آموزش ارز دیجیتالآموزش امنیت ارز دیجیتالآموزش کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول تراست ولت

اگر قصد ورود و سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی را دارید، انتخاب کیف پول امن ارز دیجیتال اولین قدم در این مسیر خواهد بود. کیف پول تراست ولت یکی از محبوب‌ ترین کیف پول های ارز دیجیتال است که به راحتی بر روی تلفن های همراه نصب می‌شود.

با استفاده از کیف پول تراست ولت می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در شبکه های مختلف بلاک چینی انتقال دهید و یا رمزارزهای گوناگون را به یکدیگر تبدیل کنید.

در ادامه به معرفی کامل کیف پول تراست ولت، آموزش دانلود و نصب تراست ولت، آموزش خرید ارز دیجیتال در تراست ولت، آموزش استیک در تراست ولت، واریز و برداشت ارز دیجیتال در تراست ولت و تبدیل ارزهای دیجیتال در تراست ولت می‌پردازیم.

آشنایی با کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت یک نرم افزار موبایلی غیرمتمرکز است که بستری امن و با کاربری بسیار آسان برای مبادله و ذخیره ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌است. این کیف پول در سال ۲۰۱۸ به مالکیت کامل صرافی بایننس درآمده و به عنوان کیف پول اختصاصی این صرافی شناخته می‌شود.

دقت کنید که Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری موبایلی است که در نسخه‌های اندروید و IOS قابل استفاده بوده و هیچ نسخه دسکتاپی از آن ارائه نشده‌است. بنابراین در صورت مواجهه با هر کیف پول دسکتاپی با عنوان تراست ولت (Trust Wallet) بدانید که به طور حتم با یک کیف پول جعلی روبه‌رو هستید که قصد سرقت دارایی شما را دارد.

ویژگی های کیف پول تراست ولت

آشنایی با کیف پول تراست ولت
  • کیف پول Trust Wallet در حال حاضر از بیش از ۳۰ شبکه بلاک چینی همچون اتریوم، بایننس اسمارت چین و ترون پشتیبانی می‌کند و امکان واریز و برداشت میلیون‌ها رمزارزی که بر روی این شبکه‌ها ایجاد شده‌اند، به راحتی برای کاربران فراهم شده‌است.
  • استفاده از خدمات کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) کاملا رایگان می‌باشد. دقت کنید که در هنگام ارسال ارز دیجیتال از تراست ولت به سایر کیف پول‌ها، مبلغی تحت عنوان “کارمزد شبکه انتقال” از شما کسر می‌شود که این کارمزد مربوط به شبکه بلاک چین بوده و در تمامی واریز و برداشت‌های رمزارزی وجود دارد.

در این باره بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال

  • با استفاده از کیف پول Trust Wallet می‌توانید به ذخیره، نگهداری، ارسال، دریافت، خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر بپردازید.
  • مهم ترین موضوعی که روز به روز به محبوبیت این کیف پول نرم افزاری می‌افزاید، سهولت استفاده از آن است. از آنجایی که دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال مفاهیمی کاملا تازه و نوظهور هستند، ممکن است افراد بسیاری در تعامل صحیح با فضای کریپتوکارنسی، دچار سردرگمی شوند و به همین علت دارایی خود را از دست بدهند.

    کیف پول تراست ولت اما امکان نگهداری، ارسال و دریافت و مبادله ارزهای دیجیتال را در بستری با کاربری بسیار آسان برای معامله‌گران فراهم کرده است.

دانلود کیف پول تراست ولت

داتلود کیف پول تراست ولت

برای دانلود تراست ولت میتوانید از وبسایت trustwallet.com استفاده کنید. لینک دانلود نسخه Android و IOS کیف پول تراست ولت نیز در ادامه برای شما قرار داده شده است.

دانلود نسخه IOS کیف پول تراست ولت از اپ استور

دانلود نسخه اندروید کیف پول تراست ولت از گوگل پلی

نصب کیف پول تراست ولت

پس از دانلود کیف پول Trust Wallet، برای استفاده از خدمات این کیف پول کافیست آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از نصب می‌توانید به راحتی یک کیف پول اختصاصی و جدید برای خود بسازید و یا از کیف پولی که قبلا ایجاد کرده‌اید استفاده کنید.

نصب کیف پول تراست ولت

برای ایجاد کیف پول کافیست روی گزینه Create A New Wallet کلیک کنید و در مرحله بعد موافقت خود را نسبت به شرایط استفاده از تراست ولت (Trust Wallet) با فعال کردن گزینه‌های فوق اعلام کرده و در نهایت روی گزینه “Continue” کلیک کنید.

آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

در این مرحله کلید خصوصی حساب شما قابل نمایش بوده و می‌بایست آن را به صورت آفلاین و در محلی کاملا امن نگهداری کنید. این کلید خصوصی شامل ۱۲ کلمه است که می‌بایست آن‌ها را به ترتیب و با املای صحیح یادداشت کرده و در مرحله بعد مجددا آن‌ها را وارد کنید.

دقت کنید که کلید خصوصی (همین ۱۲ کلمه)، تنها راه دسترسی به کیف پول شما می‌باشد و در صورت از دست رفتن آن‌ها امکان ورود به حساب کاربری و مشاهده دارایی‌ برای شما وجود نخواهد داشت.

از طرف دیگر نیز با اشتراک‌گذاری این کلید خصوصی با سایر افراد، آن‌ها نیز قادر خواهند بود تا به حساب و کنترل دارایی شما دسترسی داشته باشند.

به بیان دیگر کلید خصوصی کیف پول در دنیای ارزهای دیجیتال، حکم رمز دوم کارت بانکی شما را داشته و به هیچ عنوان نباید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با این تفاوت که در صورت فراموشی رمز دوم کارت بانکی، امکان بازیابی و تنظیم مجدد آن با مراجعه به بانک وجود دارد. اما با توجه به غیرمتمرکز بودن بلاک چین و ارزهای دیجیتال، در صورت فراموشی یا از دست دادن کلید خصوصی کیف پول، بازیابی آن و دسترسی به دارایی توسط هیچ نهادی امکان پذیر نخواهد بود.

بنابراین بهتر است تا در هنگام ایجاد کیف پول جدید، کلید خصوصی حساب خود را بر روی کاغذی یادداشت کرده و در محلی امن نگهداری کنید.

ساخت کیف پول تراست ولت

پس از وارد کردن عبارت‌های کلید خصوصی به همان ترتیب اولیه، کیف پول شما با موفقیت می‌شود و با پیغام فوق مواجه خواهید شد. کافیست روی گزینه Done بزنید تا وارد صفحه اصلی کیف پول تراست ولت شوید.

بازیابی کیف پول تراست ولت

بازیابی کیف پول تراست ولت

اگر از قبل در کیف پول تراست ولت برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، کافیست پس از نصب اپلیکیشن Trust Wallet روی گزینه I already have a wallet کلیک کرده، در صفحه بعد روی گزینه Multi-Coin Wallet بزنید و در مرحله بعد کلید خصوصی کیف پول (عبارت‌های بازیابی) خود را وارد کنید و در نهایت روی گزینه Import بزنید.

کیف پول تراست ولت از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، کیف پول تراست ولت از بیش از ۳۰ شبکه بلاک چینی پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید به واریز و برداشت میلیون‌ها توکن و یا تبدیل آن‌ها به یکدیگر بپردازید.

در حال حاضر رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، دوج کوین، پولکادات و میلیون‌ها رمزارز دیگر در کیف پول تراست ولت پشتیبانی می‌شوند. به مراجعه به قسمت دارایی‌ها (Assets) در وبسایت اصلی تراست ولت می‌توانید لیست تمام رمزارزهایی که توسط Trust Wallet پشتیبانی می‌شوند را مشاهده کنید.

اضافه کردن ارز دیجیتال در کیف پول تراست ولت

اضافه کردن ارز در تراست ولت

در صفحه اصلی تراست ولت رمزارزهای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) به صورت پیش فرض قابل مشاهده‌اند. برای اضافه کردن سایر ارزهای دیجیتال به این لیست نیز کافیست روی گزینه Add Tokens بزنید و رمزارزهای مورد نظر خود را جستجو کرده و فعال کنید.

به این ترتیب با بازگشت به صفحه اصلی، ارزهایی که انتخاب کرده بودید قابل مشاهده خواهند بود.

اگر موفق به جستجوی رمزارز مورد نظر خود نشدید، با پیغام No assets found مواجه خواهید شد و برای افزودن این توکن جدید می‎بایست روی Add Custom Token بزنید و اطلاعات مربوط به آن توکن را وارد کرده و سپس روی گزینه Done بزنید.

برای یافتن اطلاعات توکن نیز می‌توانید از وبسایت Etherscan استفاده کنید و با وارد کردن نام توکن مورد نظر خود، اطلاعات مورد نیاز آن شامل Contract Address، Name، Symbol و Decimals را پیدا کنید.

سایر اتراسکن

به این ترتیب توکن مورد نظر شما به کیف پول تراست ولت اضافه خواهد شد.

ارسال و دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت

برای ارسال یا دریافت ایک ارز دیجیتال در کیف پول تراست ولت کافیست وارد صفحه مربوط به آن ارز شوید و عملیات واریز یا برداشت آن را به سادگی انجام دهید.

ارسال ارز دیجیتال با کیف پول تراست ولت

ارسال ارز در کیف پول تراست ولت

برای ارسال یک دارایی از کیف پول تراست ولت به یک کیف پول دیگر، کافیست در صفحه اصلی، روی آن رمزارز کلیک کنید و در صفحه جدید روی گزینه Send بزنید. در مرحله بعد نیز کافیست آدرس کیف پول مقصد را Paste کرده و یا اسکن کنید و پس از مشخص کردن مقدار ارز ارسالی، روی گزینه Continue بزنید.

دریافت ارز دیجیتال با کیف پول تراست ولت

دریافت ارز در کیف پول تراست ولت

به طور مشابه برای دریافت ارز دیجیتال نیز کافیست در صفحه اصلی روی آن رمزارز کلیک کنید و در صفحه جدید روی گزینه Receive بزنید. به این ترتیب رشته کد و همچنین QRCODE مربوط به آدرس مربوط به ارز مورد نظر شما در تراست ولت تولید می‌شود و با اسکن QRCODE یا کپی کردن رشته کد آدرس، می‌توانید رمزارز مورد نظر خود را در کیف پول تراست ولت دریافت کنید.

تبدیل دارایی (Swap) در کیف پول تراست ولت

تبدیل دارایی در تراست ولت

با استفاده از قابلیت Swap در تراست ولت می‌توانید رمزارزهای گوناگون را به یکدیگر تبدیل کنید. کافیست در صفحه اصلی روزی گزینه Swap کلیک کنید و نوع رمزارزی که قصد تبدیل آن را دارید به همراه مقدار تبدیلی مشخص کنید.

با استفاده از درصدهای مشخص شده نیز می‌توانید حجم تراکنش تبدیل خود را سریع‌تر تعیین کنید. برای مثال انتخاب ۵۰ درصد به این معناست که ۵۰ درصد از حجم کل موجودی اتریوم کیف پول تراست ولت شما برای تبدیل تعیین خواهد شد.

در قسمت You Pay می‌بایست ارز دیجیتالی که قصد تبدیل آن را دارید انتخاب کنید و در قسمت You get نیز می‌بایست رمزارزی که قصد دارید دارایی شما به آن تبدیل شود را انتخاب کنید. در نهایت نیز کافیست روی گزینه Swap بزنید. به این ترتیب تبدیل دارایی در کیف پول تراست ولت با موفقیت انجام خواهد شد.

استیک ارز دیجیتال در تراست ولت

استیک ارز دیجیتال در تراست ولت

سپرده‌گذاری ارز دیجیتال یا اصطلاحا استیکینگ (Staking) یکی از روش‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال است. در استیک ارز دیجیتال شما مقداری از یک رمزارز را در پلتفرم‌های مخصوص سپرده‌گذاری می‌کنید و از این طریق به عنوان اعتبارسنج عمل کرده و در ازای این استیکینگ پاداش دریافت می‌کنید.

کیف پول تراست ولت یکی از محبوب ترین پلتفرم هایی است که امکان استیک برخی از رمزارزها را فراهم کرده است. برای استیک ارزهای دیجیتال کافیست وارد قسمت Discover شوید و گزینه Staking را انتخاب کنید. در صفحه جدید لیست تمام رمزارزهایی که امکان استیک آن‌ها در تراست ولت فراهم است، قابل مشاهده است.

برای استیک یک رمزارز مشخص همچون ترون (TRX) کافیست ابتدا در یک صرافی ارز دیجیتال به خرید ترون (TRX) بپردازید و سپس آن را به کیف پول تراست ولت انتقال دهید و با مراجعه به لیست Staking رمزارز ترون را انتخاب کنید.

استیک ترون در تراست ولت

در صفحه باز شده، مطابق تصویر اطلاعات زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • کادر Available، موجودی ترون در کیف پول تراست ولت شما را نشان می‌دهد.
  • کادر Minimum Amount، حداقل ترون مورد نیاز برای استیکینگ را نشان می‌دهد.
  • کادر APR، درصد سود سالانه در ازای استیکینگ ترون را نشان می‌دهد.
  • کادر Lock Time، مدت زمان قفل شدن دارایی در کیف پول تراست ولت را نشان می‌دهد.

عبارت Stake شما را به صفحه اولیه فرایند استیکینگ هدایت می‌کند. برای ادامه فرایند استیکینگ کافیست روی عبارت Stake کلیک کنید.

برداشت ریالی در کیف پول تراست ولت

امکان تبدیل مستقیم دارایی به ریال در کیف پول تراست ولت وجود ندارد. به منظور تبدیل دارایی به ریال در تراست ولت می‌بایست ابتدا دارایی خود را به یک صرافی ایرانی انتقال دهید و سپس آن را به ریال تبدیل کرده و در حساب بانکی خود دریافت کنید.

صرافی او ام پی فینکس اولین صرافی ارز دیجیتال با قابلیت حساب دمو و ربات تریدر در ایران است که بستری امن و سریع برای تبدیل و خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال برای معامله گران ایرانی فراهم کرده است.

با ثبت نام و احراز هویت در او ام پی فینکس می‌توانید دارایی خود را به صورت آنی و با استفاده از قابلیت ” خرید و فروش سریع” به تومان تبدیل کنید و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

امنیت در کیف پول تراست ولت

تراست ولت (Trust Wallet) یک کیف پول غیرمتمرکز برای نگهداری ارزهای دیجیتال است که با ارائه کلید خصوصی اختصاصی برای هر حساب، امنیت دارایی کاربران را تامین می‌کند.

همانطور که در قسمت ایجاد کیف پول جدید مشاهده کردید، تراست ولت هیچگونه اطلاعات شخصی از کاربران دریافت نمی‌کند و کلید خصوصی کیف پول کاربران نیز در هیچ سروری ذخیره نشده و تنها در اختیار خود فرد قرار می‌گیرد.

رمزگذاری برای کیف پول تراست ولت

رمزگذاری در تراست ولت

با تعریف یک رمز برای اپلیکیشن تراست ولت نیز می‌توانید یک لایه امنیتی جدید به کیف پول خود اضافه کنید. کافیست وارد تنظیمات اپلیکیشن تراست ولت شوید و در قسمت Security، گزینه Passcode را فعال کنید.

در مرحله بعد می‌بایست یک رمز ۶ رقمی برای کیف پول خود تعریف کرده و آن را تایید کنید. به این ترتیب رمز اپلیکیشن تراست ولت شما با موفقیت فعال می‌شود و در هر بار ورود به برنامه و امضای تراکنش‌ها می‌بایست آن را وارد کنید.

در این باره بیشتر بخوانید: انواع روش های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالبهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

ارز دیجیتال تراست ولت

ارز تراست ولت با نماد TWT توکن بومی پلتفرم تراست ولت است که در سال ۲۰۱۷ به بازار کریپتوکارنسی عرضه شد. با ثبت نام و احراز هویت در صرافی او ام پی فینکس می‌توانید به صورت آنی به خرید و فروش توکن تراست ولت (TWT) بر پایه تومان و تتر بپردازید.

سخن پایانی

کیف پول تراست ولت یکی از محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال در میان کاربران بازار کریپتوکارنسی است که امکان ذخیره، ارسال، دریافت، استیک و تبدیل ارزهای دیجیتال را در محیطی با کاربری بسیار آسان برای کاربران فراهم کرده‌است. در این مطلب به توضیح کامل تمامی این قابلیت ها در تراست ولت پرداختیم. برای استفاده از کیف پول Trust Wallet کافیست توضیحات فوق را با دقت دنبال کنید تا بتوانید دارایی و تراکنش‌های خود را به راحتی در این کیف پول محبوب مدیریت کنید.

آیا استفاده از تراست ولت توصیه می‌شود؟

تراست ولت یکی از امن‌ترین و کاربردی‌ترین کیف پول های ارز دیجیتال است که قابلیت‌های گوناگونی را با کاربری بسیار آسان در اختیار معامله گران قرار می‌دهد.

منبع: تیم تولید محتوای ompfinex.com

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۴۴ دیدگاه‌ها

    1. بله درسته
      تراست ولت کاربری بسیار ساده ای داره و برای افرادی که قصد ورود به بازار رمزارزها رو دارن خیلی مناسبه

  1. سلام
    مرسی خوب بودش کامل بود
    اگر تحلیلی از توکن تراست ولت هم بدین که عالی میشه
    بخریییییم نخرییییییم مساله این است …. :)))

    1. سلام وقتتون بخیر
      بله حتما در مطالب بعدی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال توکن تراست ولت TWT رو براتون قرار میدیم

  2. واقعا کیف پول خوبیه، قابل اعتماده و اینکه برای دستیابی به کیف پول الزاما باید ۱۲ کلمه مخصوص تراست ولت وجود داشته باشه امنیت بالاتری رو فراهم کرده.. ممنونم ، عالی بود

  3. اتفاقا ارز تراست ولت رو میتونید داخل صرافی او ام پی فینکس معامله کنید. و اینکه اگر ۱۲ کلمه تراست ولتتون رو نداشته باشید امکان بازیابی ۱۲ کلمه تراست ولت وجود نداره . حتما مواظبش باشید …

    1. ممنون از نظری که برامون ارسال کردین
      بله در او ام پی فینکس میتونین ارز تراست ولت رو با نماد TWT بر پایه تومان و تتر خرید و فروش کنین

  4. امنیت تراست ولت خیلی بالاس و جز بهترین کیف پولهای رمز ارز من چند ساله با این کیف پول کار میکنم و توکن تراست ولت و گرفتم . به نظره من بهترین و امن ترین کیف پوله یادتون باشه حتما کد بازیابی ۱۲ کلمه تراست ولت خودتونو ذخیره کنید چون خیلی مهمه !!!!

  5. بسیار عالی ممنون از توضیحات خوب و جامع تون !
    باتوجه به امکان تحریم تراست ولت در آینده، از نظر شخصی بنده ، امنیت کیف پول او ام پی فینکس به عنوان یک پلتفرم داخلی از امنیت تراست ولت بیشتر هست

    1. سلام وقتتون بخیر و ممنون از فیدبکی که برامون ارسال کردین
      بله با توجه به تحریم هایی که برای کاربرهای ایرانی وضع شده، بیشتر پلتفرم‌ها میتونن خطر بلوکه شدن دارایی رو برای تریدرهای ایرانی داشته باشن
      تراست اما هنوز تحریمی برای کاربرهای ایرانی مشخص نکرده
      دارایی کاربرها در او ام پی فینکس هم به صورت کاملا امن و آفلاین نگهداری میشه

  6. مرسی
    ولی من ندیدم که کجا راجع به تراست ولت برای ویندوز چیزی نوشته شده باشه میشه راهنمایی راجب این هم داشته باشین برامون؟
    دستتون دردنکنه خیلی

    1. سلام وقتتون بخیر
      تراست ولت یه نرم افزار موبایلیه که در قالب اندروید و ios ارائه شده و هیچ نسخه ویندوزی ازش وجود نداره.
      اگه با نرم افزاری به نام نسخه دسکتاپ یا ویندوز تراست ولت مواجه شدین مطمئن باشین که یک پروژه کلاهبرداریه 🙂

  7. نرم افزار تراست ولت در کل یک نرم افزار فرندلی هست که ساخت اکانت تراست ولت رو خیلی راحت کرده. معرفی ارز دیجیتال تراست ولت هم خیلی جالب بود. بسیار عالی ??

    1. تراست ولت یه کیف پول موبایلی هستش و هیچ نسخه ویندوزی تاحالا ازش ارائه نشده … اگه با هر نرم افزار ویندوزی به اسم تراست ولت مواجه شدین مطمئن باشین که کلاهبرداریه 🙂

  8. امکانش هست یک مقاله تخصصی در رابطه با موضوع امنیت تراست ولت هم بذارید ؟ گزارش هایی شده که این پلتفرم در مقابل دیکشنری اتک ها کمی اسیب پذیر هست ممکنه برای برخی افراد این موضوع نگران کننده باشه .

    1. به نظر میاد دردسترس ترین راه حل مقابله این باشه که برای هربار ورود نوتیف به ایمیل ارسال بشه، به این ترتیب میشه تشخیص داد حساب/ والت ما مورد حمله قرار گرفته یا نه.
      میتونیم ببنیم از یک IP خاص چند بار تلاش ورود به حساب کاربری ثبت شده.
      اگر راه حل دیگه هم وجود داره، خوشحال میشم راهنمایی بفرمایید

      1. ظاهرا حمله های صورت گرفته به سرعت و توسط ربات هایی صورت میگیرند که به طور رندوم در شبکه تراست ولت حساب هایی رو مورد حمله قرار می دهند و به زمان بسیار کمی برای این عملیات نیاز هست . متاسفانه راه حل های خیلی زیادی برای این مسعله نیست و البته این نکته هم باید در نظر داشت که این کیف پول نرم افزاری هست و نرم افزار ها میتونن اسیب پذیر باشن ، برای اشخاصی که سرمایه های کلان دارند می توانند از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنند . گزارش های ثبت شده هم خیلی موارد کمی هستند. در واقع در اکثر موارد تونسته رضایت کاربران رو جذب کنه اما موارد معدود استثنا همیشه وجود دارند .

  9. جز ویکی از معتبرترین والت هایی که میشناسم؛ رابط کاربری ساده و در عین حال قوی. امنیت خیلی خوبی هم داره. برای کسانی که نمیتونند استرس ترید کردن رو تحمل کنند هم راه حلش اینکه میتونند ارزهای خودشون رو استیک کنند. فرایند اضافه کردن توکن و کوین جدید هم خیلی ساده است.

  10. چقدر جالب بود ممنونم ازتون
    تقریبا به همه موارد مهم اشاره کردین
    من بررسی کردم دیدم بسترهایی مثله BEP20 و ERC20 که در تراست ولت ساپورت میشه او ام پی فینکس هم داره و اینجوری میشه راحت انتقال داد

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      بله با ثبت نام در او ام پی فینکس میتونین رمزارزهایی که در تراست ولت دارین رو با استفاده از شبکه های ERC20 و BEP20 انتقال بدین و نقدشون کنین 🙂

  11. چه جالب که در مورد استیکینگ ارزها داخل تراست ولت صحبت کردید من تا حالا ندیده بودم جایی این مورد رو
    فقط اینکه لطف کنید توضیح بدید چه ارز هایی تا چه مدت زمانی قابل استیک کردن در تراست ولت هستن و چه میزان سوددهی دارند ؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      بله حتما. در مطالب بعدی نحوه استیک ارزهای مختلف در تراست ولت رو مفصل توضیح میدیم

  12. تراست ولت کاملاً رایگانه و با امنیت بالا، سرعت بسیار خوبی نیز در انجام تراکنش‌ها دارد. واقعا رابط کاربری ساده ای داره

  13. خیلی ممنون ازاینکه همیشه مقالات کاربردی میزارین با تراست ولت آشنا بودم ولی این چیزا رو دیگه نمیدونستم.دمتون گرم

  14. این کیف پول در دسته‌بندی غیر حضانتی‌ها (Non-Custodial) قرار می‌گیردیعنی کنترل کلیدهای خصوصی (پرایویت کی‌ها) و دارایی رمز ارزی کاربران در اختیار خودشون قرار می‌گیرد.کیف پول‌های غیر حضانتی از نظر سطح امنیت بسیار بالاهستند .

  15. سلام،ممنون از صرافي خوب و مطمئن او ام پي
    ببخشيد اگر براي شما از تراست ولت بخوام كار كنم و مبلغ ريال پرداخت كنيم به شما ،صرافي مبلغ رو برام به ترون يا تتر شارژ و يا برعكس اون بعد از انجام معامله هر مبلغي رو كه بخوام يه تكرار واسم به ريال تبديل ميكنيد

  16. با عرض درود و تشکر بابت مقاله خوبتون
    با توجه به هک شدن حساب تراست ولت چند تا از دوستان بنده و قرار داشتن این کیف پول در دسته کیف پول های گرم ، و همچنین شرایط فعلی بر تحریم های ایران ، به شخصه ترجیح میدم که دارایی ام رو در کیفی نگه دارم که از نوع سرد باشد
    به همین خاطر ضمن اینکه او ام پی فینکس بستر مناسبی برای معاملات بنده هست ، و با توجه به اینکه قابل دسترس بوده و کیف پول آن از نوع سرد هست ، ترجیح میدم در این صرافی فعالیت داشته باشم

    1. سلام بر شما
      ممنون از اینکه همراه ما هستین و خیلی خوشحالیم از اینکه تونستیم اعتماد شما رو جلب کنیم.
      موفق و پرسود باشید همیشه 🙂

  17. سلام وقت بخیر تراست والتو من تو گوگل پلی دانلود کردم ولی تغییر کرده اون شکل و شمایل قبلی رو نداره یعنی امنه که ازش استفاده کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      بلکه آیکون اپلیکیشن مدتی هست که عوض شده اما برای اطمینان بیشتر توصیه میشه که کیف پول‌ها رو فقط از وبسایت اصلی خودشون دانلود و نصب کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا