اخبار بیت کوین

آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) خالق بیت کوین را می‌شناسد؟

یکی از روزنامه نگاران فاکس بیزنس، توئیتی را مبنی بر دیدار ساتوشی ناکاموتو با SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) منتشر کرده که حواشی و گمانه‌های زیادی در میان اعضای جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

دیدار ساتوشی ناکاموتو با SEC در ۵ سال گذشته؟!

النور ترت، روزنامه‌نگار فاکس بیزنس، ضمن انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و فردی به نام تیم درپر (Tim Draper) که یکی از بزرگترین سرمایه گذران اهل ایالات متحده است، هویت واقعی خالق بیت کوین که با نام ساتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود را می‌دانند!

دیدار ساتوشی ناکاموتو با SEC

این روزنامه‌نگار ادعا می‌کند که این تصویر را از در نسخه‌ای از تقویم عمومی بیل هینمن (Bill Hinman) به دست آورده است. بیل هینمن (Bill Hinman) که با نام ویلیام هینمن نیز شناخته می‌شود، مدیر سابق بخش مالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بوده است.

النور ترت اظهار داشت که تصویر فوق، شامل جلسه‌ایست که میان ساتوشی ناکاموتو و تیم درپر (Tim Draper) برگزار شده که والری شپانیک از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) آن را سازماندهی کرده است!

این دیدار در ۲۳ آگوست ۲۰۱۷ ( ۱ شهریور ۱۳۹۶) صورت گرفته که به صورت مخفی نبوده است. سه روز بعد یعنی در روز ۲۶ آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی نیز تیم درپر (Tim Draper) از هدف قرار گرفتن توسط یک “فریبکار متقاعدکننده” که منظور همان ساتوشی ناکاموتو می‌باشد، شکایت کرد!

تیم درپر (Tim Draper) معتقد است که خالق بیت کوین یا همان ساتوشی ناکاموتو مقدار زیادی از زمان او را هدر داده است! مکالمه آن‌ها پیرامون یک رویداد عرضه اولیه که اصطلاحا ICO نامیده می‌شود بوده و همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود، جملاتی به زبان ژاپنی در این مکالمات رد و بدل شده‌است.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که آیا این فرد خالق واقعی بیت کوین بوده و یا فردی متقلب بوده و هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو همچنان ناشناخته باقی مانده است؟!

در این باره بیشتر بخوانید:

بررسی سه شاخص مهم مبنی بر رشد بیت کوین در بلندمدت

مدیر عامل MicroStrategy می‌گوید بیت کوین می‌تواند در دهه آینده به ۵۰۰ هزار دلار برسد.

ساتوشی ناکاموتو کیست؟

ساتوشی ناکاموتو فردی است که از او به عنوان خالق بیت کوین یاد می‌شود.هویت واقعی این فرد پس از گذشت ۱۳ سال از معرفی بیت کوین به دنیا همچنان ناشناخته باقی مانده است.

منبع: u.today

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا