اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

متاورس شیبا نزدیک تر به واقعیت

هیجانات پیرامون شیبا اینو با محوریت «نزدیک شدن متاورس شیبا به واقعیت» دوره‌ای جدید را آغاز کرده‌اند که بخشی از این هیجانات مربوط به انتشار یک تصویر هنری-مفهومی (Conceptual Art) از متاورس شیبا در روز جاری است.


طبق نوشته پلتفرم رسمی شیبا اینو، متاورس این اکوسیستم به اوج رسیدن شیبا در تاریخچه خود را به‌عنوان یک جامعه به‌صورت مجازی به‌تصویر کشیده که به شکل تصاویری زیبا و نشان‌دهنده نوآوری و اتحاد آن است.


تیم شیبا طراحی این پروژه را به استودیو تصویرسازی تی‌تی‌اِف (The Third Floor / TTF) سپرده است و این استودیو با برخورداری از نظرات و پیشنهادات جامعه این رمزارز، متاورش شیبا را طراحی و تصویرسازی می‌کند.

تصویر هنری مفهومی متاورس شیبا
تصویر هنری مفهومی از متاورس شیبا – Shiba Inu Ecosystem

تیم شیبا جزئیات ایده‌های خود را از طریق این تصویر هنری-مفهومی بیان کرده است و نشان داد که این متاورس شامل مفاهیمی از قبیل مناطق مختلف طبیعی، ماجراجویانه، رودخانه‌ها و مناظر زیبا است. همچنین طبق گفته تیم پروژه، بازیکنان در متاورس شیبا می‌توانند در فعالیت‌هایی نظیر اسکی روی آب، صخره‌نوردی، قایق‌رانی، تورهای گردشگری با هلیکوپتر و . . . شرکت داشته باشند.


علاوه‌بر این موارد، تیم شیبا عنوان کرد که ایده‌های گل و گیاه و جانوارن موجود در متاورس آن از چه مکان‌هایی الهام گرفته شده‌اند. گل‌های وحشی بیابانی، خارهای بیابان آریزونا، گیاهان ساکولنت، پرندگان شکاری و خفاش‌ها تنها بخشی از گونه‌های طبیعی هستند که تیم پروژه در ساخت متاورس شیبا از آن‌ها الهام و ایده گرفته‌ است.


هیجانات پیرامون این پروژه می‌تواند در قیمت رمزارز شیبا (SHIB) تاثیرگذار باشند و در حال حاضر این میم کوین (Meme Coin) نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹۲ درصد رشد داشته و با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۲۷ دلار در بازارها معامله می‌شود.

متاورس چیست؟

متاورس مفهومی از یک دنیای دیجیتالی در اینترنت است؛ این دنیا از طریق ادغام فضاهای مجازی با یکدیگر ایجاد شده که این فضاها توسط فناوری واقعیت افزوده در کنار هم قرار گرفته‌اند.

منبع: CoinEdition

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا