آموزش کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول توییتر ؛ شایعه یا حقیقت؟!

بر اساس برخی گزارشات، به‌نظر می‌رسد شبکه اجتماعی توییتر در حال کار بر روی ساخت یک کیف پول ارز دیجیتال جهت واریز و برداشت این نوع دارایی‌ها است.


جِین وانگ، یکی از بلاگرهایی که در فاش‌کردن تولیدات جدید حوزه تکنولوژی شناخته‌شده است، روز جاری یافته‌های خود مبنی بر ساخت کیف پول توییتر را با دیگران به اشتراک گذاشت. وی در توییتر خود نوشت که این پلتفرم مشغول ساخت یک طرح اولیه از کیف پول رمزارز در این پلتفرم برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال است.


اما تا به این لحظه، کمپانی توییتر خبری پیرامون این موضوع به‌طور رسمی اعلام نکرده و مشخص نیست که وانگ این اطلاعات را از چه منبعی گردآوری کرده است. البته بر اساس گزارشات قبلی این بلاگر، به‌نظر می‌رسد وی اکثر یافته‌های خود را از کدهای قابل دسترس عموم به‌دست می‌آورد.


توییتر طی یک سال اخیر چندین ویژگی دیگر مربوط به حوزه رمزارزها در پلتفرم خود معرفی کرده است. در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) گزینه پاداش‌دهی (Tipping) در این پلتفرم ایجاد شد و در نوامبر همان سال (آبان ۱۴۰۰)، شروع به ادغام اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) در وب ۳ کرد. در ابتدای سال میلادی جاری نیز، این قابلیت را برای کاربران خود افزود تا بتوانند از NFT ها برای تصاویر پروفایل خود استفاده کنند.


همچنین ایلان ماسک طی دوره جذب توییتر، طرحی را مبنی بر پرداخت‌های کریپتویی جهت مقابله با تراکنش‌های اسپم (Spam) عنوان کرد که گزارشات اخیر نشان می‌دهند این طرح از روند بررسی خارج شده است.


اخبار ساخت کیف پول توییتر در روز جاری، همزمان با خبر ایجاد شبکه اجتماعی غیرمتمرکز توییتر تحت عنوان بلواسکای (BlueSky) بوده است. طبق اعلام رسمی، نسخه بتا این اپلیکیشن در روز جاری راه‌اندازی شد.


با این که بلواسکای از ارزش‌های دنیای رمزارزها مانند غیرمتمرکزسازی حمایت می‌کند، جِی گرَبِر، رهبر این پروژه، تاکید کرد که این اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات ارزهای دیجیتال نخواهد بود و محتوای آن در بلاک چین ذخیره نمی‌شود.


از این رو، به‌نظر می‌رسد خبر راه‌اندازی کیف پول توییتر صرفاً مربوط به همین پلتفرم باشد و ارتباطی با ایلان ماسک یا پروژه بلواسکای ندارد.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول‌ ارز دیجیتال، نرم‌افزار یا سخت‌افزارهایی جهت ذخیره و نگهداری رمزارزهای شما هستند. بدون یک کیف پول ارز دیجیتال، شما امکان ذخیره یا ارسال این دارایی‌ها را نخواهید داشت.

منبع: CryptoBreifing

مطالعه بیشتر

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا