اخبار او ام پی فینکس

اعتبار صرافی او ام پی فینکس استوار بر پایه های تخصص و تجربه

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، پلتفرمی مورد اعتماد تریدرهای ایرانی برای معاملات ارزهای دیجیتال است. در او ام پی فینکس خدماتی کاربردی مانند ربات معامله‌گر، خرید و فروش سریع، کارت هدیه ارز دیجیتال، حساب دمو و جداول سود و زیان در اختیار کاربران قرار داده شده است.
مهم‌ترین سوالی که ابتدا در ذهن کاربران ایجاد می‌شود این است که اعتبار صرافی او ام پی فینکس بر چه پایه هایی استوار است؟ چگونه می‌توان به این صرافی اعتماد کرد؟ امنیت دارایی کاربران در او ام پی فینکس چگونه تامین می‌شود؟ در این مطلب قصد داریم اعتبار او ام پی فینکس را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم.

پادکست اعتبار صرافی او ام پی فینکس

اعتبار صرافی او ام پی فینکس با توجه به تعداد کوین های قابل معامله

با ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس کاربران می‌توانند بیت‌کوین و محبوب‌ترین آلت‌کوین‌های بازار ارز دیجیتال را بر پایه تومان و تتر به صورت مستقیم و در قالب معاملات P2P خرید و فروش کنند. معاملات فرد به فرد یا اصطلاحا P2P یکی از مهم‌ترین مواردی است که اعتبار صرافی او ام پی فینکس را تایید می‌کند.

منظور از معاملات P2P این است که سفارش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در او ام پی فینکس بر روی تابلو سفارشات (Order Book) صرافی ثبت شده و توسط تمامی کاربران قابل مشاهده است. بنابراین این خریداران و فروشندگان هستند که جریان معاملات را در بازار رمزارزهای گوناگون شکل می‌دهند.

با مراجعه به صفحه قیمت ارزهای دیجیتال در او ام پی فینکس می‌توانید تمامی رمزارزهای قابل معامله در این پلتفرم را به همراه جزئیات تغییرات قیمت هر یک مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که صرافی او ام پی فینکس علاوه‌بر شبکه اختصاصی هر کوین یا توکن، از شبکه‌های ERC-20، TRC-20، BEP20 و KCC نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند دارایی‌های رمزارزی خود را با استفاده از این شبکه‌ها با کمترین کارمزد انتقال دهند. این موضوع نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث اعتبار صرافی او ام پی فینکس می‌شود.

کارمزد معامله یکی از دلایل اعتبار صرافی او ام پی فینکس

اعتبار صرافی او ام پی فینکس 03

کارمزد معاملات در او ام پی فینکس با توجه به حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر دارای مقادیر متفاوتی خواهد بود. نحوه محاسبه کارمزد معامله در او ام پی فینکس به شرح زیر است:

سطح کاربر حجم معاملات یک ماه گذشته کارمزد معاملات
سطح آبی کمتر از ۲۰ میلیون تومان۰.۰۰۳۵
سطح نقره‌ایبین ۲۰ تا ۵۰ میلیون۰.۰۰۳۰
سطح طلاییبین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون۰.۰۰۲۵
سطح پلاتینیومبیشتر از ۱۰۰ میلیون۰.۰۰۲۰
*ربات معامله‌گرهر حجم معامله۰.۰۰۱۰

همانطور که در آخرین ردیف جدول کارمزدهای او ام پی فینکس مشاهده می‌کنید، کارمزد تمام معاملاتی که با استفاده از ربات معامله‌گر ثبت می‌شوند تنها برابر با ۰.۰۰۱ (۰.۱ درصد) است که از تمامی کارمزدهای موجود در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال ایرانی نیز کمتر است!

نکته مهم دیگری که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که امکان استفاده از ربات معامله‌گر او ام پی فینکس برای تمام کاربران وجود دارد و هرکاربر با هر حجم معامله می‌تواند با استفاده از ربات معامله‌گر، سفارش‌های خرید و فروش خود را با کارمزد تنها ۰.۱ درصد ثبت کند.

بنابراین پایین بودن نرخ کارمزد‌ معامله نیز یکی دیگر از عواملی است که منجر به اعتبار صرافی او ام پی فینکس می‌شود. برای آشنایی کامل با نحوه کارکرد و فعالسازی ربات معامله‌گر او ام پی فینکس می‌توانید از مطلب زیر استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: آشنایی با ربات تریدر او ام پی فینکس

نقدینگی صرافی او ام پی فینکس یکی از دلایل اعتبار صرافی او ام پی فینکس

امنیت-صرافی-او-ام-پی-فینکس-04

یکی دیگر از مواردی که موجب افزایش اعتماد کاربران به یک صرافی ارز دیجیتال می‌شود، سرعت انجام فرایند واریز و برداشت تومانی و ارزی در آن پلتفرم است. کاربران در او ام پی فینکس می‌توانند به دو روش درگاه پرداخت آنلاین و شماره شبا، واریز ریالی داشته باشند. برداشت ریالی نیز بر اساس سیکل پایا در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

واریز و برداشت‌های ارزی نیز به محض ثبت شدن به صورت سیستمی تایید شده و در پروسه انجام شدن قرار می‌گیرند. رضایت کاربران از فرایند واریز و برداشت‌های ارزی و ریالی در او ام پی فینکس نیز یکی از دیگر از موارد اعتبار صرافی او ام پی فینکس است.

اعتبار صرافی او ام پی فینکس بر پایه امنیت و توسعه آن

امنیت-صرافی-او-ام-پی-فینکس-05

فراهم سازی بالاترین استانداردهای امنیتی همواره اصلی‌ترین اولویت در وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس است. امنیت اطلاعات و دارایی کاربران در او ام پی فینکس دارای ابعاد گوناگونی بوده که در ادامه هر یک را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

کیف پول او ام پی فینکس

دارایی کاربران در او ام پی فینکس به صورت آفلاین و در کیف پول‌های سرد ذخیره و نگهداری می‌شود. بنابراین هیچ خطری مبنی بر هک شدن پلتفرم و از بین رفتن دارایی، سرمایه کاربران را مورد تهدید قرار نمی‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که کیف پول‌های کاربران در او ام پی فینکس به صورت کاملا مجزا و اختصاصی پیاده‌سازی شده‌اند.

کد شناسایی دو عاملی (۲FA)

او ام پی فینکس این امکان را برای معامله‌گران فراهم کرده تا بتوانند برای حساب کاربری خود یک رمز پویا ایجاد کنند. این امکان از طریق نرم افزار Google Authenticator فراهم شده و معامله‌گران می‌توانند از طریق هم گام‌سازی این برنامه با حساب کاربری خود در او ام پی فینکس، امنیت حساب خود را تا حد بسیار بالایی افزایش دهند.

پس از فعالسازی کد شناسایی دو عاملی (۲FA)، برای ورود به حساب کاربری و همچنین ثبت درخواست‌های برداشت ارزی و ریالی لازم است تا کاربر رمز پویای موجود در نرم افزار Google Authenticator را نیز وارد کند. برای آشنایی بیشتر با این کد و نحوه فعالسازی آن می‌توانید از مطلب زیر استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: راهنمای فعالسازی شناسایی دو عاملی (۲FA) در او ام پی فینکس

امنیت ورود به حساب کاربری

پس از هر بار ورود به حساب کاربری در وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس، پیامکی در قالب اطلاع‌رسانی بابت موفقیت آمیز بودن ورود به حساب کاربری برای کاربر ارسال می‌شود. به این ترتیب اگر در هر شرایطی فردی غیر از شما وارد حساب کاربری‌تان شود، شما به صورت آنی از این موضوع مطلع خواهید شد.

امنیت برداشت ارزی و ریالی

در حالت کلی فرایند برداشت به این صورت است که پس از ثبت درخواست برداشت، پیامکی حاوی کد تایید برای کاربر ارسال می‌شود. همچنین فعالسازی کد شناسایی دو عاملی (۲FA) نیز برای ثبت درخواست‌های برداشت ارزی و ریالی ضروری می‌باشد. گزینه دیگری نیز برای افزایش امنیت حساب در زمان انجام فرایندهای برداشت ارزی در نظر گرفته شده است و آن تماس از سمت کارشناسان مجموعه او ام پی فینکس است. با فعالسازی این گزینه، به محض ثبت درخواست برداشت از طرف مجموعه با کاربر تماس صورت می‌گیرد و تایید لازم از ایشان دریافت می‌شود.

نشست‌های فعال

او ام پی فینکس این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند جزئیات مشخصات تمامی دستگاه‌هایی که وارد حساب کاربری آن‌ها شده را مشاهده کرده و اطمینان حاصل کنند که فرد دیگری در حساب کاربری آن‌ها حضور ندارد.

بنابراین نحوه تامین امنیت دارایی کاربران در او ام پی فینکس و سایر تدابیر در نظر گرفته شده برای افزایش امنیت حساب کاربری مهر تاییدی بر اعتبار صرافی او ام پی فینکس می‌باشند.

چگونه در او ام پی فینکس ثبت نام کنیم؟

اگر قصد فعالیت در بازار ارز دیجیتال را دارید، به دنبال یک صرافی معتبر ارز دیجیتال می‌گردید و نسبت به اعتبار صرافی او ام پی فینکس اطمینان کافی کسب کرده‌اید، کافیست ابتدا از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس ثبت نام کنید و پس از تکمیل احراز هویت، حساب کاربری خود را شارژ کرده و معاملات خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را آغاز کنید.

ثبت نام در او ام پی فینکس با استفاده از یک ایمیل و رمز عبور امکان پذیر است. احراز هویت نیز طی تنها سه مرحله و در کمتر از ۵ دقیقه انجام شده و به صورت آنی توسط کارشناسان پشتیبانی مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: آموزش کامل ثبت نام در او ام پی فینکس

بیشترین سوالات کاربران پیرامون صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

چگونه می‌توان با پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط بود؟

شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن، آیدی تلگرام ompfinex_support و همچنین تماس تلفنی با شماره‌های ۰۵۱۳۱۷۹۰، ۰۲۱۹۲۰۰۹۲۱۲ و ۰۵۱۹۱۰۰۹۱۱۱ با کارشناس‌های پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشید.

چگونه می‌توان اپلیکیشن او ام پی فینکس را نصب کرد؟

دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن او ام پی فینکس از طریق گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و همچنین دانلود مستقیم وبسایت امکان‌پذیر است.

چگونه می‌توان مطالب به مربوط به آموزش صرافی او ام پی فینکس را دریافت کرد؟

آموزش کامل قسمت‌های مختلف پلتفرم او ام پی فینکس و نحوه انجام معاملات در وبلاگ، آپارات و اینستاگرام او ام پی فینکس قرار داده شده‌است.

چگونه می‌توان اعتبار صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را بررسی کرد؟

با مراجعه به صفحه امنیت در وبسایت اصلی صرافی او ام پی فینکس می‌توانید پیرامون چگونگی تامین امنیت در این پلتفرم اطلاعات کافی کسب کنید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا