آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکسآموزش صرافی های ارز دیجیتال

آموزش کامل احراز هویت در او ام پی فینکس

احراز هویت در او ام پی فینکس بنابر قوانین تعریف شده در بازارهای مالی انجام می‌گردد. براساس مقررات جهانی، شناسایی هویت کاربران به منظور استفاده از خدمات پلتفرم‌ های معاملاتی امری ضروریست و با هدف جلوگیری از سو استفاده برخی افراد از هویت دیگران، پولشویی و کلاهبرداری‌های رمزارزی انجام می‌شود. کاربران نیز موظفند تا در تمامی مراحل، اطلاعات هویتی خود را به صورت صحیح ارائه کنند.

احراز هویت در او ام پی فینکس

او ام پی فینکس، اولین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال با قابلیت حساب دمو و ربات تریدر در ایران است که امکان خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در بستری امن و با کاربری آسان برای معامله گران ایرانی فراهم کرده‌است. احراز هویت در او ام پی فینکس نیز طی تنها ۳ مرحله ساده و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود که در ادامه به توضیح کامل هر یک از این مراحل می‌پردازیم.

ثبت نام در او ام پی فینکس

به منظور استفاده از خدمات پلتفرم او ام پی فینکس و انجام معامله در بازارهای واقعی لازم است تا ابتدا در وبسایت اصلی او ام پی فینکس ثبت نام کنید. به این منظور کافیست وبسایت ompfinex.com شوید و روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

در صورت تمایل به استفاده از اپلیکیشن هم می‌توانید اپلیکیشن او ام پی فینکس را به صورت دانلود مستقیم از وبسایت دریافت کنید و پس از نصب روی “ثبت نام” بزنید.

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

برای ثبت نام در او ام پی فینکس کافیست ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور قوی شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و کاراکترهایی همچون @،$،# و * برای حساب خود ایجاد کنید.

اگر توسط فرد دیگری به پلتفرم او ام پی فینکس دعوت شده‌اید نیز می‌توانید کد دعوت ایشان را در کادر مربوط به “کد معرف” وارد کنید. در نهایت نیز می‌توانید پش از مطالعه شرایط و قوانین استفاده از پلتفرم، تیک مربوط به موافقت با قوانین را فعال کرده و روی “ثبت نام” بزنید.

ثبت نام در وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس

به این ترتیب ثبت نام شما تکمیل شده و وارد صفحه داشبورد خواهید شد.

مراحل احراز هویت در او ام پی فینکس

هم اکنون می‌بایست به تکمیل احراز هویت در او ام پی فینکس بپردازید تا امکان استفاده از خدمات پلتفرم برای شما فراهم گردد. به این منظور کافیست روی دکمه “احراز هویت” بزنید.

احراز هویت در او ام پی فینکس

مرحله اول احراز هویت در او ام پی فینکس – تایید اطلاعات شناسایی

در قسمت اول کافیست روی “تایید ایمیل” بزنید و کدی که در ادامه به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید. سپس روی “تایید تلفن همراه” بزنید و کدی که به شماره همراه شما پیامک می‌شود را وارد کنید. دقت کنید که شماره تلفن همراه می‌بایست متعلق به خود شما باشد.

مطالعه بیشتر

در مراحل بعد نیز می‌بایست کد ملی و تاریخ تولد خود را به صورت صحیح وارد کرده و در قسمت آخر تصویری واضح از یک کارت شناسایی (کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت، شناسنامه و یا پاسپورت دارای اعتبار) بارگذاری کنید.

مرحله اول احراز هویت در او ام پی فینکس

مرحله دوم احراز هویت در او ام پی فینکس – تایید اطلاعات بانکی

در مرحله بعد می‌بایست شماره کارت بانکی که قصد واریز و برداشت با استفاده از آن را دارید وارد کنید. دقت کنید که کارت بانکی وارد شده می‌بایست متعلق به خود شما باشد.

مرحله دوم احراز هویت در او ام پی فینکس - تایید اطلاعات بانکی

مرحله سوم احراز هویت در او ام پی فینکس – تصویر یا ویدئو سلفی

در مرحله آخر نیز می‌بایست یک تصویر یا ویدئو سلفی ارسال کنید. در صورت تمایل به ارسال عکس سلفی کافیست متنی که در تصویر مشاهده می‌کنید را به صورت واضح و خوانا در قالب یک دست نوشته آماده کنید و به همراه کارت شناسایی در کنار چهره خود نگه دارید و یک تصویر سلفی بارگذاری کنید.

در صورت تمایل به ارسال ویدئو سلفی نیز کافیست کارت شناسایی خود را در کنار چهره نگه دارید، روی علامت ضبط ویدئو بزنید و متنی که در تصویر مشاهده می‌کنید را با صدای بلند و واضح بگویید و در نهایت روی ارسال اطلاعات بزنید.

مرحله سوم احراز هویت در او ام پی فینکس - تصویر یا ویدئو سلفی

به این ترتیب احراز هویت شما تکمیل شده و به صورت آنی توسط کارشناسان او ام پی فینکس مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرد. پس از تایید احراز هویت می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از امکانات بی نظیر پلتفرم او ام پی فینکس همچون خرید و فروش سریع، ربات تریدر، نمودار قیمتی به همراه ابزارهای تحلیل تکنیکال و کارت هدیه ارز دیجیتال استفاده کنید.

او ام پی فینکس همچنین در جشنواره‌های گوناگون هدایای متعددی در قالب کوین‌های مختلف به عنوان اولین هدیه ثبت نام و احراز هویت در او ام پی فینکس به حساب کاربری افراد به صورت آنی واریز می‌کند. با دعوت دوستان به پلتفرم او ام پی فینکس نیز می‌توانید به صورت همیشگی و بدون سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد داشته باشید.

عدم تایید احراز هویت به چه معناست؟

به صورت کلی این مورد به دلیل نقص در اطلاعات ارسال شده بوده و احراز هویت شما نیاز به ویرایش دارد. ممکن است رد احراز هویت به دلیل اطلاعات ناقص یا اشتباه و یا ارائه تصاویر ناواضح از مدارک خواسته شده باشد. می توانید از قسمت “اطلاعات حساب کاربری” نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

آیا هدیه ثبت نام در اوام‌پی فینکس قابل برداشت است؟

از آن‌جایی که ارزش ریالی هدیه ثبت نام و احراز هویت کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت “تبدیل دارایی خرد”، این مقدار را به فروش رسانده و درخواست برداشت خود را ثبت کنید.

آیا صرافی ompfinex معتبر است؟

بله، صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس از سال ۱۳۹۸ در زمینه بلاکچین و معامله ارزهای دیجیتال تحت نام شرکت اوژن مشرق پارس با شماره ثبت ۱۴۰۱۱ فعالیت می‌کند. امروزه چندین هزار معامله گر در این بستر امن، انواع رمز ارز را خرید و فروش می‌کنند.

تجربه خود را پیرامون استفاده از خدمات پلتفرم او ام پی فینکس با ما در میان بگذارید.

‫۶ دیدگاه‌ها

    1. سلام وقتتون بخیر
      از طریق شماره تلفن ۰۵۱۳۱۷۹۰ و یا چت انلاین وبسایت با واحد پشتیبانی در ارتباط باشین مشکلتون رو حل می‌کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا