اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

دو برابر کردن سرمایه تنها با معامله خلاف صحبت های جیم کریمر

“AIGod” یکی از معروف‌ترین معامله‌گران رمزارزها در توییتر، به مخاطبان خود اعلام کرد که توانسته ارزش سبد سرمایه خود تحت عنوان “Inverse Cramer” (کریمر برعکس) را طی یک ماه و فقط با معامله خلاف صحبت‌های جیم کریمر، مجری برنامه مَد مانی (Mad Money) در نشریه CNBC، به دوبرابر برساند.


این معامله‌گر که به‌دلیل پیش‌بینی سقوط اکوسیستم ترا در سال میلادی جاری معروف شد، روز دوشنبه اظهار کرد که پس از توییت منفی جیم کریمر در مورد وضعیت بازار نزدک (Nasdaq) در حساب خود که نام کریمر را به آن اختصاص داده بود، شروع به خرید و باز کردن موقعیت‌های لانگ (Long) کرد.


AIGod در همان روز اعلام کرد که ارزش سرمایه حساب کریمر او برای اولین بار دو برابر شده در مجموع به ۱۰۱,۴۴۰ دلار رسیده است. وی این حساب را در ۱۹ جولای (۲۸ تیر) با ۳۵ واحد اتریوم (ETH) و مبلغ ۵۱,۴۷۰ دلار آغاز کرده بود.


طبق آخرین توییت وی، ارزش خالص دارایی‌های AIGod در حساب کریمر خود ۹۷,۰۰۰ دلار برآورد شده و نسبت به رقم اولیه آن ۸۸.۴۷ درصد رشد داشته است. ناگفته نماند که این معامله‌گر بارها تکرار کرده است که این صحبت‌های وی را نباید به‌عنوان توصیه برای سرمایه‌گذاری برداشت کرد.


او در توییتر نوشت باور این که یک انسان تا چه اندازه می‌تواند اشتباه کند دیوانه‌کننده است؛ برخی افراد روزی ۵ تا ۹ ساعت کار می‌کنند و من فقط برعکس حرف‌های کریمر معامله می‌کنم.


جیم کریمر در گذشته مدیریت یک صندوق پوشش ریسک را بر عهده داشته و اکنون مجری برنامه مد مانی در نشریه خبری CNBC است. او در دنیای بازارهای مالی چهره‌ای شناخته‌شده است، اما برخی افراد در جامعه رمزارزها معتقدند معامله‌کردن خلاف صحبت‌های جیم کریمر، رویکردی هوشمندانه است.


استراتژی Inverse Cramer اکنون به یک میم و جوک تبدیل شده است که برای اولین بار در پلتفرم‌های رِدیت (Reddit) و توییتر صرفاً به‌عنوان یک ایده پیش پا افتاده معرفی شد؛ اگر کریمر گفت که این سهام را بخرید، شما بفروشید و اگر گفت بفروشید، شما آن را بخرید.


همچنین در توییتر یک حساب دیگر تحت عنوان “Inverse Cramer ETF” با ۸۴,۹۰۰ دنبال‌کننده وجود دارد که هدف آن «پیگیری توصیه‌های جیم کریمر در مورد بازار سهام است تا معامله‌گران بتوانند خلاف آن عمل کنند».


AIGod شهرت خود در دنیای رمزارزها را به‌دلیل شرط‌بندی ۱ میلیون دلاری با مدیرعامل ترافرم لبز (Terraform Labs)، دو کوان، به‌دست آورد؛ وی معتقد بود که از تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۲۲ (۲۳ اسفند ۱۴۰۰) تا یک سال آینده، قیمت لونا کلاسیک (LUNC) پایین‌تر از ۸۸ دلار خواهد آمد.


کمتر از دو ماه بعد، ارز دیجیتال لونا کلاسیک از سقف تاریخی ۱۲۰ دلاری خود به ۰.۸۴ دلار رسید.

منبع: CoinTelegraph

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا