اخبار ارز دیجیتال

جزئیات ایردراپ لونا برای واجدین شرایط

پلتفرم ووبلاک چین (Wu Blockchain) روز ۲۸ می (۷ خرداد) در توییتر در رابطه با ترا ۲ و ایردراپ لونا (LUNA) توضیحاتی را ارائه داد. در این پست توییتری بیان شد که به‌عنوان بخشی از برنامه تشکیل اکوسیستم ترا ۲، توکن‌های لونا به دارندگان رمزارزهای لونا کلاسیک (LUNC)، UST کلاسیک (USTC) و aUST طبق اطلاعاتی که در نقشه احیا اکوسیستم ترا منتشر شده بود، به‌صورت ایردراپ تعلق خواهد گرفت.


میزان توکنی که سرمایه‌گذاران لونا برای دریافت آن واجد شرایط می‌شوند، با توجه به نوع توکن‌ها، زمان هولد (قبل از حمله و بعد از حمله) و تعداد آن‌ها در شبکه ترا کلاسیک مشخص می‌شود.


طبق تصویر رسمی پایین، نسبت‌های نوشته شده از ایردراپ لونا مطابق با کیف پولی در شبکه ترا ۲ است که حاوی توکن‌های aUST، LUNC و UST در بازه‌های زمانی قبل و بعد از حمله است.

نسبت‌های مشخص‌شده در ایردراپ لونا
نسبت‌های مشخص‌شده در ایردراپ لونا

این تصویر نشان می‌دهد که اگر شخصی ۱ واحد لونا قبل از حمله داشته است، برای ایردراپ لونا در شبکه جدید واجد شرایط دریافت ۱.۰۳۴۷۳۵۰۷۱ واحد لونا جدید خواهد بود.


علاوه‌بر جدول بالا، نمونه‌ای دیگر برای شرح نرخ تبدیل در عملیات لیکویید استیکینگ (Liquid Staking)، سپرده‌گذاری با قابلیت انجام معامله از طریق سپرده، برای رمزارز لونا کلاسیک (LUNC) در زمان‌های قبل و بعد از حمله ارائه شد که به‌شرح زیر است.

لیکویید استیکینگ لونا
نسبت‌های مشخص‌شده برای لیکویید استیکینگ لونا

شبکه جدید ترا، مجموعه‌ای از توسعه‌دهندگان آن و جامعه لونا که ترا کلاسیک را به دومین بلاک چین برتر در قراردادهای هوشمند پس از اتریوم تبدیل کردند را به ارث خواهد برد.


شایان ذکر است که اکثر پروژه‌های محبوب ترا کلاسیک به زنجیره جدید منتقل خواهند شد. از بین این پروژه‌ها می‌توان اِستروپورت (Astroport)، پریزم (Prism)، رندوم ارث (Random Earth)، اِسپکتروم (Spectrum)، نبیولا (Nebula) و چندین پروژه دیگر را نام برد.

منبع: CoinQuora

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا