آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال فگ (FEG) چیست؟

تا به امروز ۱۱ هزار ارز دیجیتال در فضای بلاکچین ایجاد شده است. اما آیا تمامی آن‌ها برای سرمایه‌گذاری مناسبند؟ چند درصد از آن‌ها توانسته‌اند نقشه راه خود را با موفقیت پیش ببرند؟ میم کوین‌ ها چطور؟ چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ آیا می‌توان در آن‌ها سرمایه‌گذاری مطمئن انجام داد؟

در این مقاله به بررسی کامل ارز دیجیتال فگ (FEG)،بررسی عملکرد پروژه آن و نحوه خرید فگ (FEG) می‌پردازیم.

معرفی کامل رمزارز فگ (FEG)

فگ چیست

توکن فگ با نماد اختصاری FEG یکی از ارزهای دیجیتال در حوزه دیفای (DeFi) است.فگ (FEG) یک توکن است. همانطور که در مقاله تفاوت کوین و توکن توضیح داده شد، توکن‌ها بلاکچین اختصاصی نداشته و بر روی یک بلاکچین میزبان ایجاد می‌شوند. توکن فگ (FEG) نیز در ابتدا بر بلاکچین اتریوم (ERC-20) ایجاد شد و سپس در شبکه بایننس اسمارت چین (BEP-20) نیز راه‌اندازی شد.

این رمزارز در سال ۲۰۲۱ با رشد قیمتی ۲۵۰۰ درصدی، سود شیرین و به یاد ماندنی‌ای را برای هولدرهای خود به ارمغان آورد! عبارت FEG که به عنوان نماد این ارز در بازار کریپتوکارنسی استفاده می‌شود، مخفف عبارت Feed Every Gorilla است. به همین دلیل است که این پروژه رمزارزی هدف خود را حمایت از حیوانات بیان کرده‌است!

اما آیا حالا می توان گفت که انتخاب ارز دیجیتال فگ (FEG) برای سرمایه گذاری و یا تریدهای روزانه و نوسان گیری مناسب است؟ امن ترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید فگ (FEG) کدام است؟

فگ (FEG) چگونه کار می‌کند؟

تعداد کل توکن‌ های فگ 100 کوادریلیون ( ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) است. به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که این تعداد بالا در عرضه موجب ایجاد شدن خاصیت تورم در این رمزارز شده و باعث کاهش ارزش آن در طول زمان می‌شود.

جالب است بدانید که ارز دیجیتال فگ (FEG) توکنی با خاصیت ضدتورمی است! اما چگونه؟ توسعه دهندگان این پروژه، دو رویکرد متفاوت برای مدیریت سیستم عرضه و تقاضا در این توکن در نظر گرفته‌اند:

  • اخذ مالیات
    به ازای انجام هر تراکنش روی توکن فگ (FEG) ، ۱% از حجم آن تراکنش به عنوان مالیات از کاربران گرفته شده و به عنوان “پاداش” به هولدرهای توکن FEG داده می‌شود. به این ترتیب افراد به هولد کردن یا همان نگهداری این رمزارز تشویق می‌شوند.
  • توکن سوزی
    هم‌چنین به ازای انجام هر تراکنش نیز ، ۱% از حجم آن معامله در فرایند توکن‌سوزی، به کیف پول‌های ناشناس ارسال می‌شود. به این ترتیب در طول زمان عرضه توکن FEG محدود شده و ارزش در آن ذخیره خواهدشد.

نکته جالب‌تر در مورد ارز دیجیتال فگ (FEG) این است که تاکنون هیچ عرضه اولیه‌ای در هیچ پلتفرمی برای آن برگزار نشده و هم چنین این توکن تحت مالکیت هیچ یک ازا عضای تیم توسعه‌دهنده پروژه نیز نمی‌باشد.

مهم ترین ویژگی های رمزارز دیجیتال فگ (FEG)

ویژگی های فگ
  • ضدتورم
    همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد، مدیریت عرضه و تقاضا در شبکه فگ (FEG)، با فرایند توکن سوزی پیاده‌سازی می‌شود.
  • کسب درآمد برای هولدرها
    به ازای هر تراکنش خرید فگ یا فروش آن، به میزان ۱% از حجم آن تراکنش به مالیات شبکه اخذ می‌شود و به هولدرها داده می‌شود. به این ترتیب افراد می‌توانند با تنها هولد کردن این توکن، بدون انجام هیچ کار دیگر، یک درآمد منفعل یا همان Passive Income برای خود ایجاد کنند.
  • استیک توکن های فگ (FEG)
    شبکه ارز دیجیتال فگ یک صرافی غیرمتمرکز به نام FEGex نیز ایجاد کرده و افراد می‌توانند با استیک توکن های FEG در این پلتفرم، منبع درآمد دیگری برای خود ایجاد کنند. به این صورت که با سپرده گذاری توکن‌های فگ در FEGex، سود دریافت کنند.

خرید فگ (FEG)

خرید فگ در ایران

برای خرید فگ (FEG) نیز همانند تمامی رمزارزها می‌بایست در یک صرافی ارز دیجیتال برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. صرافی های داخلی و خارجی متععدی امکان خرید فگ (FEG) را فراهم کرده‌اند.

صرافی های بین المللی اما عموما مراحل نسبتا پیچیده‌ای برای احراز هویت از کاربران درخواست می‌کنند. در بیشتر موارد نیز در صورت تشخیص اینکه کاربر با آی‌پی ایران در حال فعالیت است، دارایی‌های وی را مسدود می‌کنند. به همین دلیل بهتر است تا برای انجام معاملات رمزارزی خود، از صرافی های داخلی استفاده کنید.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، نخستین صرافی ارز دیجیتال با قابلیت دمو در ایران است که امکان خرید فگ (FEG) را برای کاربران فراهم کرده است.

با ثبت نام و احراز هویت در او ام پی فینکس می‌توانید در بستری امن و با سرعت بالا به خرید و فروش ۴۸ ارز دیجیتال، از جمله توکن محبوب فگ (FEG) بپردازید.

راهنمای کامل ثبت نام در او ام پی فینکس

هم‌چنین در پلتفرم او ام پی فینکس، شما می‌توانید به صورت آزمایشی در یک حساب معاملاتی دمو،با سرمایه مجازی ۱۰۰ میلیون تومان و تمامی امکانات بازار واقعی، به خرید فگ (FEG) و ۴۷ ارزدیجیتال دیگر در بازارهای تومانی و تتر بپردازید و دانش و تجربه خود را پیرامون بازار کریپتوکارنسی و معاملات ارز دیجیتال افزایش دهید.

پلتفرم او ام پی فینکس نیز تمامی دارایی‌های کاربران را در کیف پول های سرد نگهداری می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر، پس از خرید فگ (FEG) آن را در کیف پول داخلی خود در او ام پی فینکس نگهداری کنید.

پیشبینی قیمت فگ (FEG)

همان طور که در ابتداری مقاله گفتیم، پروژه ارز دیجیتال فگ (FEG)، در دسته پروژه‌های دیفای (DeFi) یا همان اقتصاد غیرمتمرکز قرار می‌گیرد. بسیاری از تحلیلگران بازار کریپتوکارنسی نیز معتقدند که ارزهای حوزه دیفای تاکنون تنها ۱۰ درصد از پتانسیل های رشد خود را تجربه کرده‌اند.

بنابراین می‌توان با بررسی تمامی جوانب فاندامنتال، تکنیکال و آنچین (On-Chain) یک پروژه و رعایت اصول مدیریت سرمایه، وارد معاملات خرید این دسته از ارزهای دیجیتال شد.

این ارز دیجیتال هم اکنون قیمتی برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۵۸ دلار معادل ۰.۰۰۰۰۲۸۱۳ تومان دارد! پیش‌بینی های قیمتی جالبی نیز در مورد آینده قیمتی فگ (FEG) توسط تحلیلگران گوناگون ارائه شده که به شرح زیر است:

سالقیمت
۲۰۲۲۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰ دلار
۲۰۲۳۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۲۷ دلار
۲۰۲۵۰/۰۰۰۰۰۰۱۴۷۰ دلار
۲۰۳۰۰٫۰۰۰۰۰۰۱۸ دلار

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا