اخبار ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتالسلبریتی‌های کریپتو

ایلان ماسک دوباره وارد معامله خرید توییتر شد

ایلان ماسک با اعلام پیشنهاد جدید برای خرید پلتفرم توییتر (Twitter) شور و هیجانی دوباره به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرد. اکنون با طرح مجدد پیشنهاد خرید، فضای رمزارزها در توییتر مملو از گمانه‌زنی و ایده‌ها پیرامون چگونگی تحول توییتر زیر نظر مدیرعامل کمپانی تسلا (Tesla) یعنی ایلان ماسک شد.


کمپانی سرمایه‌گذاری کریپتو رَند (Crypto Rand Investment Group) در همین راستا، پیش‌بینی خود را از انجام این معامله و پیامدهای آینده آن در توییتر عنوان کرد. طبق اظهارات این کمپانی، ایلان ماسک ممکن است در پلتفرم توییتر پرداخت‌های کریپتویی را پیاده‌سازی کند که منجر به ارتقای این صنعت به سطوح جدید می‌شود.


طبق پست رسمی در صفحه کریپتو رند، ایلان ماسک ممکن است در توییتر گزینه “Edit” ایجاد کند، فعالیت ربات‌ها را کاهش دهد و خرید رمزارز را به قابلیت‌های این پلتفرم اضافه کند.


ایلان ماسک در گذشته اعلام کرده بود که تصمیم دارد برای اشتراک‌های پریمیوم (Premium) در توییتر پرداخت از طریق رمزارز دوج کوین (Dogecoin) را ایجاد کند. بر اساس اظهارات کمپانی کریپتو رند، ایلان ماسک ممکن است با بازنگری در ساختار کلی این شبکه اجتماعی بزرگ، یک گزینه اصلاح (Edit) برای توییت‌های منتشرشده اضافه کند.


نکته قابل توجه این‌جا است که هم‌اکنون کمپانی توییتر در حال بررسی و آزمایش افزودن گزینه Edit به پست‌های خود است.
کریپتو رند همچنین به حذف ربات‌های توییتر توسط ایلان ماسک اشاره کرد. وی ماه آوریل (فروردین) طی صحبت‌های خود در برنامه تد (TED Talk) در مورد شیوع ربات‌های توییتری سخن گفت و اظهار کرد قصد دارد ربات‌ها را از این شبکه اجتماعی حذف کند.


اما سه‌شنبه گذشته مدیرعامل کمپانی تسلا در مصاحبه تلویزیونی خود همه را شگفت‌زده کرد. وی در این مصاحبه از طرح مجدد پیشنهاد خرید توییتر گفت که در ماه‌های گذشته به‌دلیل عدم شفاف‌سازی اطلاعات ربات‌ها توسط کمپانی توییتر، این پیشنهاد توسط ماسک لغو شده بود.


ایلان ماسک مجدداً مشتاق خرید پلتفرم توییتر با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری شده است و کمپانی توییتر در پاسخ به پیشنهاد وی، اعلام کرد سهام این کمپانی را با ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است، سهام کمپانی توییتر طی واکنش مثبت به این اخبار با رشد ۲۰ درصدی با قیمت ۵۲ دلار در بازار معامله شد.


علاوه‌بر این، قیمت ارز دیجیتال دوج کوین نیز روز چهارشنبه پس از اعلام پیشنهاد دوباره ایلان ماسک برای خرید توییتر ۶ درصد افزایش داشت و در زمان نشر این خبر به ۰.۰۶۴ دلار رسید.


ماسک در راستای خرید توییتر از توسعه سریع‌تر اپلیکیشن X صحبت کرد. حرف X در این‌جا به یک «اپلیکیشن همه‌کاره» اشاره دارد.

ایلان ماسک کیست؟

ایلان ماسک یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران جهان و بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد کمپانی اسپیس اکس (SpaceX)، مدیرعامل و طراح خودروسازی تسلا و مدیرعامل چند شرکت دیگر است.

منبع: EthereumWorldNews

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا