آموزش سرمایه گذاریآموزش متاورسبازی های ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

۵ دلیل برای رشد بازی‌های حرکت کن پول در بیار در سال ۲۰۲۳

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، رمزارزهای «حرکت کن پول در بیار» (MOVE 2 EARN) جدیدترین روند در صنعت بلاکچین هستند که روز به روز بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. بازی‌های حرکت کن پول دربیار در ازای فعالیت کاربران به آنها جایزه رمزارزی ارائه می‌دهند. ورزش کن پول دربیار، راه برو پول دربیار و… نمونه‌ای از این موارد هستند.

پادکست دلایل رشد بازی‌های حرکت کن پول در بیار

این مفهوم شبیه «بازی کن پول دربیار» (P2E) (PLAY 2 EARN) است که باعث افزایش پذیرش ارز دیجیتال در جامعه جوان‌تر شده و ورود کاربران جدید به بازار رمزارزها را آسان‌تر می‌کند. پلتفرم‌هایی مانند فایت اوت (FightOut) یا به اختصار (FGHT) یک گزینه عالی برای بسیاری از سرمایه‌گذارانی هستند که برای اولین بار وارد این عرصه می‌شوند، زیرا به کاربران امکان می‌دهد در حین شرکت در یک بازی، درآمد کسب کنند و به آن‌ها انگیزه می‌دهند تا در این حوزه فعال بمانند.

در برنامه فایت اوت حرکت کن پول دربیار

فایت اوت یک پلتفرم و اپلیکیشن بلاکچینی است که بازیکنان می‌توانند در حین انجام فعالیت‌های منظم مربوط به تناسب اندام، ارز دیجیتال به دست آورند. میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندان به تناسب‌اندام که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند به پلتفرم و اپلیکیشن فایت اوت دسترسی خواهند داشت.

در ادامه ۵ دلیل برای رشد بازی‌های حرکت کن پول دربیار در سال ۲۰۲۳ آمده‌است:

  • محبوبیت
  • کسب درآمد آسان
  • ایجاد آواتار NFT اختصاصی برای کاربران
  • بلاکچین ساده
  • ایجاد انگیزه برای کاربران

چرا کارشناسان، سرمایه‌گذاری در فایت اوت (FGHT) را پیشنهاد می‌کنند؟

به خوبی می‌دانیم از آنجایی که اکثر مردم هنوز هم ارزهای دیجیتال را جدید و پیچیده می‌دانند، گسترش بازار موجود برای حضور هرچه بیشتر مشتریان، بهترین راه برای افزایش درآمد و رشد است. با این حال، بازار کریپتو تاکنون در این زمینه با مشکل مواجه بوده‌است.

این مشکلات توسط ارزهای رمزنگاری شده و پلتفرم‌هایی مانند فایت اوت به دلیل ساخت یک اپلیکیشن کاربرپسند و مبتنی بر بلاکچین برطرف می‌شود.

برنامه‌های تناسب اندام و حفظ یک سبک زندگی سالم هیچگاه چنین محبوبیتی نداشته‌اند. مربیان خصوصی هزینه‌های بالایی دارند و به همین دلیل دسترسی به آنها برای اکثر افراد دشوار است. همچنین، باشگاه‌های ورزشی سنتی برای همه مراجعین تمرین اختصاصی ارائه نمی‌کند. افراد اغلب در نتیجه این امر دچار افت انگیزه شده یا تکنیک‌های ورزشی نامناسبی را اجرا کرده و حتی به سلامت خود آسیب می‌زنند. کاربران برنامه فایت اوت راهنمایی و انگیزه مربیان حرفه‌ای را از طریق گیمیفیکیشن به کاربران خود منتقل می‌کنند.

به همین دلیل، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که سرمایه‌گذاری در فایت اوت یک موفقیت بزرگ خواهد بود. با این حال، کاربران باید مزیت و موفقیت سایر برنامه‌ها مانند «استپن» (STEPN) را نیز مورد بررسی قرار دهند.

سلب مسئولیت: هدف صرافی او ام پی فینکس از ارائه این محتوا، افزایش آگاهی کاربران است و به هیچ عنوان توصیه مالی محسوب نمی‌شود.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا