آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکس

کارمزد تبدیل ریال به تتر چگونه محاسبه می‌شود؟

کارمزد تبدیل ریال به تتر در صرافی ایرانی یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که برای معامله‌گران ایرانی در زمان فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عموما اکثر تریدرها تمایل دارند در پلتفرمی به خرید تتر بپردازند که مقدار کارمزد تبدیل ریال به تتر و همچنین کارمزد انتقال تتر در آن بسیار پایین است.

در این مطلب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر که دارای کمترین کارمزد تبدیل ریال به تتر است را به شما معرفی خواهیم کرد.

پادکست نحوه محاسبه کارمزد تبدیل ریال به تتر

کارمزد تبدیل ریال به تتر چگونه محاسبه می‌شود؟

کارمزد تبدیل ریال به تتر 03

برای تبدیل ریال به تتر ابتدا می‌بایست در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را شارژ کنید. پس از آن می‌توانید به خرید فوری تتر بپردازید و از این طریق معادل ریالی دارایی خود را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کنید.

همانطور که احتمالا می‌دانید صرافی‌های ارز دیجیتال پلتفرم‌هایی هستند که بستر خرید و فروش رمزارزها را برای افراد فراهم می‌کنند و در ازای انجام معاملات از آن‌ها کارمزد دریافت می‌کنند.

خرید تتر یا همان تبدیل ریال به تتر نیز یکی از انواع معاملاتی است که مشمول دریافت کارمزد در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌شود و همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد، نرخ کارمزد تبدیل ریال به تتر یکی از مهم‌ترین مسائل برای افرادیست که در صرافی‌های خارجی فعالیت می‌کنند. چرا که در صرافی‌های خارجی امکان انجام معامله بر پایه ریال وجود ندارد و کاربران ایرانی می‌بایست ارزهای دیجیتال را بر پایه تتر خرید و فروش کنند.

کارمزد تبدیل ریال به تتر و به صورت کلی کارمزد انجام معامله در صرافی‌های ایرانی به شیوه‌های متعددی محاسبه می‌شود. برخی پلتفرم‌ها کارمزد را بر اساس روش سفارش‌گذار (Maker) و سفارش‌پذیر (Taker) محاسبه می‌کنند. برخی دیگر از صرافی‌ها نیز کارمزد معاملات را بر اساس حجم معاملات کاربر در دوره‌های زمانی متفاوت محاسبه می‌کنند.

پلتفرم معاملات ارز دیجیتال او ام پی فینکس یک بستر معتبر، امن و سریع به عنوان صرافی تبدیل ریال به تتر و همچنین خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال است که نرخ کارمزد معاملات را بر اساس حجم معاملات کاربر در یک دوره زمانی یک‌ماهه محاسبه می‌کند. در ادامه نحوه محاسبه کارمزد تبدیل ریال به تتر در صرافی او ام پی فینکس را به صورت دقیق‌تر توضیح خواهیم داد.

کارمزد تبدیل ریال به تتر در صرافی او ام پی فینکس چگونه محاسبه می‌شود؟

کارمزد تبدیل ریال به تتر 02

کارمزد معاملات در او ام پی فینکس بر اساس سطح کاربری معامله‌گران که بر مبنای حجم معاملات یک ماه اخیر آن‌ها تعیین می‌شود، دارای مقادیر متفاوتی خواهد بود. تبدیل ریال به تتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. جدول کارمزدها و حجم معاملات کاربران به شرح زیر است:

سطح کاربر حجم معاملات یک ماه گذشته کارمزد معاملات
سطح آبی کمتر از ۲۰ میلیون تومان۰.۰۰۳۵
سطح نقره‌ایبین ۲۰ تا ۵۰ میلیون۰.۰۰۳۰
سطح طلاییبین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون۰.۰۰۲۵
سطح پلاتینیومبیشتر از ۱۰۰ میلیون۰.۰۰۲۰
ربات معامله‌گرهر حجم معامله۰.۰۰۱۰

  • سطح آبی کاربرانی را در برمی‌گیرد که حجم معاملات یک ماه اخیر آن‌ها از ۲۰ میلیون تومان کمتر است. این دسته از معامله‌گران می‌توانند به روش‌های گوناگون به خرید تتر در او ام پی فینکس بپزدارند و نرخ کارمزد تبدیل ریال به تتر برای آن‌ها برابر با ۰.۰۰۳۵(۰.۳۵ درصد) در نظر گرفته می‌شود.
  • سطح نقره‌ای کاربرانی را در برمی‌گیرد که حجم معاملات آن‌ها در یک ماه اخیر عددی بین ۲۰ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان بوده است. معاملات خرید تتر توسط این دسته از معامله‌گران دارای کارمزدی برابر با ۰.۰۰۳ (۰.۳ درصد) خواهد بود.
  • سطح طلایی به آن دسته از کاربرهایی اتلاق می‌شود که حجم معاملات یک ماه اخیر آن‌ها عددی بین ۵۰ میلیون تومان و ۱۰۰ میلیون تومان است. کارمزد تبدیل ریال به تتر برای این افراد برابر با ۰.۰۰۲۵ (۰.۲۵ درصد) می‌باشد.
  • سطح پلاتینیوم نیز مربوط به کاربرانی است که حجم معاملات یک ماه اخیر آن‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بوده است. این دسته از معامله‌گران نیز در تبدیل ریال به تتر کارمزدی برابر با ۰.۰۰۲ (۰.۲ درصد) پرداخت خواهند کرد.
  • جذاب‌ترین قابلیت صرافی او ام پی فینکس در انجام معاملات، امکان استفاده از ربات معامله‌گر و پرداخت پایین‌ترین مقدار کارمزد فارغ از حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر است. کارمزد تبدیل ریال به تتر با استفاده از ربات معامله گر او ام پی فینکس برای تمامی کاربران با هر حجم معامله برابر با ۰.۰۰۱ (۰.۱ درصد) خواهد بود. در ادامه نحوه استفاده از ربات معامله او ام پی فینکس در تبدیل ریال به تتر را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

تبدیل ریال به تتر با استفاده از ربات معامله گر در صرافی او ام پی فینکس

کارمزد-تبدیل-ریال-به-تتر-04

ربات تریدر ارز دیجیتال او ام پی فینکس قابلیتی است که این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند بدون نیاز به آنلاین بودن و حضور دائم در حساب کاربری به ثبت سفارش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در بازارهای گوناگون بپردازند.

برای خرید تتر با استفاده از ربات کافیست ابتدا در او ام پی فینکس ثبت نام کنید و پس از تکمیل احراز هویت، وارد صفحه ربات معامله‌گر شوید و تنظیمات مورد نظر خود را وارد کنید. پس از تایید ربات، سفارش‌های خرید یا فروش تتر بر اساس تنظیماتی که مشخص کرده‌اید بر روی تابلو سفارشات صرافی ثبت شده و در پروسه تکمیل شدن قرار می‌گیرند.

همانطور که در قسمت قبل نیز بیان شد، کارمزد تمامی معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند تنها برابر با ۰.۰۰۱ حجم معامله بوده و از تمامی کارمزدهای موجود در تمام صرافی‌های ایرانی نیز کمتر است. بنابراین شما می‌توانید با کمترین نرخ کارمزد تبدیل ریال به تتر به خرید رمزارز تتر در صرافی او ام پی فینکس بپردازید و در صورت تمایل آن را به صرافی خارجی مورد نظر خود انتقال دهید.

کارمزد برداشت تتر در صرافی او ام پی فینکس

لازم به ذکر است که صرافی او ام پی فینکس امکان واریز و برداشت تتر از طریق شبکه‌های ترون، بایننس اسمارت چین و بلاکچین کوکوین را فراهم کرده است. کارمزد برداشت تتر با استفاده از هر یک از این شبکه‌‌ها به شرح زیر است:

نام شبکه کارمزد برداشت حداقل مقدار برداشت
تتر شبکه TRC20۱ USDT۱۰ USDT
تتر شبکه KCC۰.۱ USDT۱۰.۱ USDT
تتر شبکه BEP20۲ USDT۱۲ USDT

همانطور که در جدول مشاهده می‌کنید، کاربران در او ام پی فینکس می‌توانند ارز دیجیتال تتر را با کارمزد تنها ۰.۱ تتر از طریق شبکه KCC به صرافی کوکوین انتقال دهند!

مطالعه بیشتر: چارت تتر به ریال؛ نحوه بررسی نمودار قیمت لحظه ای تتر

فرایند خرید تتر در صرافی او ام پی فینکس به چه صورت است؟

برای خرید تتر در او ام پی فینکس ابتدا می‌بایست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس ثبت نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. پس از ایجاد حساب کاربری می‌توانید کیف پول خود را با استفاده از شماره کارت یا شناسه واریز شارژ کرده و معادل تومانی دارایی خود را به صورت آنی به تتر تبدیل کنید.

خرید تتر در او ام پی فینکس به سه روش “معامله سریع”، “معامله در بازار” و “ربات معامله‌گر” امکان‌پذیر است. در روش معامله سریع می‌توانید در قسمت “پرداخت می‌کنم” گزینه تومان را انتخاب کرده و در قسمت “دریافت می‌کنم” گزینه تتر را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مقدار تومانی مورد نظر، تبدیل ریال به تتر را انجام دهید.

با استفاده از روش “معامله در بازار” نیز می‌توانید به چهار روش سفارش بازار، سفارش محدود، سفارش حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) سفارش‌های خرید یا فروش تتر را ثبت کنید.

با استفاده از “ربات معامله‌گر” نیز می‌توانید پس از انتخاب بازار “تتر – تومان”، تنظیمات مربوط به حجم، تعداد سفارش، تلورانس قیمت و سرفاصله زمانی را مشخص کرده و از این طریق ارز دیجیتال تتر با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرده و تبدیل ریال به تتر با کمترین کارمزد را تجربه کنید.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

پاسخ به چند سوال مهم در مورد کارمزد تبدیل ریال به تتر در او ام پی فینکس

کارمزد تبدیل ریال به تتر از مقدار ریالی کسر می‌شود یا مقدار تتر؟

کارمزدها در او ام پی فینکس به صورت درصدی از مقدار ارز تبدیلی در نظر گرفته می‌شود. مثلاً اگر تبدیل تتر به ریال داشته باشید کارمزد شما به صورت درصدی از ریال و اگر تبدیل ریال به تتر داشته باشیدکارمزد به صورت درصدی از تتر محاسبه می‌گردد.

آیا کارمزد خرید تتر در انواع روش‌های سفارش‌گذاری متفاوت است؟

خیر. کارمزد معاملات در او ام پی فینکس بر اساس حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر محاسبه می‌شود و در انواع روش سفارش‌گذاری دارای مقادیر یکسانی خواهد بود.

کارمزد استفاده از ربات معامله گر در تبدیل ریال به تتر چقدر است؟

استفاده از سرویس ربات کاملا رایگان بوده و کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند نیز برای تمام ارزها برابر با ۰.۱ درصد است.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا