت دارایی به مرور زمان افزایش می‌یابد.

شبکه بایننس اسمارت چین در بازه‌های زمانی مختلف با اجرای فرایند توکن سوزی در بازار بایننس کوین موجب کاهش کوین‌های در گردش، کنترل عرضه و پایداری قیمت این رمزارز در طول زمان خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد که تعداد کل رمزارزهای بایننس کوین در زمان عرضه اولیه آن برابر با ۲۰۰ میلیون واحد بود؛ اما بر اساس اطلاعات موجود در پلتفرم کوین مارکت کپ، در حال حاضر تعداد کل بایننس کوین‌های در گردش برابر با ۱۵۷ میلیون واحد است. این کاهش در میزان عرضه کل کوین‌ها تنها و تنها پیامد اجرای توکن‌سوزی در بازار این رمزارز است.

موضوع دیگری که توجه به آن خالی از لطف نیست این نکته است که قیمت بایننس کوین در رویداد عرضه اولیه آن برابر با ۰.۱ دلار بود و در حال حاضر این ارز دیجیتال در حوالی ۲۹۰ دلار معامله می‌شود. بنابراین در پیش بینی قیمت بایننس کوین، بهتر است به زمان رویدادهای توکن‌سوزی آن نیز توجه داشته باشید.

تحلیل قیمت بایننس کوین

پیش بینی قیمت بایننس کوین 05

پس از بررسی عوامل فاندامنتال در پیش بینی قیمت بایننس کوین، نوبت به آن رسیده تا قیمت این ارز دیجیتال را از لحاظ تکنیکال بررسی کنیم.

برای اولین بار در آوریل سال ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) بود که قیمت رمزارز BNB توانست محدوده مقاومت ۳۰۰-۲۸۰ دلاری را پشت سر بگذارد و به سمت سقف جدید ۶۹۰ دلار گام بردارد. بنابراین این محدوده حمایتی یک محدوده کلیدی مهم در تحلیل قیمت بایننس کوین است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با آغاز یک بازار خرسی از اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی، رمزارز BNB مجددا به این محدوده حمایتی رسیده و تا به امروز بیش از یک سال و نیم است که در همین محدوده قیمت در حال نوسان است. اگر قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت در بایننس کوین را دارید، می‌توانید در حوالی ۳۰۰-۲۸۰ دلار، با استفاده از استراتژی DCA، خریدهای پله‌ای خود را انجام دهید.

پیش بینی قیمت ارز بایننس کوین

پیش بینی قیمت بایننس کوین 07

با توجه به محبوبیت گسترده رمزارز بایننس کوین در میان کاربران بازار کریپتو، تحلیلگران بسیاری پیش بینی قیمت بایننس کوین را تا سال‌ ۲۰۳۰ میلادی انجام داده‌اند. توجه داشته باشید که بازار کریپتو فضایی نوظهور بوده و همین موضوع باعث می‌شود که همه روزه شاهد آپدیت و اتفاقات جدید در این فضا باشیم.

بنابراین، این سبک از پیش‌بینی‌های قیمتی به صورت تقریبی بوده و نباید به صورت ۱۰۰ درصد به آن‌ها اکتفا کنید. بلکه بهتر است روند توسعه و پیشرفت پروژه بایننس کوین یا هر رمزارز دیگری که در سبد سرمایه‌گذاری خود دارید را دنبال کرده و معاملات خرید و فروش خود را متناسب با جدیدترین رویدادهای فاندامنتال رمزارزها تنظیم کنید.

سال میانگین قیمت بیشترین قیمت کمترین قیمت
۲۰۲۳$۴۳۶.۴۶$۵۲۳.۷۶
$۳۴۹.۱۷
۲۰۲۴$۳۹۰.۲۹$۴۶۸.۳۵
$۳۱۲.۲۳
۲۰۲۵$۴۹۱.۷۷$۵۹۰.۱۲
$۳۹۳.۴۱
۲۰۲۶$۶۱۹.۶۳$۷۴۳.۵۵
$۴۹۵.۷۰
۲۰۲۷$۷۸۰.۷۳$۹۳۶.۸۸
$۶۲۴.۵۸
۲۰۲۸$۹۸۳.۷۲$۱۱۸۰.۴۷
$۷۸۶.۹۸
۲۰۲۹$۱۲۳۹.۴۹$۱۴۸۷.۳۹
$۹۹۱.۵۹
۲۰۳۰$۱۵۶۱.۷۶$۱۸۷۴.۱۱
$۱۲۴۹.۴۰

مطالعه بیشتر: بررسی آینده ارز بایننس کوین و پیش‌بینی قیمت BNB

آموزش نحوه خرید بایننس کوین

پیش بینی قیمت بایننس کوین 04

اگر با توضیحاتی که پیرامون پیش بینی قیمت بایننس کوین ارائه شد به سرمایه‌گذاری در این رمزارز علاقه‌مند شدید، کافی است در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی یا خارجی که از این رمزارز پشتیبانی می‌کند ثبت نام کرده و به خرید بایننس کوین بپردازید. بسیاری از افراد وجود دارند که برای انجام معاملات خود، صرافی‌های خارجی را به دلیل حجم معاملاتی بالایی که دارند انتخاب می‌کنند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که عموما صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه ایران، فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع اعلام کرده و اقدام به بلوکه کردن دارایی افرادی می‌کنند که با آی پی ایران در حال فعالیت هستند.

بنابراین پیشنهاد می‌شود که برای حفظ حداکثری امنیت دارایی خود، یک صرافی معتبر ایرانی را برای انجام معاملات خرید و فروش رمزارزها برگزینید. صرافی او ام پی فینکس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ایرانی است که بستری امن، با سرعت بالا به همراه قابلیت‌های گوناگون برای خرید و فروش بیت‌کوین و برترین آلت‌کوین‌ها فراهم کرده‌است.

خرید بایننس کوین در او ام پی فینکس

پیش بینی قیمت بایننس کوین 06

ابتدا با ثبت نام در صرافی او ام پی فینکس برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن می‌توانید حساب کاربری خود را از طریق درگاه پرداخت آنلاین شارژ کنید. خرید و فروش بایننس کوین در صرافی او ام پی فینکس به سه روش «معامله سریع»، «معامله در بازار» و «معامله با ربات معامله‌گر» بر پایه تومان و تتر فراهم شده است.

بیشترین سوالات کاربران در مورد پیش بینی قیمت بایننس کوین

بایننس کوین چیست؟

ارز دیجیتال بایننس کوین با نماد BNB رمزارز بومی بلاک‌چین بایننس اسمارت چین است که در سال ۲۰۱۷ به بازار رمزارزها معرفی شد.

قیمت ارز BNB Smart Chain بر چه اساسی تغییر می‌کند؟

اخبار روزانه بایننس کوین یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث تغییر قیمت لحظه‌ای ارز BNB می‌شود.

بایننس کوین تا کجا رشد می‌کند؟

همانطور که در مطلب «پیش بینی قیمت بایننس کوین» اشاره شد، رمزارز BNB تا سال ۲۰۳۰ میلادی به ۱۵۶۰ دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت بایننس کوین 08

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا