اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

صندوق جدید بنیاد دوج کوین

بنیاد دوج کوین ۵ میلیون دوج را که در تاریخ نگارش این مطلب برابر است با ۳۶۰۰۰۰ دلار، به توسعه اکوسیستم خود اختصاص داد.

به گفته بنیاد دوج کوین این صندوق در یک کیف پولی چند امضایی (Multisignature) جدید که توسط اعضای توسعه دهنده مدیریت شده، نگهداری می‌شود و به سه امضا از پنج امضای توسعه دهندگان نرم افزار دوج کوین کور (Dogecoin Core) از جمله مارشال هاینر (Marshall Hayner)، میچی لومین (Michi Lumin)، پاتریک لودر (Patrick Lodder) و راس نیکول (Ross Nicoll) نیاز دارد. این متولیان به جز مدیریت آزادسازی کوین‌ها، هیچ حقی نسبت به آن نخواهند داشت.

این تیم درباره این کیف پول می‌گوید:  « به توسعه دهندگان بسته به فعالیت و کاری که برای رشد و بهبود شبکه دوج کوین انجام می‌دهند، جوایزی از این کیف پول پرداخت می‌شود.»

برای انتشار هر نسخه دوج کوین کور، ۵۰۰۰۰۰ دوج کوین میان توسعه دهندگانی که در آن مشارکت داشته‌اند، توزیع می‌شود. برای اطمینان از شفافیت، این تیم آدرس کیف پول را که در آن صندوق نگهداری می‌شود، منتشر کرد.

به علاوه، تمام هزینه‌هایی که برای توسعه و بهبود شبکه خرج شده است، در وبلاگ رسمی دوج کوین و همچنین از طریق اکانت‌های شبکه اجتماعی متولیان اعلام می‌شود.

در همین حال، توسعه دهندگان دوج کوین، اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه شبکه به سرعت به سمت تغییر به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) حرکت می‌کند را رد کرده‌اند. آن‌ها تأکید کردند که این کار در حال حاضر تنها در قالب یک پیشنهاد مطرح شده است.

در ۱۶ سپتامبر پس از تغییر شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام، دوج کوین به دومین ارز دیجیتال که از الگوریتم اجماع اثبات کار پیروی می‌کند، تبدیل شد. به نظر شما این تغییر چه تأثیری روی دوج کوین می‌گذارد؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

مطالعه بیشتر

‫۳ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا