اخبار اتریوماخبار ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

شمارش معکوس گوگل برای ارتقای مرج اتریوم

گوگل (Google)، ابر غول دنیای تکنولوژی، برای ارتقای مرج اتریوم (Ethereum Merge) یک شمارش معکوس ایجاد کرده است. این مسئله نشان‌دهنده حمایت زیاد گوگل از ارتقای مرج است.


اگر شما به هر شکلی واژه “Merge” اتریوم را در این موتور جست‌و‌جو تایپ کنید، شمارش معکوس گوگل را مشاهده خواهید کرد و در کنار زمان باقیمانده تا اجرای این ارتقا، میزان سختی فعلی شبکه، هش ریت (Hash Rate) و سختی مرج به نمایش گذاشته می‌شوند.


در کنار این اطلاعات تصویر کارتونی دو پاندا نیز دیده می‌شود که با دست‌های باز و چهره‌های خوشحال به‌سمت یکدیگر در حال حرکت هستند و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به ارتقای مرج، پاندها نیز به یکدیگر نزدیک شوند.

شمارش معکوس گوگل برای مرج اتریوم
شمارش معکوس گوگل برای مرج اتریوم

سم پادیلیا، یکی از توسعه‌دهدگان سرویس ابری گوگل، روز جمعه در توییتر خود اظهار کرد این شمارش معکوس گوگل یک سورپرایز جذاب و نشان‌دهنده تقدیر از سال‌ها تلاش برای پیاده‌سازی ارتقای مرج است.


وی گفت این عملیات توسط تیم آزمایشگاه و جست و جوی گوگل انجام شده و او در ایده‌پردازی و اجرای این شمارش معکوس همکاری داشته است.


او در ادامه افزود که شمارش معکوس گوگل برای ارتقای مرج به‌صورت مستقیم به بلاک چین اتریوم متصل است و زمان باقیمانده را در لحظه نشان می‌دهد.


گوگل روز به روز در حال گسترش فعالیت‌های خود در حوزه رمزارزها است و تیم وب ۳ این کمپانی در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) تشکیل داده شد. البته که تیم گوگل تنها دنبال‌کنندگان مشتاق برای فرا رسیدن زمان راه‌اندازی ارتقای مرج نیستند.


داده‌های اخیر سرچ گوگل نشان می‌دهند که میزان جست‌و‌جوی عبارت “Ethereum Merge” در ۳۰ روز گذشته برای چندین مرتبه امتیازی بالای ۵۰ را به‌دست آورده و این امتیاز در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) به اوج خود و امتیاز ۱۰۰ رسیده است.

میزان سرچ مرج اتریوم
امتیاز جست‌و‌جوی مرج اتریوم در گوگل

در این بین، پلتفرم کوین‌گِکو (CoinGecko) در یکی از گزارشات اخیر خود عنوان کرد از بین کشورهایی که بیشترین سطح علاقه را به ارتقای مرج نشان داده‌اند، سنگاپور در تبه اول قرار دارد و در پشت سر آن کشورهای سوییس، کانادا، آلمان، آمریکا و هلند قرار دارند.


این رتبه‌بندی از طریق تحلیل میزان جست‌و‌جوی ۱۰ عبارت مرتبط با این عنوان از قبیل Ethereum Merge, ETH Merge, Ethereum PoW صورت گرفته است و با میانگین‌گیری از آن‌ها، رتبه کشورهای مختلف از این حیث مشخص شده است.

ارتقا مرج اتریوم چیست؟

طی فرآیند ارتقای مرج اتریوم، الگوریتم اجماع فعلی در این بلاک چین، تحت عنوان اثبات کار (Proof-of-Work / PoW) به اثبات سهام (Proof-of-Stake / PoS) تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع: CoinTelegraph

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

    1. خواهش می‌کنم.
      قیمت اتریوم بعد از مرج هر دو جهت میتونه بره، اما در میان‌مدت تا بلند‌مدت بدون شک صعودی هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا