اخبار قانون گذاری‌ ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال بایننس برای پرداخت جریمه آماده می‌شود

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance)، پلتفرم معاملاتی رمزارز برتر دنیا، در انتظار برای پرداخت جریمه سنگین به نهادهای قانون‌گذار ایالات متحده است.


به گزارش تیم خبری او ام پی فینکس، مدیر ارشد استراتژی صرافی ارز دیجیتال بایننس اخیراً فاش کرد که این کمپانی پیش‌بینی می‌کند به‌دلیل ارائه محصول قبلی خود از سوی نهادهای تنظیم‌کننده بازار متحمل جریمه شود.


طبق یکی از گزارشات منتشرشده، این جریمه نقدی به‌منظور تسویه پرونده‌های جاری صرافی ارز دیجیتال بایننس است که توسط سازمان‌های قانون‌گذار ایالت متحده تشکیل شده‌اند. پاتریک هیلمن اظهار کرد این صرافی در حال همکاری با نهادهای نظارتی است تا بتواند خط مشی آتی خود جهت پیروی از قوانین را به‌دست آورد و موارد گذشته را برطرف سازد.

پادکست صرافی ارز دیجیتال بایننس


هیلمن خاطرنشان کرد با این که صرافی ارز دیجیتال بایننس خود را برای پرداخت جرایم نقدی آماده می‌کند، این امکان وجود دارد که این جریمه‌ها به‌صورت غیرنقدی نیز باشند. شدت این جرایم از سوی نهادهای قانونی مشخص خواهد شد. وی در حالی که پیرامون میزان جریمه و زمان‌بندی آن اطلاعاتی را فاش نکرد، بیان کرد صرافی ارز دیجیتال بایننس در مواجهه با مسائل پیش روی خود با اعتماد به نفس بالا و حس مثبت قدم خواهد برداشت.


رشد و توسعه بی‌سابقه صرافی ارز دیجیتال بایننس در سال ۲۰۱۷ بود که منشأ موشکافی امروز نهادهای قانونی و متعاقباً جرایم آن‌ها است. طبق گفته‌های هیلمن، صرافی بایننس در ابتدا کار خود را با گروهی از مهندسان نرم‌افزار آغاز کرد که در مورد قوانین مبارزه با پول‌شویی و تحریم‌های اقتصادی و دیگر موارد از این قبیل اطلاعاتی نداشتند.

این مسئله موجب ایجاد یک خلاء در تطابق فعالیت‌های صرافی با قوانین آمریکا شد. هیلمن می‌گوید این چالش برای بایننس بسیار خوب است چرا که می‌تواند این موارد را برای همیشه پشت سر بگذارد.


وی در ادامه گفت که با توجه به شرایط فعلی قانون‌گذاری در ایالات متحده، موضع نهادهای تنظیم‌کننده در برابر صنعت ارزهای دیجیتال را نمی‌توان تشخیص داد، چرا که هنوز یک چهارچوب مشخص و مشترک بین آژانس‌های نظارتی تشکیل داده نشده است.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا