آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریآموزش صرافی او ام پی فینکسآموزش صرافی های ارز دیجیتال

کسب درآمد بدون سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین موضوعاتی است که همواره در ذهن تمامی افرادی که با بازار کریپتوکارنسی آشنایی دارند، وجود دارد.

سرمایه گذاری و کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال به صورت کلی از طریق استخراج ارزهای دیجیتال، معامله گری ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری بلندمدت در ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است.

اما همانطور که واضح است، برای استفاده از هر یک از این روش ها می‌بایست حجم مشخصی از سرمایه خود را درگیر کنید.
اما راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد بدون سرمایه از ارزهای دیجیتال وجود دارند. مواردی همچون انجام بازی‌های متاورسی، شرکت در ایردراپ‌ها و معرفی دوستان در پلتفرم های ارز دیجیتال می‌توانند مثال‌هایی در این باره باشند.

کسب درآمد بدون سرمایه از ارزهای دیجیتال

صرافی آنلاین او ام پی فینکس، اولین بازار معاملات ارزهای دیجیتال با قابلیت حساب دمو در ایران، این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند با دعوت دوستان و سایر سرمایه گذاران و معامله گران به پلتفرم او ام پی فینکس، کسب درآمد بدون سرمایه و همیشگی از بازار کریپتوکارنسی داشته باشند.

در بازه‌های زمانی گوناگون، جوایز مختلفی به عنوان پاداش دعوت دوستان به پلتفرم برای کاربران در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد تمام معاملات افرادی که به پلتفرم دعوت می‌کنید، برای همیشه به حساب کاربری شما واریز می‌شود.

همچنین در او ام پی فینکس می‌توانید این ۳۰ درصد کارمزد هدیه را بین خود و فردی که دعوت می‌کنید، تقسیم کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید بی نهایت کد دعوت با درصدهای مختلف ایجاد کنید و از این طریق درآمدزایی همیشگی از بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید.

در ادامه به آموزش کامل مراحل دعوت دوستان به پلتفرم او ام پی فینکس می‌پردازیم.

۱- ورود به حساب کاربری

ورود به حساب کاربری در صرافی او ام پی فینکس

در مرحله اول می‌بایست وارد حساب کاربری خود در پلتفرم او ام پی فینکس شوید تا به صفحه ایجاد کد دعوت دسترسی پیدا کنید. اگر هنوز در پلتفرم او ام پی فینکس حساب کاربری ندارید، می‌‌توانید مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنید تا امکان ایجاد کد و لینک دعوت برای شما ایجاد شود.

(آموزش ثبت نام احراز هویت در او ام پی فینکس)

۲- ورود به صفحه دعوت دوستان و ساخت کد دعوت

پنل کاربری او ام پی فینکس

پس از ورود به حساب کاربری می‌توانید در صفحه داشبورد، روی کسب درآمد بدون سرمایه کلیک کنید و وارد صفحه دعوت دوستان شوید.

کسب درآمد بدون سرمایه

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، توضیحات مربوط به جوایز در قسمت بالای صفحه دعوت دوستان قرار گرفته است.

در قسمت بعد هم می‌توانید با انتخاب درصدهای گوناگون، نرخ کارمزد هدیه به خود و فردی که دعوت می‌کنید را مشخص کنید. حداکثر نرخ کارمزد هدیه دعوت دوستان در او ام پی فینکس برابر با ۳۰ درصد است.

تقسیم نرخ کارمزد هدیه

اگر نرخ کارمزد را برابر با ۳۰ درصد قرار دهید، به این معناست که ۳۰ از کارمزد تمام معاملات فردی که دعوت می‌کنید به کیف پول شما واریز می‌شود و اگر درصدی را نیز به خود فرد اختصاص دهید، برای مثال نرخ کارمزد هدیه شما ۲۰ درصد و سهم دوست شما ۱۰ درصد باشد به این معناست که ۲۰ درصد از کارمزد معاملات دوستتان به حساب شما واریز شده و ۱۰ درصد دیگر نیز به حساب خود فرد واریز می‌شود.

در قسمت پایین‌تر صفحه نیز می‌توانید وضعیت کاربرهای دعوت شده توسط خودتان را به همراه میزان کارمزدی که از معاملات آن‌ها به کیف پول شما واریز شده مشاهده کنید.

پس از مشخص کردن نرخ کارمزد هدیه نیز می‌توانید روی “ساخت کد دعوت” بزنید.

۳- اشتراک گذاری کد یا لینک دعوت

در مرحله بعد کافیست کد یا لینک دعوت خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آن‌‌ها با استفاده از آن ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنند.

تفاوت کد دعوت و لینک دعوت بدین صورت است:

  • در صورتی که کد دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید، آن‌ها می‌بایست کد دعوت شما را در هنگام ثبت نام در قسمت کد معرف وارد کند تا مراحل دعوت دوستان برای حساب شما تکمیل گردد.
  • در صورتی که لینک دعوت را برای دوستانتان ارسال کنید، آن‌ها با کلیک بر روی لینک به صورت مستقیم وارد صفحه ثبت نام شده و کد مربوط به شما به صورت خودکار در قسمت کد معرف قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید که هدیه دعوت دوستان به صرافی او ام پی فینکس ثابت نیست و در جشنواره‌های مختلف شامل آیتم‌های متعددی خواهد بود. برای مشاهده جوایز دعوت دوستان کافیست به صفحه کسب درآمد بدون سرمایه با دعوت دوستان مراجعه کنید.

همین حالا وارد حساب کاربری خود شوید و با دعوت دوستان تریدر خود به پلتفرم او ام پی فینکس، به کسب درآمد بدون سرمایه و مادام العمر از بازار ارزهای دیجیتال بپردازید.

حداکثر چه تعداد کاربر را می‌توانم با استفاده از کد دعوت به پلتفرم او ام پی فینکس دعوت کنم؟

هیچ محدودیتی در تعداد کاربران معرفی شده توسط شما وجود ندارد.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۴ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا