آموزش ارز دیجیتالآموزش کیف پول ارز دیجیتال

آموزش کامل مراحل انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ارز دیجیتال

تراست ولت یکی از کاربردی‌ترین کیف پول‌های موبایلی برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال است که برای استفاده راحت از آن کافی است انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ارز دیجیتال را به درستی آموزش ببینید. به این ترتیب، می‌توانید انواع دارایی رمزارزی خود را در این کیف پول نگهداری کرده و هر زمان که تمایل داشتید، دارایی مورد نظر خود را به صرافی ارز دیجیتال انتقال داده و به فروش برسانید.

پادکست انتقال ارز از تراست ولت به صرافی

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی در عین حال که فرایندی بسیار ساده است، ممکن است گاها برای برخی افراد با یک سری پیچیدگی‌های جزئی همراه شود. از همین روی، تصمیم گرفتیم این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را به آموزش کامل مراحل انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ارز دیجیتال اختصاص دهیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روش انتقال ارز از تراست ولت به صرافی

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی 07

همانطور که احتمالا می‌دانید، کیف پول تراست ولت ابزاری برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال بوده و امکان مشاهده تغییرات قیمت ارز دیجیتال را نیز فراهم کرده‌است. نکته‌ مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امکان خرید و فروش مستقیم رمزارزها در این پلتفرم وجود نداشته و برای انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ابتدا می‌بایست در یک صرافی ارز دیجیتال که از دارایی رمزارزی مورد نظر شما پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کرده و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از آن می‌توانید ارز مورد نظر خود را از کیف پول تراست ولت به صرافی مورد نظر انتقال داده و دارایی رمزارزی خود را به فروش برسانید. مثلا برای انتقال بیت کوین از تراست ولت به صرافی کافی است در صرافی مورد نظر خود وارد قسمت واریز بیت‌کوین (Deposit) شوید و در کیف پول تراست ولت نیز وارد قسمت برداشت بیت‌کوین (Send) شوید. در نهایت می‌توانید با کپی کردن آدرس کیف پول بیت‌کوین خود در صرافی ارز دیجیتال و وارد کردن آن در کیف پول تراست ولت، موجودی بیت‌کوین خود را از تراست ولت به صرافی ارز دیجیتال انتقال دهید.

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی یک انتقال درون شبکه‌ای مربوط به بلاک‌چین بوده و دارای مقادیر مشخصی کارمزد تحت عنوان «کارمزد انتقال شبکه» خواهد بود. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که کارمزد انتقال شبکه مربوط به ساختار بلاک‌چین بوده و تمام تراکنش‌های واریز و برداشت را در بر می‌گیرد و ارتباطی به صرافی ارز دیجیتال ندارد.

مطالعه بیشتر: آشنایی با شبکه های انتقال ارز دیجیتال و میزان کارمزد هر کدام

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ایرانی

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی 02

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، برای انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ابتدا می‌بایست یک صرافی رمزارزی معتبر را برای انجام معاملات خود انتخاب کرده و اقدام به ثبت نام در آن پلتفرم کنید. یکی از چالش‌هایی که عموما معامله‌گران در این قسمت با آن مواجه می‌شوند این است که بهترین صرافی ارز دیجیتال کدام است؟ صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ چگونه می‌توانیم یک صرافی ارز دیجیتال معتبر را پیدا کنیم؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که ضمن پشتیبانی از رمزارزهای گوناگون، حداکثر میزان امنیت را نیز برای دارایی کاربران فراهم کرده باشد. صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی همچون بایننس و کوین‌بیس علی‌رغم اینکه امکانات متعددی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند، عموما برای معامله‌گران ایرانی مناسب نیستند.

علت در این است که اکثر صرافی‌های خارجی معروف دنیا به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه ایران، فعالیت معامله‌گران ایرانی را ممنوع اعلام کرده‌اند و در صورتی که تشخیص دهند فردی با آی پی ایران در حال فعالیت است، اقدام به بلوکه کردن دارایی او می‌کنند. بنابراین همواره توصیه می‌شود تا از صرافی‌های ایرانی معتبر برای انتقال‌های رمزارزی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنید تا هیچ خطری مبنی بر مسدود شدن دارایی، سرمایه شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یکی از معتبرترین پلتفرم‌های ایرانی است که خدمات کاربردی گوناگونی در راستای معاملات رمزارزها به معامله‌گران ارائه می‌کند و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در بستری امن و با کاربری بسیار آسان فراهم کرده‌است.

برای انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس کافی است ابتدا از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. پس از آن، شما به ازای هر رمزارزی که در او ام پی فینکس پشتیبانی می‌شود، دارای یک کیف پول اختصاصی خواهید بود و می‌توانید به راحتی انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ایرانی او ام پی فینکس را انجام دهید. در ادامه مراحل دقیق واریز و برداشت ارز دیجیتال و کیف پول تراست ولت را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

نحوه انتقال ارز از تراست ولت به صرافی او ام پی فینکس

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی 03

برای انتقال ارز از تراست ولت به او ام پی فینکس، پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه داشبورد روی گزینه «واریز» کلیک کنید. در صفحه واریز نیز، وارد قسمت مربوط به «واریز رمزارز» شوید. در این صفحه می‌بایست رمزارز مورد نظر و شبکه انتقال مربوط به آن را انتخاب کنید.

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی 04
انتقال ارز از تراست ولت به صرافی 05

برای مثال برای انتقال ارز بایننس کوین (BNB) از تراست ولت به او ام پی فینکس کافی است در قسمت اول رمزارز BNB را انتخاب کرده و شبکه مورد نظر را مشخص کنید. به این ترتیب، آدرس کیف پول اختصاصی شما برای واریز BNB در بستر شبکه BEP2 ایجاد شده و می‌توانید به راحتی از طریق اسکن یا کپی کردن این آدرس، نسبت به حساب کاربری خود در صرافی او ام پی فینکس واریز BNB داشته باشید.

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی 06

حال وارد نرم‌افزار تراست ولت شوید، روی رمزارز BNB کلیک کرده و گزینه «Send» را انتخاب کنید. در این صفحه نیز می‌بایست آدرس کیف پول مقصد یا همان آدرس واریز BNB را کپی یا اسکن کرده و مقدار ارسالی مورد نظر خود را نیز مشخص کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای واریز برخی رمزارزها در شبکه‌های انتقال خاص، مثلا واریز BNB در شبکه BEP2 می‌بایست علاوه بر آدرس کیف پول، تگ ممو (Memo) مقصد را نیز وارد کنید. همانطور که در تصویر می‌بینید، تگ مموی واریز BNB بر شبکه BEP2 در زمان انجام واریز به شما نمایش داده می‌شود. این مقدار عددی را نیز در قسمت مربوطه در کیف پول تراست ولت وارد کنید.

در نهایت نیز روی گزینه «Continue» بزنید تا موجودی ارز BNB حساب شما در تراست ولت، به کیف پول حساب کاربری‌تان در او ام پی فینکس منتقل شود. پس از آن می‌توانید به صورت آنی رمزارز BNB را از طریق معامله در بازار یا معامله سریع به تومان تبدیل کرده و معادل ریالی آن را در حساب بانکی‌تان دریافت کنید.

برای انتقال تتر از تراست ولت به صرافی او ام پی فینکس یا هر رمزارز دیگری که در او ام پی فینکس پشتیبانی می‌شود نیز می‌توانید همین مراحل را طی کنید. برای مثال، در انتقال تتر از تراست ولت کافی است وارد نرم‌افزار تراست ولت شوید و پس از انتخاب رمزارز تتر، گزینه «Send» را انتخاب کنید.

در او ام پی فینکس نیز وارد قسمت واریز رمزارز شوید و ارز دیجیتال تتر و شبکه انتقال مورد نظرتان را انتخاب کنید تا آدرس واریزی تتر به حساب کاربری شما در او ام پی فینکس ایجاد شود. در نهایت می‌توانید با کپی یا اسکن این آدرس در کیف پول تراست ولت، موجودی تتر خود را از کیف پول Trust Wallet به او ام پی فینکس انتقال دهید.

نکات پایانی در انتقال ارز از تراست ولت به صرافی

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی، فرایند بسیار ساده‌ای است که طی تنها چند دقیقه انجام می‌شود؛ اما لازم است که این مراحل را با دقت کافی انجام دهید و دو نکته زیر را همواره در نظر داشته باشید.

  • هنگام واریز و برداشت ارز دیجیتال دقت کنید که شبکه انتقال انتخابی شما در مبدا و مقصد یکسان باشد. در غیر این‌صورت، ممکن است دارایی شما بر بستر بلاک‌چین مفقود شده و امکان بازیابی آن وجود نداشته باشد.
  • در زمان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال بر بستر بلاک‌چین همواره مقداری از رمزارز مورد نظر شما به عنوان کارمزد انتقال شبکه کسر شده و موجودی نهایی شما در کیف پول مقصد، موجودی است که پس از کسر کارمزد برای شما ارسال شده‌است.

بیشترین سوالات کاربران در مورد انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ارز دیجیتال

انتقال پول از تراست ولت به حساب بانکی چگونه انجام می‌شود؟

کیف پول تراست ولت از ارز «ریال» پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین امکان انتقال پول از تراست ولت به حساب بانکی در ایران وجود ندارد.

انتقال تتر از تراست ولت به صرافی ایرانی چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا می‌بایست در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی همچون صرافی او ام پی فینکس ثبت نام کنید و وارد قسمت واریز رمزارز شوید. با انتخاب نام ارز و شبکه انتقال انتخابی، آدرس واریز رمزارز برای حساب شما ایجاد شده و با استفاده از آن آدرس می‌توانید دارایی خود را از تراست ولت به صرافی ایرانی انتقال دهید.

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی 08

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۹۷ دیدگاه‌ها

  1. سلام ببخشید چطور کارمزد برداشت رو از BNB به بیت کوین تغییر بدیم….. امکانش هست….. من تو کیف فقط بیت کوین دارم و برا انتقال میگه موجودی BNB ندارید….. یعنی باید BNBواریز کنم تا برداشت انجام بشه

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      با توجه به اینکه برای انتقال بیت کوین از شما BNB میخواد معنیش اینه که بیت‌کوین شما روی بستر bep-20 هست. بنابراین باید به همون مقدار کارمزد، bnb تو ولتتون موجود باشه که به عنوان کارمزد شبکه پرداخت کنین تا برداشت بیت‌کوین براتون انجام بشه.

      1. سلام وقتتون بخیر باشه.
        اگر ممکنه لطفا سوالتون رو دقیق‌تر مطرح کنین.
        منظورتون از نمایش key چی هست؟
        دقیقا با چه اخطاری مواجه میشین؟

        1. سلام من مقداری ارز همستر بر پایه بی ان بی دارم برا انتقال کارمزد bnb میخاد bnbک واریز میکنم جز موجودیم نمیاد اما تو تاریخته تراکنش هام نشون میده ک واریز شده اما باز موجودیم صفره مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید ۱۲۰۰دلار میشه ارز ارز هام مشکلم رو حل کنید ۳۰۰دلارشو به خودتون میدم ممنون

          1. سلام. لطفا دقت کنید آدرس شبکه‌ای که ارز BNB رو از طریق اون منتقل کردید در مبدا و مقصد یکسان باشه. در مرحله بعدی بررسی کنید که ارز دیجیتال شما بر پایه استاندارد BEP-2 هست یا BEP-20، که اگر روی شبکه BEP-20 بایننس باشه، باید ارز دیجیتال BNB بر پایه BEP-20 برای کارمزد انتقال پرداخت کنید و بالعکس. در نهایت، اگر همه مراحل رو درست پیش رفته باشید، احتمال داره که مشکل نرم افزاری باشه، پس اپلیکیشن تراست ولت رو هم به‌روزرسانی کنید.

      1. سلام وقت بخیر. اول دقت کنید شیبا اینو رو روی چه شبکه‌ای دارین و بعد آدرس واریز شیبا اینو در صرافی مطابق با شبکه ارزتون در تراست ولت رو انتخاب کنید و در کیف پول بخش Send کپی کنید. برای انتقال شیبا اینو تحت شبکه اتریوم (ERC-20) باید کارمزد اتریوم پرداخت کنید و در شبکه بایننس (BEP-20) ارز دیجیتال BNB برای پرداخت کارمزد لازمه.

  2. با سلام خدمت شما
    ببخشید من کلید خصوصی تراست والت را گم کردم هیچ راهی وجود ندارد که بتونم اتریوم در تراس والت را به صرافی ایرانی انتقال بدم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      اگر کلید خصوصی کیف پولتون رو گم کرده باشید دیگه نمیتونین کیف پول رو روی تلفن همراهتون بارگذاری کنین.
      اما اگر تراست ولت از قبل روی تلفن همراهتون نصب شده و میتونین وارد حساب ولت بشین، میتونین انتقال اتریوم رو انجام بدین.

  3. درود
    من کلا ۳۷ تتر در تراست ولت دارم چطوری میتونم به صرافی انتقال بدم
    ظاهرا براید انتقالد حد اقل باید ۵۰ تتر موجودی باشه ؟
    این موضوضع درسته یا می تونم ۳۷ تترم رو برداشت کنم ؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      بله مشکلی نداره شما میتونین اون ۳۷ تتر رو انتقال بدین به صرافی
      فقط لازمه که به اندازه کارمزد انتقال، ترون توی کیف پول تراست ولت موجودی داشته باشین.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      میتونین از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن با واحد پشتیبانی در ارتباط باشین.
      همکارانمون کامل راهنمایی‌تون می‌کنن.

  4. سلام وقت بخیر بنده قصد داشتم مقداری به حسابم در صرافی،تتر واریز کنم که خب اول ترون داخل تراست والت نبود،بعد که واریز کردم برای پوشش کمسیون و این چیزا بازم نشد(یعنی تتر انتقال پیدا نکرد)ولی ترون هارو کامل کسر کرد!
    دو سه بار این اتفاق افتاد ولی نه تنها تتر ها انتقال پیدا نکردن بلکه هر سه بار ترون ها کسر شدن!
    اروری که نوشته هم اینه FAILED -OUT OF ENERGY
    میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      میتونین از طریق چت آنلاین وبسایت با پشتیبانی در ارتباط باشین.
      همکارانمون راهنمایی‌تون می‌کنن.

      1. سلام من چند روز پیش مقدار اتریوم خرید کردم در بستر شبکه اشتباهی با BEP20 زدم ولی اتریوم از صرافی من ارسال شده ولی به ترالست والتم نیامده ایا میشه برگردانند و چجوری میشه راهنمایی کنیید ممنون

        1. سلام وقتتون بخیر باشه.
          اگر آدرس ولت رو درست وارد کرده باشین، باید از قسمت Add Token اتریوم رو روی شبکه‌ای که ارسال کردین به لیست ارزهای تراست ولتتون اضافه کنین تا موجودی بهتون نشون داده بشه.

      2. سلام من همینکار و از یک صراف ایرانی به تراست ولت انتقال دادم الان میخام به یه صرافی دیگه واریزکنم نمیشه پیغام کارمزد به ترون میخاد

        1. سلام وقتتون بخیر باشه.
          با پشتیبانی صرافی مقصد در ارتباط باشین و مشکلتون رو براشون توضیح بدین.
          راهنمایی‌تون می‌کنن.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      بستگی داره روی چه بستری بخواید این انتقال ارز رو انجام بدین.
      مثلا برای انتقال از طریق شبکه bep20 باید کارمزد رو در قالب رمزارز BNB پرداخت کنین.

  5. سلام وقت بخیر ببخشید حداقل مبلغ usdt برای انتقال به صرافی دیگه چقدر می تونه باشه چون من ۲۰تتر دارم توی ولت دارم توی بستر polygon

    1. سلام وقتتون بخیر
      این مورد رو میتونین تو خود تراست ولت چک کنین
      زمانی که رمزارز و شبکه رو انتخاب می‌کنین و وارد قسمت send میشین میتونین مقدار کارمزد مورد نیاز رو به طور دقیق بالای صفحه ببینین.

  6. سلام . وقت بخیر .
    ایا این امکان وجود داره که ماbnb رو از تراست والت به صرافی با روش bep20 انجام بدیم ؟؟
    یا حتما باید به روش bep2 باشه

  7. سلام برای انتقال BNB اسمارت چین از تراست ولت به صرافی OMP باید از انتقال شبکه BEP20 استفاده کنم. اگر اینطور است شما که BNBاسمارت چین را ندارید چطوری میشه انتقالش داد باید تبدیلش کنم به BNBبایننس بعد انتقالش بدم. آیا میشود BNBبر بستر BEP2 را به آدرس کیف پول بربسترBEP20انتقال داد یا برعکس. میشه یه توضیح کوچیک بدید. ممنون میشم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      شما در او ام پی فینکس میتونین از هر دو بستر bep2 و bep20 برای واریز BNB استفاده کنین.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      شما میتونین رمزارز متیک رو از طریق شبکه‌های ERC20 و BEP20 به او ام پی فینکس واریز کنین.

  8. با سلام ، من یی مقدار تتر توی حساب تراست ولتم شارژ کردم ، الان میخوام توی یک سایت خارجی یی مقدارش رو خرج کنم ، تمام مراحل رو درست میرم ، آدرس ولت سایت مورد نظر رو اسکن میکنم ، مقدار تتر مورد نظر رو میزنم ، بعد گزینه continue رو که میزنم ، پیغام میده
    شما موجودی کافی جهت پرداخت هزینه ی شبکه رو ندارید ،
    مگه هزینه ی انتفال شبکه چقدره ؟
    و هزینه ی انتقال از ارز تتر پرداخت میشه یا ارز دیگه ای باید تو ولتم داشته باشم ؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      برای انتقال تتر روی شبکه TRC20 در تراست ولت باید حدودا ۳۰ ترون (TRX) داخل ولتتون موجودی داشته باشید، چون کارمزد تراکنش شما از طریق ترون کسر میشه.

      1. سلام وقت بخیر
        چجوری ترون بخرم به عنوان کارمزد انتقال
        از همین کیف پول خرید کنم؟ چطوری؟ اموزش دارید؟

        1. سلام وقتتون بخیر باشه
          باید از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی مثل صرافی او ام پی فینکس ارز ترون رو خریداری کنین و بعد مطابق با مطالبی که در همین مقاله توضیح داده شد، به کیف پول تراست ولتتون ارسال کنین.
          از طریق لینک زیر می‌تونین با مراحل خرید ارز دیجیتال در او ام پی فینکس آشنا بشین.

          https://www.ompfinex.com/blog/how-to-buy-cryptocurrency

          باز هم در هر قسمتی با سوالی مواجه شدین میتونین به صورت بیست و چهارساعته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس و تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشین.

  9. سلام..داخل تراس ولت ارز inj در بستر ERC20 دارم..آیا صرافی او ام پی از این ارز پشتیبانی میکند و امکان انتقال این ارز به صرافی ایرانی هست؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      بله شما می‌تونید رمزارز INJ رو از طریق شبکه‌های ERC-20 و BEP-20 به او ام پی فینکس انتقال بدید و در بازار بفروشید.
      برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه انتقال ارز و یا ثبت سفارش فروش میتونید به صورت ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشید.

    2. سلام خسته نباشید من یه مشکلی داشتم وقتی میخوام از تراس ولت خود به صرافی کوین لوکالی تتر بفرستم در بستر arbitrum ک از مبدا و مقصدشم یکی میزنم ای اخطار میده چیکار کنم.در تراس ولت تتر در بستر arbitrum گرفتم و موقع انتقالم همو انتخاب میزنم.و این خطا میده ک چند بارم تتر اضافه کردم فایده نکردyou. don’t have enough arbitrum(eth)to cover network feen

      1. سلام وقت بخیر. برای انتقال تحت این بستر باید ارز دیجیتال آربیتروم ARB یا اتریوم ETH در تراست ولت داشته باشین.

  10. سلام وقت بخیر ، من ۴۰ دلار بیت کوین تو تراست دارم ، ولی زمان ارسال با ارور Fee is not bytefee مواجه میشم.
    دلیلش چیه؟

  11. سلام
    من مقداری تتر در تراست ولت روی شبکه اسمارت چین دارم و میخوام انتقال بدم به صرافی ایرانی ولی خطای کارمزد میده …
    ضمن اینکه هیچ بی ان بی ندارم …
    مشکل چیه و چطوری میتونم انتقال بدم …

  12. سلام میخوام لایت کوین تو شبکه خود لایت کوین از تراست ولت به صرافی ایرانی بزنم ولی خطای fee isnot bytefee میده کارمزدش چی لازم داره ؟

      1. سلام وقت بخیر
        من تو تراست ولت ارز BTTB دارم و میخوام منتقل کنم و این ارز فقط در تراست ولت ارسال و دریافت میشه و چنج نمیشه چطور میتونم اون رو به کیف پولم ارسال کنم چون نمیتونم کیف پولی برای دریافت این ارز یا چنج کردنش پیدا کنم

        1. سلام وقتتون بخیر. می‌تونید از کیف پول تراست ولت وارد صرافی پنکیک سواپ شید و توکن BTTBخودتون رو به کوین BNB تبدیل کنید و بعد به یک کیف پول دیگه انتقال بدید. طبیعتاً برای این تبدیل کارمزد هم باید پرداخت کنید که یا از طریق همین BTTB پرداخت میشه و یا BNB. موفق باشید.

  13. سلام چجوری باید تتر رو از تراست ولت انتقال بدم و کارمزد رو‌چجوری باید پرداخت کنم برای انتقال ۲۰۰ تتر چقدر کارمزد نیازه؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      مراحل انتقال ارز از تراست ولت به صرافی رو داخل مقاله براتون توضیح دادیم.
      زمان انتقال هم میتونین مقدار کارمزد رو داخل تراست ولت ببینین.

  14. سلام من ٢٩.۴٢ تتر توی یکی از ولت هام (تراست ولت) دارم و میخوام انتقالش بدم به ولت اصلیم اما خطای عدم موجودی کافی برای پرداخت هزینه شبکه رو میده.
    حتی ١ تتر هم میخوام انتقال بدم همین پیامو میده. علتش چیه؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      اول باید ببینین موجودی تتر ولت‌تون روی چه بستریه؟
      اگر روی بستر TRC-20 باشه برای منتقل کردنش باید کارمزد رو در قالب TRXپرداخت کنین.
      اگر روی بستر BSC باشه باید کارمزد رو به صورت رمزارز BNB پرداخت کنین.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      بله می‌تونین داخل خود تراست ولت swap انجام بدین.
      اما اگر قصدتون انتقال دارایی به صرافی ایرانیه میتونین همون ADA رو مستقیم انتقال بدین به صرافی مقصد و بعد اگر خواستین به تومان یا تتر تبدیل کنین.
      برای راهنمایی بیشتر از طریق شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با پشتیبانی مجموعه در ارتیاط باشین.

  15. سلام
    من تعدادی ارز سولانا در تراست ولت دارم چند روز است این پیام را مشاهده می کنم ونمی توانم انتقال انجام دهم لطفا راهنمایی فرمایید سپاسگزارم
    Solana endpoint issue
    Balance,staking and transaction issues are expected
    Kindly wait for an update on the app

  16. سلام و وقت بخیر
    من حدود ۲۰۰۰دوج میخوام به صرافی منتقل کنم خطای fee is not bytefeeمواجه میشم
    لطفا راهنمایی بفرمائید؟

  17. سلام وقتتون بخیر
    من تو تراست والت ۱۹۰ تا دوج کوین دارم می خوام انتقال بدم ولی این پیام میاد
    Fee is not bytefee
    میشه راهنمایی کنید چجوری می تونم حلش کنم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      لطفا از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با پشتیبانی در ارتباط باشین.
      همکارانمون راهنمایی‌تون می‌کنن.

  18. سلام وقت بخیر
    من مقداری ماتیک BEP2 تو تراست ولت دارم چطوری میتونم به صرافی ایرانی منتقل کنم ؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      باید آدرس کیف پول متیک در صرافی مورد نظرتون رو در قسمت مربوط به Send در تراست ولت کپی کنین و مراحل رو به ترتیب پیش ببرین.
      در هر قسمت هم مشکلی داشتین می‌تونین از طریق چت آنلاین وبسایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی با پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشین.
      شماره تماس ۲۴ ساعته: ۰۲۱۵۲۹۶۴۰۰۰

  19. سلام
    من ۳۰۰دلار بیت کوین در تراست ولت دارم.
    چجوری بفهمم بر بستر چه شبکه ای هست؟ و به چه ارزی برای انتقال احتیاج دارم.
    Error: btc network is currently under congestion.
    این خطا رو میده.
    ممنون

    1. سلام وقتتون بخیر
      وقتی روی رمزارز مورد نظرتون داخل تراست ولت کلیک کنین، شبکه اون رمزارز بالای صفحه و در کنار نماد رمزارز بهتون نشون داده میشه.
      کارمزد انتقال هم براساس شبکه تعیین میشه.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      اول باید یک صرافی ارز دیجیتال که از رمزارز مورد نظرتون پشتیبانی میکنه پیدا کنید و بعد مطابق با مراحلی که داخل این مطلب توضیح داده شده، کیف پول مقصد رو در تراست ولت کپی کنید و دارایی‌تون رو انتقال بدید.

  20. با سلام و احترام
    من مبلغی بیت کوین در تراست والت دارم که با شبکه bep2 به آنجا انتقال یافته و مبدا ارسال هم رمزینکس بوده . حالا برای برگشت آن مبلغ به رمزینکس باید با استفاده از همان شبکه انتقال باشد یا میشود با شبکه دیگری مثل bep 20 این برگشت وجه را انجام داد؟سوال دوم این است که کارمزد من در والت bnbاست که ارسال و واریز کرده ام ولی پیام می دهد که کارمزد کافی نیست به نظر شما روش صحیح ارسال وجه از تراست والت به صرافی چگونه است ؟با تشکر از پاسخ شما

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      اگر در تراست ولت بیت‌کوین بر بستر BEP2 دارین، برای برداشت هم باید از همین شبکه استفاده کنین.
      کارمزد این شبکه هم رمزارز BNB هست که در زمان withdrawal داخل تراست ولت میتونین مقدارش مشاهده کنین.

  21. سلام وقت شما بخیر
    من ۳۰ تتر در کیف پول تراس ولتم دارم اما زمانیکه خواستم این ارز را به صرافی انتقال بدهم برام مشکلی پیش اومد و نتونستم این پول را انتقال بدهم چطوری و از چه طریق میتونم مشاوره بگیرم و‌مشکلمو حل کنم ؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      اگر امکانش هست لطفا مشکلی که باهاش مواجه شدید رو کامل‌تر توضیح بفرمایید تا بتونیم راهنمایی‌تون کنیم.

  22. سلام وقت بخیر من می خوام بیت کوین از تراست ولت خودم انتقال بدم ادرس مقصد وارد کردم و مقدار هم زدم ولی اررو شبکه میده اولین بار دارم با تراست ولت کار می کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      لطفا دقت کنین که شبکه انتخابی در مبدا و مقصد یکسان باشه و اگر امکانش هست اروری که دریافت میکنین رو کامل‌تر توضیح بدین.

      1. سلام زمان برداشت از تراست ولت آیا میشه بستر شبکه رو تغییر داد یا همونی ک بالا سربرگ نوشته چیزی ک خودش تایین کرده

        چون هیچ گزینه ای برای انتخاب بستر شبکه زمان برداشت و واریز وجود نداره در تراست ولت

        1. سلام. خیر، برداشت ارز در تراست ولت فقط و فقط باید طبق همون شبکه‌ای که در بالای صفحه موجودی ارز شما هست انجام بشه و آدرس مقصد هم باید متعلق به همون شبکه باشه.

  23. با سلام بنده تعدادی ada وcakeبر بسترbep2 درتراس ولت دارم راه انتقال به صرافی ایرانی یا تبدیل به تتردرتراس ولت یا تبدیل آن به ارزهای در بسترbep20 چیست با تشکر

  24. با سلام استاد گرامی
    ببخشید برای انتقال ارز fet از ولت به ولت دیگه که بسترش هم erc20 هستش چه ارزی و چه مقدار برای کارمزدی باید داشته باشم.

    1. سلام وقت بخیر. برای انتقال ارز FET از بستر ERC20 باید ارز اتریوم (ETH) رو در تراست ولت داشته باشین. کارمزدهای اتریوم در هر ساعت و روزی متغیر هست و زمانی این انتقال رو انجام بدین که شبکه خلوت تر هستش. مثلا روزهای شنبه یا یکشنبه. موفق باشید.

  25. سلام ارز bttb همون بیت تورنت هست؟ واینکه چطور میتونم از تراست ولت انتقال بدم به یه صرافی دیگه یا صرافی omp ، ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام. بله ارز دیجیتال BTTB همون بیت تورنت در شبکه BEP2 بایننس هست که اخیراً اعلام شده این شبکه دیگه از توکن‌های بومی پشتیبانی نخواهد کرد و باید و توکن‌ها رو به شبکه BSC یا BEP20 منتقل کنید. آموزش این انتقال رو میتونی از لینک زیر بخونید.

      انتقال توکن های BEP2 به BEP20

  26. سلام.میخام از تراس ولت ada که بر پایه bep20هست به صرافی والکس که بر پایهBSRهست انتقال بدم .ایا BEP20 همان BSR هست.. و برای کمسیون تراست ولت برای انتقال adaباید ارز دیگری داشته باشم تا کمسیون رو از اون کم کنه / مثلا bnbداشته باشمن که کمسیون رو از bnb کم کنه …..ممنون

    1. سلام وقت بخیر. برای انتقال ارز ADA تحت شبکه BEP20 باید کارمزد انتقال رو از طریق ارز BNB نسخه شبکه اسمارت چین (BEP20) پرداخت کنید. حتما دقت کنید که آدرس مقصد در صرافی شما هم متعلق به شبکه BEP20 باشه، در غیر این صورت سرمایه و ارز دیجیتال ADA رو از دست میدید. موفق باشید.

  27. سلام وقت بخیر من یه مقداری تتر رو ولتم دارم وقتی میخوام اینو انتقال بدم به صرافیم هزینه کارمزد رو میگیره ولی انتقال نمیده ممنونم اگه راهنماییم کنیم

    1. سلام وقت بخیر. برای انتقال توکن تتر بر اساس استانداردی که داره، کارمزد رمزارز همون شبکه رو باید پرداخت کنید. مثلا اگر تتر شما روی شبکه ترون (TRC-20) باشه، کارمزد انتقالش با ترون (TRX) پرداخت میشه، تتر شبکه بایننس (BEP-20) هم با ارز BNB اسمارت چین و تتر شبکه اتریوم (ERC-20) با رمزارز ETH کارمزدش پرداخت میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا