آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکسآموزش صرافی های ارز دیجیتال

آموزش تبدیل ترون به تومان در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

رمزارز ترون با نماد TRX یکی از محبوب‌ترین دارایی‌های موجود در بازار کریپتوکارنسی است که افراد بسیاری آن را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده و درون کیف پول‌های نرم افزاری یا کیف پول صرافی‌های خارجی نگهداری می‌کنند. اما تبدیل ترون به تومان به صورت مستقیم از طریق کیف پول یا صرافی‌های خارجی امکان‌پذیر نیست.

بنابراین اگر قصد دارید ارز دیجیتال ترون را به تومان تبدیل کنید، ابتدا می‌بایست در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی ثبت نام کرده و ارز ترون خود را به تومان تبدیل کنید. در این مقاله از صرافی او ام پی فینکس نحوه محاسبه قیمت ترون به تومان و چگونگی تبدیل این ارز دیجیتال را آموزش خواهیم داد.

پادکست آموزش تبدیل ترون به تومان در صرافی ارز دیجیتال

تبدیل ارز دیجیتال ترون به تومان

تبدیل ترون به تومان 02

کیف پول‌های نرم افزاری یا سخت افزاری ارز دیجیتال ابزارهایی هستند که کاربران می‌توانند دارایی رمزارزی خود را در آن نگهداری کنند و امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به تومان در این کیف پول‌ها وجود ندارد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های خارجی همچون بایننس و کوکوین نیز عموما از طریق ارز دیجیتال تتر و دلار امکان‌پذیر است. بنابراین تبدیل ترون به تومان در این پلتفرم‌ها امکان‌پذیر نیست.

حالا اگر رمزارز ترون (TRX) را از قبل خریداری کرده‌ و آن را درون یک کیف پول نرم افزاری همچون تراست ولت یا کیف پول صرافی‌های خارجی نگهداری می‌کنید، برای تبدیل ترون به تومان ابتدا می‌بایست در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی که از این رمزارز پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.

پس از تکمیل ثبت نام می‌توانید دارایی ترون خود را به کیف پول صرافی ارز دیجیتال ایرانی منتقل کرده و آن را به تومان تبدیل کنید. پس از تبدیل ترون به تومان نیز می‌توانید به راحتی معادل تومانی آن را در حساب بانکی خود دریافت کنید. اما بهترین صرافی ایرانی برای تبدیل ترون به تومان کدام است؟

صرافی تبدیل ترون به تومان

به دلیل استقبال گسترده معامله‌گران از ارز دیجیتال ترون (TRX)، بسیاری از پلتفرم‌های ایرانی بستر خرید و فروش این رمزارز را فراهم کرده‌اند. در فرایند انتخاب یک صرافی مطمئن برای تبدیل ترون به تومان می‌بایست ابتدا اطمینان حاصل کنید که صرافی مورد نظر شما از ارز دیجیتال ترون پشتیبانی می‌کند و سپس امنیت کیف پول و حجم معاملات ترون در آن پلتفرم را مورد بررسی قرار دهید.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یکی از معتبرترین پلتفرم‌های ایرانی برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است که امکانات و سرویس‌های گوناگونی در زمینه خرید و فروش بیت‌کوین و محبوب‌ترین آلت‌کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال همچون رمزارز ترون (TRX) به معامله‌گران ایرانی ارائه می‌کند.

برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال ترون به تومان کافی است به وبسایت یا اپلیکیشن رسمی او ام پی فینکس مراجعه کنید و وارد قسمت مربوط به «بازارها» شوید. این صفحه، لیستی از تمامی ارزهایی که در او ام پی فینکس قابل معامله هستند را به همراه قیمت لحظه‌ای، حجم معاملات و تغییرات ۲۴ ساعته قیمت‌ها به شما نمایش می‌دهد. در ادامه نحوه تبدیل ترون به تومان در پلتفرم او ام پی فینکس را برای شما توضیح خواهیم داد.

ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی کیف پول + مزایا و معایب ترون

آشنایی با شبکه های انتقال ارز دیجیتال و میزان کارمزد هر کدام

تبدیل ترون به تومان در او ام پی فینکس

تبدیل ترون به تومان 03

در مرحله اول می‌بایست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس ثبت نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. لازم به ذکر است که ثبت نام در او ام پی فینکس به سادگی با ارائه یک ایمیل کاربری و تعیین رمز عبور صورت می‌گیرد و با تکمیل احراز هویت، امکان استفاده از تمامی سرویس‌های او ام پی فینکس برای شما فراهم می‌شود.

در مرحله دوم می‌بایست رمزارز ترون را به کیف پول اختصاصی خود در او ام پی فینکس انتقال دهید. برای این منظور کافی است وارد قسمت «واریز» شوید و گزینه «واریز رمزارز» را انتخاب کنید.

در صفحه واریز نیز کافی است رمزارز ترون و شبکه انتقال مورد نظر خود را انتخاب کنید. به این ترتیب آدرس کیف پول ترون در حساب کاربری شما ایجاد شده و می‌توانید با اسکن یا کپی کردن آن در کیف پول مبدا، رمزارز ترون را به حساب کاربری خود در او ام پی فینکس انتقال دهید. به این ترتیب موجودی ترون شما به او ام پی فینکس منتقل شده و به راحتی می‌‌توانید آن را به روش‌های مختلف به فروش رسانده و به تومان تبدیل کنید.

لازم به ذکر است که کیف پول کاربران در او ام پی فینکس به صورت اختصاصی پیاده‌سازی شده‌اند و دارایی افراد به صورت آفلاین و درون کیف پول‌های سرد نگهداری می‎‌شود.

پس از ایجاد حساب کاربری و انتقال ترون به او ام پی فینکس، در مرحله سوم نوبت به تبدیل ترون به تومان می‌رسد. فروش ترون یا همان تبدیل ترون به تومان در او ام پی فینکس به سه روش معامله سریع، معامله در بازار و معامله با ربات تریدر او ام پی فینکس برای کاربران فراهم شده و شما می‌توانید به انتخاب خود هر یک از این روش‌ها را برای تبدیل ترون به تومان به کار بگیرید. در ادامه هر یک از این روش‌ها را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تبدیل ترون به تومان به روش معامله سریع در او ام پی فینکس

تبدیل ترون به تومان 04

ساده‌ترین روش برای تبدیل ترون به تومان، ورود به بخش «معامله سریع» در او ام پی فینکس است. در این قسمت کافی است در قسمت «پرداخت می‌کنم» رمزارز ترون و در قسمت «دریافت می‌کنم» نیز گزینه تومان را انتخاب کرده و روی دکمه تبدیل بزنید. به این ترتیب دارایی شما به صورت آنی و به قیمت لحظه‌ای ترون در بازار او ام پی فینکس به تومان تبدیل می‌شود.

مطالعه بیشتر: آیا خرید ارز دیجیتال سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا است؟

کارمزد تبدیل ریال به تتر چگونه محاسبه می‌شود؟

تبدیل ترون به تومان به روش معامله در بازار او ام پی فینکس

تبدیل ترون به تومان 05

روش دوم و حرفه‌ای‌تر برای تبدیل ترون به تومان در او ام پی فینکس ورود به بازار معاملات است. به این منظور وارد منو «معاملات» شده و گزینه «معامله» را انتخاب کنید. به این ترتیب وارد بازار خواهید شد و در قسمت بالای صفحه سمت راست می‌توانید بازار «ترون – تومان» را انتخاب کرده و سفارش فروش مورد نظر خود را ثبت کنید.

در این صفحه شما می‌توانید ضمن مشاهده قیمت لحظه‌ای ترون در بازار او ام پی فینکس و همچنین بازار معاملات جهانی، به تابلو سفارشات خرید و فروش ترون در او ام پی فینکس و ابزارهای تحلیل تکنیکال نیز دسترسی داشته باشید و تبدیل ترون به تومان را از طریق ثبت سفارش فروش به یکی از روش‌های سفارش بازار (Market)، سفارش محدود (Limit)، سفارش حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) انجام دهید.

تبدیل ترون به تومان با استفاده از ربات معامله گر در او ام پی فینکس

تبدیل ترون به تومان 06

سومین روشی که می‌توانید با استفاده از آن ارز دیجیتال ترون را به تومان تبدیل کنید، استفاده از ربات معامله‌گر صرافی او ام پی فینکس است. پلتفرم او ام پی فینکس برای اولین بار در ایران امکان استفاده از ربات تریدر را برای معامله‌گران فراهم کرده و شما می‌توانید با فعالسازی این ربات در حساب کاربری، سفارش‌های خرید و فروش انواع رمزارزها را بر اساس قیمت بازار جهانی ثبت کنید.

نحوه عملکرد این ربات به این صورت است که بر اساس تنظیماتی که خود شما برایش مشخص می‌کنید، اقدام به ثبت سفارش‌های خرید و فروش کرده و قیمت سفارش را با توجه به بازه قیمتی و زمانی تنظیمات مورد نظر شما آپدیت می‌کند.

لازم به ذکر است که سرویس ربات معامله‌گر در او ام پی فینکس کاملا رایگان بوده و کارمزدی بابت فعالسازی و استفاده از آن از حساب کاربری شما کسر نمی‌شود. همچنین کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند نیز تنها برابر با ۰.۰۰۱ حجم معامله (۰٫۱ درصد) بوده که از کمترین کارمزد معاملاتی در تمام پلتفرم‌های ایرانی ارز دیجیتال نیز کمتر است!

برای تبدیل ترون به تومان با استفاده از ربات معامله‌گر کافی است از منوی «معاملات» گزینه «ربات معامله‌گر» را انتخاب کنید. به این ترتیب وارد صفحه مربوط به تنظیمات ربات خواهید شد و با انتخاب ربات «فروش» برای بازار «ترون – تومان» می‌توانید موجودی ترون حساب کاربری خود را به تومان تبدیل کنید. به منظور آشنایی کامل با نحوه عملکرد و مراحل فعالسازی ربات تریدر او ام پی فینکس می‌توانید از مطلب زیر استفاده کنید.

در نهایت نیز پس از تکمیل فرایند تبدیل ترون به تومان توسط هر یک از سه روش فوق می‌توانید وارد قسمت «برداشت تومانی» در پلتفرم شوید و معادل تومانی دارایی خود را در حساب بانکی که در زمان احراز هویت ثبت کردید، دریافت کنید.

آشنایی با ربات تریدر او ام پی فینکس

انواع سفارش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در او ام پی فینکس

کارمزد تبدیل ارز ترون به تومان در او ام پی فینکس

کارمزد معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال در او ام پی فینکس بر اساس سطح کاربری معامله‌گران مقادیر متفاوتی دارد که به شرح زیر است:

سطح کاربریحجم معاملات یک ماه اخیر میزان کارمزد
آبیکمتر از ۲۰ میلیون تومان۰.۳۵ درصد
نقره‌ای بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون۰.۳ درصد
طلاییبین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون۰.۲۵ درصد
پلاتینیوم بیشتر از ۱۰۰ میلیون۰.۲ درصد
ربات معامله‌گرهر حجم معامله۰.۱ درصد

کارمزد معاملات تبدیل ترون به تومان در خرید و فروش سریع و معامله در بازار نیز مطابق با جدول فوق محاسبه می‌گردد. در فروش ترون با ربات معامله‌گر نیز شما می‌توانید به راحتی تبدیل ترون به تومان را انجام داده و فارغ از حجم معاملات یک ماه اخیرتان، کمترین مقدار کارمزد را بپردازید.

بیشترین سوالات کاربران در مورد تبدیل ترون به تومان

چگونه ترون را به تومان تبدیل کنیم؟

ابتدا می‌بایست در صرافی او ام پی فینکس ثبت نام کرده و احراز هویت کنید. پس از آن می‌توانید رمزارز ترون را به کیف پول حساب کاربری خود منتقل کنید و در بازار «ترون – تومان» به فروش برسانید.

آیا کارمزد انواع روش‌های سفارش‌گذاری در او ام پی فینکس متفاوت است؟

خیر تفاوتی ندارد و بر اساس حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر محاسبه می‌گردد.

آیا نگهداری رمزارز ترون در کیف پول او ام پی فینکس دارای هزینه است؟

خیر. استفاده از کیف پول ارزهای دیجیتال در او ام پی فینکس رایگان بوده و محدودیت زمانی ندارد. همچنین لازم به ذکر است که کیف پول کاربران در پلتفرم او ام پی فینکس به صورت اختصاصی پیاده‌سازی شده‌اند.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا