تحلیل آنچینتحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

متیک یکی از رمزارزهای مورد علاقه نهنگ ها شد

پلتفرم تحلیل‌گر فعالیت نهنگ‌ها، ویل‌اِستَتس (WhaleStats)، روز جاری در صفحه توییتر خود اطلاعات تازه‌ای از سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها در سال میلادی جدید منتشر کرد.

بر اساس این پست، ارز دیجیتال متیک (Polygon / MATIC) اکنون به یکی از ۱۰ رمزارز برتر خریداری‌شده توسط ۵۰۰ نهنگ بزرگ در بلاکچین اتریوم تبدیل شده است.

برخی دیگر از رمزارزهای موجود در این لیست را شیبا اینو (SHIB)، ایپ کوین (APE)، چیلیز (CHZ) و رپد اتریوم (WETH) تشکیل داده‌اند.

ده ارز دیجیتال برتر نهنگ ها
ده ارز دیجیتال برتر خریداری شده توسط نهنگ ها


اکثر این رمزارزها در روز جاری با رشد قیمت همراه بوده‌اند و ارز دیجیتال متیک از این قاعده مستثنی نبوده است. طبق آمار وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) رمز ارز متیک با ۲.۳۷ درصد رشد نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۷۷۰۴ دلار در بازارها معامله می‌شود.

متیک همچنین در روز گذشته در یک محدوده معاملاتی با سقف ۰.۷۷۰۸ دلار و کف ۰.۷۵۱۲ دلار قرار گرفته بود. با این‌که قیمت متیک در روز جاری وارد محدوده مثبت شده، اما همچنان نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.


لازم به ذکر است ارز دیجیتال متیک در برابر دو رمزارز برتر بازار یعنی بیت کوین و اتریوم عملکرد بهتری را ثبت کرده است که میزان آن به‌ترتیب ۱.۱۷ و ۰.۸۸ درصد برآورد شد. همچنین حجم معاملات رمزارز متیک در ۲۴ ساعت اخیر با رشدی بیش از ۱۲ درصد نزدیک به ۱۳۶ میلیون دلار رسید.


مارکت کپ یا ارزش بازار متیک در حال حاضر نزدیک به ۶,۷۳۶,۰۰۰,۰۰۰ محاسبه شده و از این حیث، رتبه دهم بازار ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

مطالب بیشتر: قیمت بیت کوین
مطالب بیشتر: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال
مطالب بیشتر: کیف پول ارز دیجیتال چیست

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا