اخبار ارز دیجیتال

۵ مورد از بهترین کیف پول‌های متاورس در سال ۲۰۲۳

کیف‌پول‌های متاورس و کریپتو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، تنها وجه تمایز این دو در این است که برای نگهداری NFT می‌توان از ولت متاورس استفاده کرد.

ما می‌توانیم با استفاده از آواتارهای دیجیتالی در دنیای مجازی معروف به متاورس با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. حتی اگر متاورس هنوز در مراحل ابتدایی خود باشد اما فعالان این عرصه روی تکمیل این فناوری کار می‌کنند. کاربران می‌توانند با انتخاب بهترین کیف پول متاورس، دارایی‌های رمزارزی خود را کنترل، مدیریت، خرید و فروش کنند. در ادامه این مطلب از بلاگ صرافی او ام پی فینکس برای شناخت بهترین ولت‌های متاورس با ما همراه باشید.

بهترین کیف‌پول‌های متاورسی سال ۲۰۲۳ کدامند؟

کیف‌پول «کوین‌بیس»

کوین بیس ولت

کیف پول کوین بیس (coinbase wallet) در حال حاضر یکی از کیف پول‌های متاورس است که بهترین عملکرد را داشته‌است.  «برایان آرمسترانگ» بنیانگذار این پلتفرم، آن را در ژوئن ۲۰۱۲ اختراع کرد. با استفاده از کیف پول، می‌توانید با خیال راحت تراکنش‌ها را انجام دهید و پول خود را در متاورس نگه دارید. کوین بیس یکی از بهترین کیف پول‌های متاورس تا کنون است که بهترین محدوده ممکن را برای ذخیره توکن‌های متاورس و NFT ها فراهم می‌کند و کنترل کامل بر دارایی‌های رمزنگاری را به کاربر می‌دهد.

کیف‌پول «مث ولت» محبوب متاورسی‌ها

مث ولت

مث‌ولت گسترده‌ترین طیف عملکردی را به همراه یکپارچگی با کیف پول‌های سخت افزاری ارائه می‌دهد و از بیش از ۶۵ نوع مختلف شبکه بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند. این یک پلتفرم یک مرحله‌ای برای رمزارزها است که به راحتی با شبکه‌های مختلف بلاک‌چین ادغام شده و این امکان را فراهم می‌کند که چندین آدرس کیف‌پول ایجاد کنید. اگرچه این کیف پول در ایجاد یک هویت و برند منحصر به فرد در بازار موفق بوده اما بسیاری از ویژگی‌های آن مشابه ویژگی‌های متامسک است.

متامسک معروف‌ترین کیف پول متاورس

متامسک ولت

کیف پول متامسک که در سال ۲۰۱۶ توسط Consensys طراحی شده است، یک کیف پول دیجیتالی ذخیره توکن‌های شبکه اتریوم است. این کیف پول به دلیل دسترسی ساده از طریق برنامه‌های افزودنی مرورگر، یکی از شناخته شده‌ترین و پرکاربردترین کیف پول‌های متاورس است. به لطف این ویژگی خاص آن به دلیل داشتن پسوند متاورس، کاربر می تواند به راحتی به هر بازار NFT دسترسی داشته باشد.

کیف پول آلفا چه ویژگی‌هایی دارد؟

آلفا ولت

آلفا توانسته خود را به عنوان یکی از برترین گزینه‌های کیف پول رمزارز کاربر پسند معرفی کند. سرمایه گذارانی که علاقه‌مند به خرید توکن‌های غیرقابل تعویض مبتنی بر اتریوم هستند، ترجیح می‌دهند که از این کیف پول استفاده کنند. سرمایه‌گذاران و کاربران به دلیل اینکه این کیف پول امکان سرمایه‌گذاری در متاورس را فراهم کرده به آن جذب شده‌اند. در کنار داشتن رابط کاربری ساده و کاربرپسند، این کیف پول از بازارهای NFT نیز پشتیبانی می کند که برای کاربران بسیار جذاب است.

استفاده از کیف پول کوینومی در دسکتاپ، اندروید و IOS

کوینومی ولت

کیف پول کوینومی (Coinomi) توسط «جورج کیمیونیس» و در سال ۲۰۱۴ تاسیس و معرفی شد. این یک سیستم امنیتی برای کیف پول دیجیتال کاربر است که هم در پلتفرم دسکتاپ و هم در پلتفرم اندروید و IOS قابل دسترسی است. این کیف پول انواع مختلفی از ویژگی‌های خاص را ارائه می دهد که سگویت (SegWit) یکی از آنها است. شایان ذکر است که سگویت فرآیندی محسوب می‌شود که با حذف اطلاعات امضا از تراکنش‌های بیت کوین، اندازه بلاک در بلاک چین را افزایش می‌دهد. افزون بر آن، این ولت دسترسی به بیش از ۱۶۸ ارز فیات را ارائه می‌دهد که به بیش از ۲۵ زبان قابل خواندن هستند.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. همیشه این سوال رو داشتم چه کیف پول متاورسی داشته باشم که هم امنیت بالایی داشته باشد هم دسترسی آسانی
    ممنون از مطالب کاربردیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا