اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

تاریخ انتشار بازی شیبا اینو مشخص شد

انتشار بازی بلاک چینی شیبا اینو (Shiba Inu / SHIB) تحت عنوان شیبا ایتِرنیتی (Shiba Eternity) برای اولین بار در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) و در استرالیا انجام شد. ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در پی فروش کلی سرمایه‌گذاران بازار در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور)، موفق شد در روز انتشار بازی خود نزدیک به ۷ درصد رشد قیمتی داشته باشد.


رشد قیمتی شیبا در این بازه زمانی نتوانست تمایلات سرمایه‌گذاران را نسبت به خود تغییر دهد، اما اخبار انتشار بازی این رمزارز ممکن است هیجاناتی را برای آن به‌همراه داشته باشد.


طبق یکی از توییت‌های اخیر صفحه شیبا رومِرز (Shiba Rumours)، تاریخ انتشار بازی شیبا اینو ۱ اکتبر یعنی روز جاری تعیین شده، اما در آخرین پست صفحه رسمی توییتر شیبا، تاریخ انتشار جهانی این بازی ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اعلام شده است.

تحلیل تکنیکال SHIB در آستانه انتشار بازی شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا پس از فروش سرمایه‌گذاران در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) یک روند صعودی را تشکیل داده که تا به امروز ادامه داشته است. از جایی که این اتفاق درست یک روز پس از انتشار بازی شیبا اینو در استرالیا رخ داده است، به‌نظر می‌رسد که هولدرهای بلندمدت این توکن شاهد یک افزایش قیمت بوده‌ و اقدام به فروش آن کرده‌اند.


طی این بازه قیمت میم کوین شیبا به‌طرزی ناگهانی شاهد یک اصلاح و کاهش قیمت به میزان ۸.۵ درصد بود و حرکات قیمت این رمزارز باعث تشکیل یک الگوی سر و شانه (Head & Shoulders) شد که در روز جاری این الگو شکسته شده است. طی این شکست قیمت شیبا ۲.۹ درصد افزایش پیدا کرد.


با توجه به وضعیت انتشار بازی شیبا ایترنیتی، این تحرکات قیمتی را می‌توان به‌منزله افزایش توجهات و پیش‌بینی‌ها پیرامون انتشار بازی در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برداشت کرد. در این بحبوحه نهنگ‌های اتریوم نیز بر این موج هیجانات سوار شده‌اند.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو
الگوی سر و شانه در نمودار شیبا اینو – TradingView

بر اساس آمار پلتفرم وِیل‌اِستَتس (WhaleStats)، ارزش موجودی هزار نهنگ برتر اتریوم بیش از ۱۴۷.۵ میلیون دلار برآورد شده است. همچنین آمار ویل‌استتس نشان می‌دهد که شیبا اینو بالاترین ارزش دلاری را بین دیگر رمزارزها در موجودی نهنگ‌ها دارد.


از این رو بازیکنان و سرمایه‌گذاران آینده شیبا اینو باید پیرامون چند مورد آگاهی داشته باشند. یکی از این موارد افزایش قیمت رمزارز است که عموماً با یک اصلاح شدید همراه خواهد بود؛ مسئله‌ای که مشابه آن در ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) در پی صعود قیمت این رمزارز در ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) اتفاق افتاد.

نمودار روزانه شیبا اینو
نمودار روزانه شیبا اینو – TradingView


داده‌های وب‌سایت کوین‌گِکو (CoinGecko) نشان می‌دهند قیمت شیبا اینو با رشد ۲.۵ درصدی نسبت به ۷ روز گذشته در محدوده ۰.۰۰۰۱۱۳۷ دلار قرار دارد و با نزدیک شدن به ۶ اکتبر (۱۴ مهر)، تاریخ انتشار جهانی بازی شیبا اینو، صعود و یا نزول قیمت این رمزارز مشخص‌تر خواهد شد.

میم کوین چیست؟

میم کوین (Memecoin) به ارز دیجیتالی گفته می‌شود که از یک مطلب طنز یا میم در شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آمده است و برترین میم کوین‌های حال حاضر بازار دوج کوین و شیبا اینو هستند.

منبع: NewsBTC

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا