آموزش ارز دیجیتالآموزش استخراج ارز دیجیتال

آموزش کامل استخراج ابری لایت کوین

استخراج ابری لایت کوین (LTC Cloud Mining) فرایندی است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به فراهم کردن تجهیزات سخت افزاری استخراج و بدون هزینه‌های بالای برق و نگهداری از این تجهیزات، با لپ تاپ یا گوشی موبایل خود در فرایند استخراج لایت کوین شرکت کرده و درآمدزایی داشته باشند.

در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس مزایا و معایب استخراج ابری لایت کوین را بررسی کرده و مراحل استخراج ابری لایت کوین را با استفاده از بهترین سایت استخراج ابری لایت کوین به شما آموزش می‌دهیم.

پادکست آموزش استخراج ابری لایت کوین

استخراج ابری لایت کوین چیست؟

استخراج ابری لایت کوین 02

فرایند استخراج ارز دیجیتال شامل مجموعه‌ عملیاتی است که برای ایمن‌سازی یک شبکه بلاکچینی معین طراحی شده‌ و به صورت غیرمتمرکز انجام می‌شود. به این ترتیب تراکنش‌های یک ارز دیجیتال تایید و در بلاک‌چین مربوطه اضافه می‌شوند. پس از تکمیل این عملیات به ماینرها در ازای تکمیل این تراکنش‌ها پاداش‌هایی در قالب کوین داده می‌شود.

ارز دیجیتال لایت کوین معروف به نقره دیجیتال، یکی از انواع رمزارزهایی است که بر اساس الگوریتم اثبات کار (POW) به دست آمده و قابل استخراج است. به این ترتیب افراد می‌توانند با تهیه تجهیزات سخت افزاری لازم برای استخراج لایت کوین، به جمع ماینرهای لایت کوین بپیوندند، در فرایند ایجاد بلاک و تایید تراکنش‌های شبکه لایت کوین مشارکت کنند و از این طریق یک درآمد غیر فعال (Passive Income) داشته باشند.

پس از استخراج کوین‌های مورد نظر یعنی همان لایت کوین (LTC) شما می‌توانید دارایی خود را به یک صرافی ارز دیجیتال منتقل کرده و به فروش برسانید. برای تشخیص بهترین زمان برای فروش لایت کوین نیز می‌بایست قیمت بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال پیشرو در بازار را بررسی کنید. قیمت لایت کوین و به صورت کلی قیمت آلت‌کوین‌ها از تغییرات قیمت بیت کوین تبعیت می‌کند.

اما برگردیم به موضوع استخراج لایت کوین؛ همانطور که احتمالا می‌دانید استخراج ارزهای دیجیتال فرایندی پر هزینه بوده و تخصص و سرمایه بسیار بالایی را می‌طلبد. به همین علت پلتفرم‌هایی ایجاد شده‌اند که اصطلاحا مزرعه استخراج نامیده می‌شوند و با فراهم کردن سرورهایی ابری، این امکان را به کاربران ارائه می‌دهند تا بدون نیاز به تهیه تجهیزات پر هزینه استخراج، از فرایند ماین لایت کوین کسب درآمد داشته باشند؛ این عملیات اصطلاحا «استخراج ابری لایت کوین» نامیده می‌شود.

استخراج ابری لایت کوین برای افرادی که به فرایند ماینینگ ارز دیجیتال علاقه دارند اما شرایط مکانی و سرمایه لازم برای فراهم کردن تجهیزات استخراج را ندارند، بسیار ایده آل است.

به بیان دیگر در فرایند استخراج ابری لایت کوین افراد می‌توانند با استفاده از یک فضای ابری، محاسبات مربوط به ماینینگ را انجام دهند و به تهیه تجهیزات نیاز نداشته باشند. چرا که تمام شرایط لازم برای استخراج توسط اشخاص ثالث صورت می‌گیرد. در این شرایط فرد با ورود به استخرهای ابری می‌تواند به جای خرید تجهیزات مربوطه، چند ریگ استخراج یا قدرت هش استخراج پلتفرم میزبان را اجاره کند و از این طریق به ماین لایت کوین بپردازد.

مزایا و معایب استخراج ابری لایت کوین

استخراج ابری لایت کوین 03

صنعت بلاکچین و ارز دیجیتال همواره در حال توسعه و پیشرفت بوده و به همین واسطه روز به روز درهای جدیدی برای کسب درآمد از این تکنولوژی جدید به روی افراد باز می‌شود. هر یک از این روش‌ها می‌توانند جنبه‌های مثبت و منفی زیادی داشته باشند و استخراج ابری لایت کوین نیز به عنوان یک روش درآمدی از این قاعده مستثنی نیست.

مزایای استخراج ابری لایت کوین
  • امکان کسب درآمد غیر فعال (Passive Income)
  • عدم نیاز به هزینه‌کرد برای تامین برق برای استخراج
  • عدم نیاز به دانش و تخصص فنی برای راه‌اندازی تجهیزات استخراج
  • عدم نیاز به هزینه‌کرد برای فراهم سازی تجهیزات سخت افزاری استخراج
  • عدم نیاز به هزینه‌کرد برای نگهداری و تعمیر تجهیزات سخت افزاری فراهم شده برای استخراج
معایب استخراج ابری لایت کوین

پایین بودن میزان درآمد نسبت به استخراج لایت کوین یا سرمایه گذاری در آن و زیاد بودن پروژه‌های کلاهبرداری در این حوزه به عنوان دو ایراد مهم در استخراج ابری لایت کوین و به صورت کلی فرایندهای استخراج ابری محسوب می‌شود. اما منظور از کلاهبرداری چیست؟

همانطور که توضیحات مربوط به استخراج ابری لایت کوین بیان شد، در این فرایند شما دیگر لازم نیست تجهیزات استخراج را فراهم کنید. بلکه کافیست از طریق یک پلتفرم یا همان مزرعه ارز دیجیتال به استخرهای ابری بپیوندید و با استفاده از امکانات ارائه شده از سوی آن پلتفرم، در فرایند ماینینگ لایت کوین مشارکت کنید.

تاکنون پلتفرم‌های بسیاری با هدف ارائه خدمات استخراج ابری معرفی شده‌اند، اما برخی از آن‌ها در نهایت به عنوان پروژه‌های کلاهبرداری شناخته شده‌اند. از جمله مصادیق این کلاهبرداری به این صورت است که علی رغم اجاره و پرداخت هزینه برای دریافت قدرت هش شبکه یا اجاره ریگ استخراج، امکان برداشت کوین‌های استخراج شده برای کاربر وجود ندارد.

به همین منظور توصیه ما به شما این است که اگر قصد دارید از طریق فرایند استخراج ابری به جمع ماینرهای لایت کوین بپیوندید، حتما پلتفرم‌های معتبری که دارای گواهی ثبت شرکت هستند را انتخاب کنید. در ادامه نحوه استخراج ابری لایت کوین و بهترین سایت استخراج ابری لایت کوین را به شما توضیح خواهیم داد.

آموزش استخراج ابری لایت کوین 

استخراج ابری لایت کوین 04

برای کسب درآمد از طریق فرایند استخراج ابری ابتدا می‌بایست یک پلتفرم معتبر که خدمات استخراج ابری (Cloud Mining) را ارائه می‌دهد انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید.

پس از آن می‌توانید در قالب طرح‌های مختلف به اجاره ریگ‌های استخراج یا قدرت هش بپردازید و با کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه خود به استخراج لایت کوین بپردازید.

این پلتفرم‌ها عموما در مقادیر حداقلی برای ثبت درخواست برداشت محدودیت دارند. برای مثال ممکن است پلتفرمی تعیین کند که حداقل مقدار برداشت برابر با ۰.۰۱ لایت کوین است؛ بنابراین زمانی که مقادیر لایت کوین استخراج شده توسط حساب شما به ۰.۰۱ لایت کوین رسید، می‌توانید آن را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید.

اگر قصد نقد کردن دارایی مورد نظر را دارید هم می‌توانید کوین‌های استخراج شده را به کیف پول خود در یک صرافی ارز دیجیتال انتقال داده و در بازار معاملات، دارایی مورد نظر خود را به فروش برسانید. دقت کنید که صرافی انتخابی شما می‌بایست از ارز دیجیتال لایت کوین پشتیبانی کند تا امکان واریز و فروش لایت کوین در آن فراهم باشد.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یکی از معتبرترین پلتفرم‌های ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که بستر انجام معاملات لایت کوین (LTC) را نیز برای کاربران فراهم کرده‌است.

ابتدا کافیست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن در او ام پی فینکس ثبت نام کرده و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن می‌توانید وارد قسمت «واریز» شده و ارز دیجیتال لایت کوین و شبکه انتقال آن را مشخص کنید.

به این ترتیب آدرس کیف پول اختصاصی شما برای ارز لایت کوین تولید می‌شود. با کپی یا اسکن این آدرس در پلتفرم مبدا می‌توانید کوین‌های LTC را به حساب کاربری خود انتقال داده و آن را در بازارهای لایت کوین به تومان و لایت کوین به تتر» به فروش برسانید. در ادامه بهترین سایت استخراج ابری لایت کوین را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سایت استخراج ابری لایت کوین

استخراج ابری لایت کوین 05

پلتفرم hashgains.com یکی از وبسایت‌های معتبر در حوزه ارائه خدمات استخراج ابری است که امکان شرکت در فرایند استخراج بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، زی کش، دش و مونرو را برای کاربران فراهم کرده است. برای استفاده از سرویس‌های مربوط به استخراج ابری لایت کوین ابتدا می‌بایست روی گزینه Sign Up بزنید و ثبت نام کنید. نکته جالب اینکه این پلتفرم ممانعتی برای استفاده کاربران ایرانی در نظر نگرفته و از پیش شماره +۹۸ نیز پشتیبانی می‌کند.

پس از تکمیل ثبت نام می‌توانید به قسمت مربوط به استخراج لایت کوین مراجعه کنید و قراردادهای مختلف برای شرکت در فرایند استخراج ابری لایت کوین را مشاهده کنید. برای مثال طرح RUBY در استخراج ابری لایت کوین به این صورت که مدت زمان قرار داد شما ۲ ساله بوده و هزینه سرمایه‌گذاری در آن ۱۹۵ دلار است.

استخراج-ابری-لایت-کوین-06

یعنی با واریز ۱۹۵ دلار در این وبسایت و انتخاب طرح RUBY، یک برنامه استخراج ابری لایت کوین با سرعت ماین ۵۰ مگاهش بر ثانیه به مدت ۲ سال برای حساب شما فعال خواهد شد. بر اساس شرایط و قوانین وبسایت Hashgains، امکان برداشت لایت کوین زمانی برای شما فراهم می‌شود که مقدار کل لایت کوین‌های استخراج شده معادل ۰.۱ بیت کوین شود.

بنابراین اگر می‌خواهید ضمن دور ماندن از دغدغه‌های مربوط به خرید و پیکربندی تجهیزات استخراج و هزینه برق، در فرایند استخراج ارزهای دیجیتال مشارکت داشته باشید و از این طریق کسب درآمد کنید، استخراج ابری برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

پرتکرارترین سوالات درباره استخراج ابری لایت کوین

آیا امکان استخراج ابری ارز دیجیتال لایت کوین به صورت رایگان نیز وجود دارد؟

بله. پلتفرم‌هایی همچون ltcminers.pro نیز وجود دارند که بدون نیاز به سرمایه اولیه امکان ماین لایت کوین را فراهم می‌کنند.

آیا امکان استخراج لایت کوین با کارت گرافیک و گوشی نیز وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با شرکت در فرایند استخراج ابری وبسایت‌های معتبر، بدون نیاز به فراهم کردن تجهیزات استخراج به صورت شخصی، تنها با لپ تاپ یا تلفن همراه خود به جمع ماینرهای لایت کوین بپیوندید.

پاداش استخراج لایت کوین در مکانیسم استخراج ابری چقدر است؟

پاداش استخراج بسته به برنامه انتخابی شما متفاوت خواهد بود. هر چه قدرت شبکه بالاتری را در اختیار بگیرید، پاداش بالاتری در ازای استخراج لایت کوین به شما داده می‌شود.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا