اخبار ارز دیجیتال

کاردانو و سولانا پیشتاز بازار آلتکوین‌ها

کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) در هفته گذشته به ترتیب ۳۲ و ۶۱ درصد افزایش داشتند که این امر آنها را به آلتکوین‌های  برتر تبدیل کرد. روز یکشنبه ۸ ژانویه، کاردانو و سولانا هر کدام با ۲۰ درصد افزایش، پیشتاز رالی بازار آلتکوین بودند.

قیمت کاردانو تا این لحظه  ۱۷.۳۷ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۰.۳۲ دلار و ارزش بازار ۱۱.۳ میلیارد دلار معامله می‌شود.

روند کاردانو

همراهی سولانا (SOL) با کاردانو در روند صعود

یکی دیگر از آلتکوین‌های اصلی که در هفته گذشته با افزایش قیمت شدیدی روبه‌رو شد، سولانا (SOL) است. رقیب اتریوم ۲۱.۸۷ درصد  نسبت به ۲۴ ساعت گذشته رشد کرد و بالای ۱۶ دلار و با ارزش بازار ۵.۹ میلیارد دلار معامله می‌شود.

در هفته گذشته، قیمت سولانا  60درصد افزایش یافته و آن را به یکی از آلتکوین‌های با عملکرد برتر در بازار تبدیل کرده‌است. سولانا پس از فروپاشی صرافی رمزارز FTX در نوامبر ۲۰۲۲ با یک اصلاح بزرگ روبه‌رو شد. این آلتکوین سال ۲۰۲۲ را با کاهش قیمت خیره کننده ۹۵ درصدی به پایان رساند اما اکنون گاوها در سال ۲۰۲۳ دوباره بازی را به دست گرفته‌اند.

روند سولانا

طبق تحلیل‌های تکنیکال، سولانا (SOL) از اولین مقاومت خود یعنی ۱۵ دلار عبور کرده‌است. نزدیک‌ترین مقاومت برای این رمزارز در روند صعودی ۱۸.۱ دلار است. اگر سولانا موفق به شکست این سطح شود، می‌تواند برای دوره صعودی بعدی آماده شود.

فضای گسترده‌ آلت‌کوین‌ها در حال حاضر با افزایش ۳.۸۲ درصدی اتریوم (ETH) همراه است در حالی که بایننس کوین  نزدیک به ۷ درصد افزایش یافته‌است.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا