اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهانتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

بایننس به توییتر راهکارهای بلاک چینی ارائه می دهد

بر اساس گزارشات روز گذشته و در پی خرید شبکه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، صرافی رمزارز بایننس از امکان تشکیل یک تیم جهت ارائه راهکارهای بلاک چینی و ارز دیجیتال به این پلتفرم خبر داد.


این خبر ساعاتی پس از تایید بنیان‌گذار و مدیرعامل این پلتفرم معاملاتی، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، مبنی بر کمک‌هزینه ۵۰۰ میلیون دلاری به ماسک در خرید توییتر اعلام شد. بایننس بین ۱۹ سرمایه‌گذاری که در مجموع ۷ میلیارد دلار به ایلان ماسک کمک کردند، رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.


ژائو در صفحه رسمی توییتر خود تایید کرد که این کمک‌هزینه در هفته جاری به ماسک تحویل داده شده است و تصریح کرد که این تراکنش به‌روش سنتی و از طریق شبکه بانکی در قالب ارز فیات انجام شده و از رمزارزها و پروتکل‌های بلاک چینی استفاده نکرده است.


این صرافی در ماه می (اردیبهشت) بیان کرد که به سرمایه‌گذاری مشترک در توییتر علاقه‌مند است و همزمان با آن، کمپانی‌هایی نظیر سکویا (Sequoia Capital) و فیدلیتی (Fidelity) نیز اظهاراتی مشابه داشتند. ژائو در آن زمان این سرمایه‌گذاری را یک «کمک کوچک برای رسیدن به هدف» عنوان کرد.


مدیرعامل میلیاردر و بنیان‌گذاری کمپانی تسلا (Tesla)، ایلان ماسک، در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) از پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید توییتر به‌طور رسمی رونمایی کرد. وی پیش‌تر گفته بود که یکی از برنامه‌های اصلی وی برای این شبکه اجتماعی، حذف بات‌های اسپم و کلاهبرداری در حوزه‌های مختلف از جمله رمزارزها است.


چانگ‌پنگ ژائو پنجشنبه گذشته پیرامون این موارد در توییتر اظهار کرد با قرارگرفتن توییتر تحت نظارت ایلان ماسک، امنیت بیشتری در حساب کاربری خود حس می‌کند.


اما پیش از خرید توییتر، ایلان ماسک و ژائو در سال گذشته در مورد ادغام رمزارز دوج کوین (DOGE) و انجام تراکنش‌های آن توسط پلتفرم بایننس صحبت‌های مختصری را انجام داده بودند.


ایلان ماسک طی روز گذشته این پلتفرم شبکه اجتماعی را با ۵۴.۲ دلار به ازای هر سهم و در مجموع ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد. وی در یکی از اولین اقدامات خود، مدیران اجرایی ارشد توییتر را اخراج کرد. همچنین، ایلان ماسک پیرو بخشی از قرارداد مربوطه، این کمپانی را وارد بخش خصوصی کرد که در نتیجه سهام توییتر از بازارهای مالی عمومی حذف شد.

منبع: CoinTelegraph

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا