تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل دوج کوین و بررسی روند قیمت، امروز ۱۳ فوریه

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، دوج کوین امروز یک جلسه معاملاتی صعودی را به نمایش گذاشته‌است. قیمت دوج کوین در حال حاضر با ۱.۸۰ درصد افزایش به ۰.۰۸۳۳۱ دلار رسیده‌است.

پادکست تحلیل دوج کوین

در ادامه می‌توانید بررسی روند و تحلیل دوج کوین را ملاحظه کنید:

روند قیمت دوج کوین

تحلیل دوج کوین با بررسی تغییرات تکنیکال

طبق تحلیل وبسایت تحلیلی – خبری اف ایکس امپایر، دوج کوین برای اینکه بتواند اولین سطح مقاومت اصلی (R1) در ۰.۰۸۴۹ دلار و بالاترین سطح روز یکشنبه یا ۰.۰۸۴۷ دلار را هدف قرار دهد باید بتواند از نقطه پیوت یعنی ۰.۰۸۳۰ عبور کند. عبور از سطح ۰.۰۸۴۰ دلار نشانگر یک جلسه معاملاتی صعودی برای دوج کوین است. با این حال اخبار منتشره در حوزه کریپتو باید از صعود این میم‌کوین پشتیبانی کند.

در سناریوی صعودی، دومین سطح مقاومت اصلی (R2) در ۰.۰۸۷۵ دلار وارد بازی خواهد شد. در صورت تداوم رالی صعودی، رسیدن به سومین سطح مقاومت اصلی (R2) یعنی ۰.۰۹۲۰ دلار محتمل است.

تحلیل قیمت دوج کوین در سناریوی نزولی

در سناریوی نزولی و در صورت عدم حرکت به بالای این محور، سطح حمایت اصلی اول (S1) یعنی ۰.۰۸۰۴ دلار در بازی باقی خواهد ماند. دوج کوین برای پایان دادن به این روند نزولی باید از سقوط به زیر سطح ۰.۰۷۸۰ دلار اجتناب کند. به این منظور در دومین سطح حمایت اصلی (S2) یعنی ۰.۰۷۸۵ دلار باید روند نزولی پایان یابد در غیر اینصورت، رسیدن به سطح حمایت اصلی سوم (S3) یعنی ۰.۰۷۴۰ دلار محتمل خواهد بود.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

میانگین‌های متحرک نمایی که در زیر ارائه شده یک سیگنال نزولی ارائه می‌دهند. دوج کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه که در حال حاضر ۰.۰۸۶۱ دلار است، قرار دارد. به دنبال تقاطع نزولی یکشنبه، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه دورتر شد و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه کاهش یافت که همه این موارد سیگنال‌های قیمت نزولی ارائه داد.

عبور از اولین سطح مقاومت (R1) یعنی ۰.۰۸۴۹ دلار باعث می‌شود گاوها به سمت میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یعنی ۰.۰۸۶۱ دلار حرکت کنند. با این حال، اگر این رمزارز نتواند از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه عبور کند، سطح حمایت اصلی اول (S1) در ۰.۰۸۰۴ دلار و ارزش‌های زیر ۰.۰۸۰۰ دلار وارد بازی خواهند شد. شایان ذکر است که عبور از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یک سیگنال صعودی ارسال می‌کند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین با EMA

با وجود سیگنال‌های نزولی، به نظر شما این میم‌کوین پرطرفدار تا پایان هفته چه روندی را طی خواهد کرد؟ تحلیل شما از آینده قیمتی دوج کوین چیست؟

شما می‌توانید با مطالعه مطالب بخش تحلیل تکنیکال صرافی اوام‌پی فینکس از آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا