اخبار ارز دیجیتال

ورود فلوکی اینو به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر بازار؛ تهدیدی برای شیبا

ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu / FLOKI) که تحت عنوان «رمزارز مردم» (People’s Cryptocurrency) نیز شناخته می‌شود، به‌تازگی توجهات زیادی را به خود جلب کرده و به نظر می‌رسد هیجانات پیرامون این میم کوین (Memecoin) همچنان ادامه دارد.


به گزارش تیم خبری او ام پی فینکس، فلوکی اینو که نام آن از سگ نژاد شیبا ایلان ماسک الهام گرفته شده است، طی رشدهای اخیر قیمت خود موفق شد به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر بازار از لحاظ مارکت کپ (ارزش بازار / Market Capitalization) بپیوندد.

پادکست ورود فلوکی اینو به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر بازار


طبق آمار وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، فلوکی اینو هنگام نشر این خبر جایگاه ۹۷ام بازار را به‌دست آورده است. قیمت این توکن با رشد ۱۷.۲۸ درصدی نسبت به ۷ روز اخیر، در برابر کاهش قیمت دیگر همتاهای خود مثل دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، توانست عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.


اما فارق از حرکت صعودی قیمت فلوکی اینو، از عوامل مهم در رشد این توکن باید به ابزارهای کاربردی این پروژه از جمله والهالا (Valhala)، بازی حوزه متاورس و NFT، فلوکی‌فای (FlokiFi)، پروتکل دیفای (DeFi) فلوکی، فلوکی پلِیسِز (FlokiPlaces)، بازار NFT این پروژه و پلتفرم آموزش رمزارزهای آن یعنی فلوکی یونیورسیتی (Floki University) اشاره کرد.


ارز دیجیتال فلوکی اینو توانست با ارتقای جایگاه خود، بون شیباسواپ (Bone ShibaSwap / BONE)، توکن حاکمیتی (Governance Token) اکوسیستم شیبا اینو، را پشت سر بگذارد. این مسئله نشان می‌دهد که علی‌رغم تمام هیجانات به‌وجود آمده پیرامون پروژه شیباریوم (Shibarium)، رمزارز مردم موفق شده توجهات جامعه رمزارزها را به سمت خود سوق دهد.

مطالب بیشتر: آشنایی با میم کوین های آینده دار

فلوکی اینو؛ تهدیدی بزرگ برای شیبا؟

قیمت فلوکی اینو از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون رشد قابل توجهی را به‌ثبت رسانده است و هم‌اکنون در محدوده ۰.۰۰۰۰۴۸۷۷ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات این میم کوین محبوب در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۱ میلیون دلار برآورد شده و طی یک ماه اخیر، ۱۰۰ درصد رشد قیمت داشته است.

قیمت فلوکی اینو
تغییرات قیمت فلوکی اینو طی یک ماه اخیر- CoinMarketCap

اما در آن روی سکه، عملکرد پروژه شیبا نیز هنوز سرمایه‌گذاران خود را راضی نکرده است. قیمت شیبا اینو هنگام نشر این خبر در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۲۳۲ دلار قرار دارد و حجم معاملات یک روزه آن ۱۷۸ میلیون دلار برآورد شده است. ارز دیجیتال شیبا علی‌رغم کاهش ۴.۱۳ درصدی نسبت به ۷ روز گذشته، یک ماه اخیر را با ۲.۲۰ رشد پشت سر گذاشته است.


به این ترتیب می‌توان گفت فلوکی اینو علاوه‌بر سبقت‌گرفتن از توکن بون، موفق به ثبت عملکرد بهتر نسبت به یکی از میم کوین‌های برتر بازار یعنی شیبا شده است. ناگفته نماند که ارزهای دیجیتال، به‌ویژه میم کوین‌های بازار، در معرض نوسانات شدید قیمتی قرار دارند و سرمایه‌گذاران جهت اقدام به سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها، ابتدا باید تحقیقات خود را تکمیل کنند.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا