اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

استیبل کوین تتر در شبکه پولکادات راه اندازی شد

ارز دیجیتال تتر با نماد USDT، بزرگ ترین استیبل کوین بازار کریپتوکارنسی و سومین رمزارز برتر بازار با ارزش بازار (مارکت کپ) ۷۰ میلیارد دلار، در بلاک چین پولکادات (Polkadot) عرضه شد. این ارز دیجیتال هم اکنون در ۱۲ شبکه بلاک چینی در دسترس است.

تتر در شبکه پولکادات

  • اعلامیه این شرکت، بلاک چین Polkadot را به عنوان یک “اکوسیستم Full-Stack برای نسل سوم اینترنت یا همان وب ۳ در یک آینده چند زنجیره ای” توصیف کرد.
  • گسترش تتر (USDT) در شبکه پولکادات امکانی را برای این استیبل کوین فراهم می‌کند تا بتواند حضور خود را در اکوسیستم های غیرمتمرکز که با ماهیت بلاک چین و کریپتوکارنسی مطابقت دارند، افزایش دهد.
  • مدیر ارشد فناوری اطلاعات کمپانی تتر در این رابطه گفت:

ما از عرضه و راه اندازی تتر در شبکه پولکادات (Polkadot) بسیار خرسندیم و خوشحالیم که به اعضای جامعه این شبکه، رمزارزی با بالاترین میزان نقدشوندگی و ثبات را ارائه می‌کنیم. شبکه پولکادات (Polkadot) در مسیر رشد و تکامل قرر دارد و ما بر این باوریم که اضافه شدن تتر (USDT) به این شبکه برای کمک به ادامه رشد و بهبود آن بسیار ضروری است.

  • با افزوده شدن تتر در شبکه پولکادات، این استیبل کوین محبوب هم اکنون در مجموع در ۱۲ شبکه بلاک چینی شامل کوزاما (Kusama)، اتریوم (Ethereum)، سولانا (Solana)، آلگوراند (Algorand)، ترون (Tron)، اومنی (Omni)، نیر (NEAR)، آوالانچ (Avalanche)، ایاس (EOS.IO)، لیکوئید نتورک (Liquid Network)، بیت کوین کش (Bitcoin Cash) و پولکادات (Polkadot) در دسترس است.
  • کمپانی تتر که در گذشته به دلیل عدم وجود شفافیت با واکنش‌های منفی از سمت جامعه کریپتوکارنسی مواجه شده بود، در ماه آگوست حسابرس خود را تغییر داد و متعهد شد تا طی به روز رسانی‌های مکرر، ذخایر USDT را به صورت شفاف ارائه کند.
  • با وجود اینکه ارز دیجیتال تتر همچنان به لحاظ قابلیت استفاده و ارزش بازار، رهبر و پیشرو در میان استیبل کوین‌هاست، ارزش بازار این رمزارز اخیرا در حال کاهش بوده که به عقیده برخی تحلیلگران نشانه مثبتی برای بازار کریپتوکارنسی خواهد بود.

در این باره بیشتر بخوانید:

معرفی استیبل کوین های برتر بازار در سال ۲۰۲۲

استیبل کوین چیست و استیبل کوین‌ها کدام‌اند؟

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین‌ها نوع خاصی از دارایی های دیجیتالی هستند که برای مقابله با نوسان ذاتی در قیمت ارزهای دیجیتال ایجاد شده‌اند و ارزش ثابتی دارند.

منبع: cryptopotato.com

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا