آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال

چگونه ساتوشی رایگان دریافت کنیم؟

سرمایه گذاران چندین روش مختلف برای دریافت ساتوشی رایگان در اختیار دارند. آن‌ها می‌توانند با انجام برخی مراحل ساده مانند تماشا کردن تبلیغات یا ویدیو، شرکت در نظر سنجی و دعوت از دوستان ساتوشی و رمز ارز رایگان پاداش بگیرند؛ البته لازم است در انتخاب پلتفرم مد نظر احتیاط کنند. ساتوشی کوچک‌ترین واحد ارز دیجیتال بیت کوین است که امروزه کاربران می‌توانند آن را از اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال خریداری کنند. در ادامه این مطلب از صرافی او ام پی فینکس می‌خواهیم به روش‌های مختلف دریافت ساتوشی از صرافی‌ها و سایر پلتفرم‌های ارز دیجیتال بپردازیم.

نحوه دریافت ساتوشی رایگان

ساتوشی کوچک‌ترین واحد ارز دیجیتال بیت کوین است که امروزه کاربران می‌توانند آن را از هر صرافی ارز دیجیتال که تمایل دارند خریداری کنند. نام رمز ارز ساتوشی برگرفته از بنیان‌گذار بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) است. نسبت ساتوشی به بیت کوین ۱۰۰ ساتوشی به ۱ بیت کوین است.

سرمایه گذاران و معامله گرانی که به دنبال کسب درآمد رایگان و راحت از ارزهای دیجیتال برتر بازار هستند، گزینه‌های مختلفی پیش رو دارند. دریافت ساتوشی رایگان هرچند ممکن است سخت باشد؛ اما امکان‌پذیر است. با این وجود، کجا و چگونه ساتوشی رایگان دریافت کنیم؟

در ادامه سعی می‌کنیم برخی از روش‌های مختلف دریافت ساتوشی رایگان در پلتفرم‌ها و وب سایت‌های مختلف را بررسی و به کاربران جهت کسب درآمد راحت معرفی کنیم.

دریافت ساتوشی رایگان از طریق استخراج رمز ارز

یکی از روش‌های محبوب دریافت ساتوشی رایگان استخراج آن است. کاربرانی که تجهیزات قوی در اختیار دارند می‌توانند وارد استخرهای استخراج شده و به عنوان ماینر ارز دیجیتال از بیت کوین کسب درآمد کنند.

ساتوشی با توجه به اینکه کوچک‌ترین واحد بیت کوین است، از الگوریتم اجماع اثبات کار پیروی می‌کند. الگوریتم‌های اثبات کار برای استخراج بلاک‌های جدید و انجام تراکنش‌ها به ماینرها نیاز دارند و برای انگیزه دادن به ماینرها، در ازای هر بلاکی که استخراج می‌شود پاداش می‌دهند.

دریافت ساتوشی رایگان

استخراج بیت کوین برای دریافت ساتوشی رایگان فرایند پیچیده‌ای است که در آن ماینرها برای پیدا کردن بلاک معتبر با هم رقابت می‌کنند. بعد از اینکه بلاک معتبر پیدا شد، ماینر یا ماینرها باید معمای آن را حل کنند. معمای بلاک شامل اعداد و ارقام ریاضی می‌شود که ماینر باید آن را پیدا کند.

پس از اینکه معمای بلاک حل شد، ماینر پاداش خود را در قالب بیت کوین دریافت می‌کند و سپس این فرایند دوباره از اول شروع می‌شود.

کاربران برای آشنایی بیشتر با فرایند استخراج بیت کوین، می‌توانند به مطلب «استخراج بیت کوین چیست؟» مراجعه کنند.

یاد بگیرید و ساتوشی رایگان دریافت کنید

برخی از سایت‌های دریافت ساتوشی رایگان به کاربران ارز دیجیتال فرصت می‌دهند در مورد رمز ارزها و نحوه عملکرد این بازار اطلاعات زیادی کسب کنند و در عین حال از آن درآمد کسب کنند. این کاربران می‌توانند با مراجعه به این وب سایت‌ها، با مشاهده ویدئوهای آموزشی آن‌ها با نحوه دریافت ساتوشی رایگان آشنا شده و از این طریق درآمدزایی کنند.

وب سایت کوین بیس ارن (Coinbase Earn) نمونه‌ای از سایت دریافت ساتوشی رایگان است که در ازای یادگیری درباره رمز ارزها پاداش خوبی به کاربران می‌دهد. سایت‌های دیگر مانند کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) هم فرصتی برای دریافت جوایز رایگان فراهم می‌کنند.

این وب سایت‌ها یکی از گزینه‌های مناسب برای کسب ساتوشی رایگان هستند با این وجود این پلتفرم‌ها همیشه جوایز را در قالب ساتوشی پرداخت نمی‌کنند.

حساب پس انداز ارز دیجیتال

حساب پس انداز ارز دیجیتال روش جدید و جذابی برای کسب ساتوشی رایگان است که به سرمایه گذاران رمز ارز ساتوشی اجازه می‌دهد از دارایی کیف پول خود درآمد کسب کنند.

پلتفرم بلاکفای (BlockFi) امکان ایجاد حساب پس انداز رمز ارز را به کاربران می‌دهد. در این حساب‌ها، کاربر می‌تواند از دارایی‌هایی که قبلاً خریده و بلااستفاده مانده است، درصد سود ثابتی کسب کند. نرخ سود این دست از حساب‌های پس انداز بسته به دارایی که کاربر پس انداز می‌کند متفاوت خواهد بود.

این یعنی هر چه دارایی کاربر بیشتر باشد، سودی که از این حساب خود دریافت می‌کند هم بیشتر است.

وام کریپتو برای دریافت ساتوشی رایگان

در حوزه دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز کاربران می‌توانند دارایی‌های رمز ارز خود را به سایر کاربران وام دهند و از این طریق ساتوشی رایگان دریافت کنند. با این وجود، صرف نظر از پلتفرمی که انتخاب می‌کنید باید مراقب باشید که وام گیرنده بتواند پولی را که وام داده‌اید بازپرداخت کند.

فعالیت در یک ایردراپ و دریافت ساتوشی رایگان

ایردراپ (Airdrop) ارز دیجیتال روشی برای تشویق بازار به خرید یک توکن و تبلیغ آن توکن توسط تیم توسعه دهنده است. سرمایه گذاران برای دریافت رایگان ساتوشی از طریق ایردراپ ممکن است لازم باشد مراحل مختلفی را دنبال کنند.

کاربرانی که به دنبال کسب درآمدی راحت هستند می‌توانند پروژه‌های ایردراپ جدید را پیدا کرده و با دنبال کردن مراحل لازم پاداش خود را دریافت کنند. ایردراپ‌ها در رمز ارزهای مختلفی انجام می‌شوند و بسیاری از آن‌ها ممکن است ارزهای جدیدی باشند که نام آن‌ها زیاد آشنا نیست.

با این وجود، کاربران لازم است به خاطر داشته باشند که برخی پروژه‌ها کلاهبرداری هستند و حتی اگر تمام مراحل را به درستی و دقت دنبال کنید باز هم ممکن است پاداش کار خود را دریافت نکنید.

شرکت در نظر سنجی

برخی از وب سایت دریافت رایگان ساتوشی به کاربران اجازه می‌دهند در ازای شرکت در یک نظر سنجی پاداش بگیرند. شرکت در نظر سنجی وقت زیادی از کاربر نمی‌گیرد و کاربر می‌تواند در ازای چند دقیقه در روز و پاسخ دادن به چند سؤال کوتاه، درآمد قابل توجهی داشته باشد.

وب گردی در ازای دریافت ساتوشی رایگان

مرورگر بریو (Brave) تبلیغات و کوکی‌های معمول سایر مرورگرها را مسدود می‌کند؛ اما همچنان به شما اجازه می‌دهد در ازای مشاهده تبلیغات رمز ارز پاداش بگیرید. این مرورگر در اکثر کشورها در دسترس است و این شرکت ۷۰ درصد از درآمد تبلیغات را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

مشاهده تبلیغات در مرورگر بریو یکی دیگر از روش‌های دریافت ساتوشی رایگان است که کاربران می‌توانند هر ماه پاداش مشاهده تبلیغات را به صورت مستقیم و در قالب رمز ارز از این پلتفرم دریافت کنند.

دریافت ساتوشی رایگان از صرافی

یکی از راه‌های ساده‌تر دریافت ساتوشی رایگان ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال است. به این صورت که کاربر با مراجعه به یک صرافی و ارائه اطلاعات مورد نیاز برای احراز هویت پاداش خوبی در قالب رمز ارز ساتوشی یا سایر ارزهای دیجیتال دریافت خواهد کرد.

این روش به چند دلیل ممکن است نسبت به سایر روش‌هایی که معرفی کردیم بهتر باشد. یکی اینکه در این روش امکان کلاهبرداری پایین‌تر است، به خصوص اگر به یک صرافی معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. از جمله سایر مزایای دریافت ساتوشی رایگان از صرافی می‌توان به ساده و سریع بودن این روش اشاره کرد.

برای دریافت ساتوشی رایگان از صرافی شما نیازی به انجام کار خاصی ندارید و تنها لازم است که برخی از اطلاعات مورد نیاز صرافی را فراهم کرده و منتظر بمانید تا این فرایند از جانب شبکه تأیید شود. کاربران می‌توانند هم از صرافی خارجی و هم ایرانی ساتوشی رایگان دریافت کنند.

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

سرمایه گذاران ایرانی که به دلیل تحریم و سایر محدودیت‌ها امکان دسترسی به صرافی‌های خارجی را ندارند، می‌توانند به پلتفرم‌های ایرانی مراجعه کرده و معاملات خود را در این پلتفرم‌ها انجام دهند. صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس دارای بیش از ۱۰۰ رمز ارز بازار برای معامله است که سرمایه گذاران و تریدرها می‌توانند از آن‌ها برای کسب درآمد و بازدهی استفاده کنند.

دریافت ساتوشی رایگان با ثبت نام در او ام پی فینکس

آیا دریافت ساتوشی رایگان واقعیت دارد؟

با این حال، برخی از صرافی‌هایی که وعده پرداخت ارزهای دیجیتال می‌دهند ممکن است کلاهبرداری باشند و در نهایت آن را پرداخت نکنند. از این رو، قبل از ورود به هر پلتفرمی لازم است به خوبی درباره اعتبار و امنیت آن تحقیق کنید.

آیا دریافت ساتوشی رایگان واقعیت دارد؟

به طور کلی، راه‌های مختلفی برای دریافت ساتوشی رایگان از صرافی و سایر پلتفرم‌ها وجود دارد که اغلب نیازی به انجام کارهای خاصی ندارند؛ ایردراپ‌ها یکی از روش‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان هستند. کاربران با دعوت از دوستان و به اشتراک‌گذاری پلتفرم مد نظر می‌توانند ایردراپ را در قالب توکن بومی شبکه دریافت کنند.

سؤالات متداول کاربران درباره دریافت ساتوشی رایگان از صرافی:

ساده‌ترین راه به دست آوردن بیت کوین چیست؟

ساده‌ترین راه دریافت بیت کوین، خرید و فروش آن در صرافی ارز دیجیتال است.

آیا ساتوشی همان بیت کوین است؟

بله ساتوشی کوچک‌ترین واحد ارز دیجیتال بیت کوین است.

مطالعه بیشتر

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. با جشنواره عالی که او ام پی فینکس راه اندازی کرد به خوبی با ساتوشی آشنا شدم و الان اطلاعاتم خیلی بیشتر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا