اخبار ارز دیجیتال

بررسی روند قیمت و تحلیل اتریوم امروز، ۱۰ ژانویه

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی او‌ام‌پی فینکس، قیمت اتریوم امروز ۲۰ دی (۱۰ ژانویه) در ساعت ۱۲:۵۹ دقیقه با ۱.۱۶ درصد افزایش به ۱,۳۲۹ دلار رسید.

در ادامه می‌توانید بررسی روند و تحلیل اتریوم را ملاحظه کنید:

روند قیمت اتریوم

تحلیل‌ تکنیکال اتریوم

اتریوم باید از سقوط به زیر محور ۱۳۱۷ دلاری جلوگیری کند تا بتواند اولین سطح مقاومت اصلی (R1) را در ۱۳۴۹ دلار هدف قرار دهد. بازگشت مجدد به ۱۳۴۰ دلار نشان دهنده یک جلسه صعودی است، اگرچه باز هم همه چیز به سخنرانی «جروم پاول» رئیس فدرال رزرو باید یک سخنرانی مثبت در مسیر رمزارزها ارائه کند.

در صورت تداوم روند صعودی قیمت اتریوم، دومین سطح مقاومت اصلی (R2) با قیمت ۱۳۷۸ دلار و ۱۴۰۰ دلار احتمالا وارد بازی خواهد شد.  ادامه این روند سومین سطح مقاومت اصلی(R3)  1439 دلار است.

سقوط از نقطه پیوت یعنی سطح ۱۳۱۷ دلار اولین سطح حمایت اصلی (S1) را با قیمت ۱۲۸۸ دلار وارد بازی خواهد کرد. اتریوم باید از سقوط به زیر ۱۲۸۰ دلار و دومین سطح حمایت اصلی (S2) در ۱۲۵۶ دلار جلوگیری کند در غیر این‌صورت سطح حمایت اصلی سوم  1195 دلار است.

تکنیکال اتریوم 1

میانگین‌ها و نمودار کندل استیک ۴ ساعته که در زیر ارائه شده، سیگنال صعودی ارائه می‌دهند. اتریوم بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، در حال حاضر ۱,۳۲۶ دلار است. متحرک نمایی ۵۰ روزه از متحرک نمایی ۲۰۰ روزه فاصله گرفت و متحرک نمایی ۱۰۰ روزه از متحرک نمایی ۲۰۰ روزه فاصله گرفت و سیگنال های صعودی ارائه کرد.

مطالعه بیشتر: تحلیل آن چین اتریوم ؛ فعالیت نهنگ ها و قراردادهای هوشمند

اگر این رمزارز بتواند ارزش خود را بالای سطح حمایت اولیه یعنی ۱۲۸۸ دلار و متحرک نمایی ۵۰ روزه در ۱۲۶۶ دلار حفظ کند، این امر از صعود اتریوم و عبور آن از اولین سطح مقاومت (R1) در ۱۳۴۹ دلار و رسیدن به دومین سطح مقاومت (R2) در ۱۳۷۸ دلار و ۱۴۰۰ دلار پشتیبانی می‌کند. با این حال، سقوط از اولین سطح حمایت و متحرک نمایی ۵۰ روزه خرس‌ها را به S2 (1256 دلار می‌رساند. سقوط از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه نشان دهنده تغییر در احساسات سرمایه‌گذاران است.

تکنیکال اتریوم 2

پیش‌بینی شما از قیمت اتریوم چیست؟

شما می‌توانید تحلیل روند قیمتی رمزارزهای برتر بازار را هر روز در وبلاگ ما مطالعه کنید.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا