اخبار اتریوماخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتالواچ لیست هفتگی

واچ لیست هفتگی ۴ مهر | او ام پی فینکس

در واچ لیست هفتگی ۴ مهر رمزارزهای اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و بایننس کوین را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

واچ لیست هفتگی ۴ مهر | تحلیل تکنیکال اتریوم (ETH)

واچ لیست هفتگی 4 مهر

علی رغم موفقیت آمیز بودن رویداد مرج در شبکه اتریوم، قیمت این رمزارز طی هفته گذشته ریزش ۱۰ درصدی را تجربه کرد. هم اکنون ارز دیجیتال اتریوم با برگشت از محدوده حمایتی ۱۲۵۰ دلار، در قیمت ۱۳۰۰ دلار در حال معامله است.

محدوده ۱۴۰۰ دلار یک سطح مقاومتی سنگین برای اتریوم محسوب می‌شود و در صورتی که قیمت اتریوم بتواند با قدرت از این سطح (۱۴۰۰ دلار) عبور کند، احتمال رشد تا سطح ۱۷۲۰ دلار برای دومین ارز دیجیتال محبوب بازار کریپتوکارنسی وجود خواهد داشت.

در صورت از دست رفتن حمایت ۱۲۵۰ دلار نیز احتمال ریزش قیمت اتریوم تا سطح ۱۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت.

واچ لیست هفتگی ۴ مهر | تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

واچ لیست هفتگی 4 مهر | تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

در بازار قرمز رنگ هفته گذشته و ریزش بیت کوین و اتریوم به عنوان سردم‌داران بازار رمزارزها، ارز دیجیتال ریپل (XRP) با رشد قیمتی ۶۳ درصدی عملکرد بسیار قدرتمندی از خود نشان داد و مجددا در کانون توجه معامله گران قرار گرفت.

طی این رالی صعودی ۷ روزه در نمودار ریپل، قیمت ارز دیجیتال XRP از ۰.۳۸ دلار به ۰.۵۵ دلار رسید و هم اکنون در یک فشردگی قیمتی بین سطوح ۰.۴۴ دلار و ۰.۵۵ دلار در حال نوسان است.

در صورت حفظ شدن و از دست نرفتن حمایت ۰.۴۴ دلار، نوسان قیمتی ریپل در محدوده قیمتی ۰.۴۴ دلار و ۰.۵۵ دلار ادامه دار خواهد بود. با عبور قدرتمند از مقاومت ۰.۵۵ دلاری نیز می‌توان برای یک رالی صعودی دیگر در نمودار این رمزارز آماده شد!

با شکسته شدن حمایت ۰.۴۴ دلار اما، سطح احتمالی بعدی برای حمایت شدن قیمت ریپل محدوده ۰.۳۸ دلار می‌باشد.

واچ لیست هفتگی ۴ مهر | تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)

واچ لیست هفتگی 4 مهر | تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)

با اعلام موفقیت آمیز بودن هاردفوک وسیل کاردانو، رمز بومی این شبکه یعنی ارز دیجیتال ADA توانست در طول چندین ساعت رشد ۶ درصدی را تجربه کند. اما در بازار قرمزرنگ هفته گذشته، رمزارز ADA در مجموع کاهش ۲ درصدی را تجربه کرد.

قیمت ارز دیجیتال ADA در حال نزدیک شدن به حمایت ۰.۴۳ دلاری بوده و در صورت معتبر واقع شدن این حمایت، احتمال رشد دوباره‌ی کاردانو تا سطح ۰.۵ دلار وجود خواهد داشت.

در صورت افزایش فشار خرید و عبور از مقاومت ۰.۵ دلاری نیز، سطح مقاومت بعدی در نمودار کاردانو ۰.۵۶۵ دلار خواهد بود.

در صورت افزایش فشار فروش و شکسته شدن حمایت ۰.۴۳ دلار، احتمالا ریزش قیمت کاردانو تا سطح ۰.۳۸ دلار ادامه دار خواهد بود.

واچ لیست هفتگی ۴ مهر | تحلیل تکنیکال سولانا (SOL)

واچ لیست هفتگی 4 مهر | تحلیل تکنیکال سولانا (SOL)

ارز دیجیتال سولانا (SOL) نیز در بازار قرمز رنگ هفته اخیر، با بازگشت از مقاومت ۳۸ دلار، ریزش ۳ درصدی را تجربه کرد و با واکنشی مناسب نسبت به حمایت ۳۰ دلار، هم اکنون در قیمت ۳۲ دلار در حال معامله است.

در صورت حفظ شدن و از دست نرفتن حمایت ۳۰ دلار در نمودار قیمت سولانا، امکان رشد تا سطح ۳۸ دلار و سپس ۴۷.۵ دلار برای این رمزارز پرطرفدار بازار کریپتوکارنسی وجود خواهد داشت.

در صورت شکسته شدن حمایت ۳۰ دلار نیز، سولانا وارد محدوده خطرناکی شده و احتمال ریزش قیمت این رمزارز تا سطح ۲۷ دلار وجود خواهد داشت.

واچ لیست هفتگی ۴ مهر | تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB)

واچ لیست هفتگی 4 مهر | تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB)

ارز دیجیتال BNB روند صعودی که در مارس ۲۰۲۰ آغاز کرده بود را از دست داده است. نمودار قیمتی BNB هم اکنون در یک مثلث کاهشی قرار گرفته که در تصویر با رنگ آبی مشخص شده است.

طبق این الگوی مثلث کاهشی، اصلی ترین حمایت برای ارز دیجیتال BNB سطح ۲۶۱ دلار و اصلی ترین مقاومت نیز سطح ۳۰۰ دلار است.

در صورت شکسته شدن حمایت ۲۶۱ دلار، احتمال ریزش قیمت BNB تا سطح ۲۰۰ دلار وجود خواهد داشت. با شکست و عبور از مقاومت استاتیک ۳۰۰ دلار نیز، امکان رشد قیمت بایننس کوین (BNB) تا سطح ۳۳۰ دلار فراهم خواهد شد.

سخن پایانی

در واچ لیست هفتگی ۴ مهر در صرافی او ام پی فینکس تحلیل تکنیکال و مهم ترین سطوح حمایت و مقاومت رمزارزهای اتریوم، ریپل، کاردانو، سولانا و بایننس کوین را توضیح دادیم.

دقت کنید که تمامی این تحلیل‌ها با هدف ایجاد یک دیدگاه کلی در بازار برای شما تهیه و ارائه شده و به هیچ عنوان سیگنال ارز دیجیتال نیستند. بنابراین می‌توانید ضمن استفاده از این تحلیل‌ها و رعایت اصول مدیریت سرمایه نگاهی دقیق‌تر به بازار و معاملات خود داشته باشید و بر اساس استراتژی معاملاتی خود در تایم فریم های متفاوت به خرید و فروش این رمزارزها بپردازید.

در این باره بیشتر بخوانید:

واچ لیست هفتگی ۲۸ شهریور | او ام پی فینکس

واچ لیست هفتگی ۲۱ شهریور | او ام پی فینکس

واچ لیست هفتگی ۱۴ شهریور | او ام پی فینکس

چگونه می‌توانم این ارزهای دیجیتال را معامله کنم؟

کافیست وارد وبسایت صرافی او ام پی فینکس شوید و پس از تکمیل ثبت نام، به خرید و فروش امن و سریع بیت کوین و آلت کوین ها بپردازید.

منبع: cryptopotato.com

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا