اخبار ارز دیجیتال

نهنگ ها چه رمز ارزهایی را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند؟

نهنگ‌های کریپتو با شروع سال ۲۰۲۳ میلادی شروع به خرید رمز ارز کرده‌اند که می‌تواند نشان‌دهنده صعود بازار در روزهای آینده باشد. به نظر شما، نهنگ‌های ارز دیجیتال چه رمز ارزهایی را خریداری می‌کنند؟

اگرچه بیت کوین و اتریوم به عنوان رهبران سرمایه‌گذاری کلان در کانون توجه قرار گرفته‌اند، پروژه‌های دیگری هم وجود دارند که در بسیاری از زمینه‌های ارز دیجیتال پیشرو هستند. گزینه‌های سرمایه گذاری زیادی برای تریدرهایی که به دنبال موقعیت‌هایی در این حوزه هستند، از جمله در دیفای و توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) وجود دارد.

علی‌رغم افت قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲، پیشرفت‌های نوآورانه و تغییر دهنده در فناوری بلاکچین، به نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران کوچک‌تر نوید بازار صعودی را می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم ببینیم نهنگ‌های بازار کدام رمز ارزها را در ابتدای سال ۲۰۲۳ خریداری می‌کنند.

رمز ارز متا مسترز گیلد

متا مسترز گیلد (Meta Masters Guild) یک پلتفرم توسعه بازی‌های بلاکچین در موبایل است که یک جامعه مبتنی بر وب ۳ را با استفاده از فناوری بلاکچین و همچنین یک جامعه غیرمتمرکز راه‌اندازی کرده است.

قیمت بیت کوین را از کجا ببینیم؟

این پلتفرم به بازیکنان، برای فعالیتی که در این پلتفرم دارند با ارز بومی خود به نام «MEMAG» پاداش می‌دهد و همچنین به آنها مالکیت واقعی دارایی‌های درون بازی را ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان این امکان را دارند که آیتم‌ها و ارز درون بازی خود را از طریق یک اقتصاد بازی باز (Open Game Economy) مبادله کنند.

نهنگ های بازار

رمز ارز فایت اوت

یکی دیگر از رمز ارزهایی که نهنگ‌ها آن را خریداری می‌کنند، ارز دیجیتال فایت اوت (Fight Out) است. فایت اوت یک اپلیکیشن و باشگاه ورزشی زنجیره‌ای است که قرار است دنیای تناسب اندام را متحول کند. به علاوه، با استفاده از فناوری حرکت برای کسب درآمد (M2E)، کاربران در ازای ورزش پاداشی در قالب توکن «REPS»، دریافت می‌کنند.

در حال حاضر، این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرده است و بیش از ۳.۴ میلیون دلار از طریق پیش فروش توکن‌های خود به دست آورده است.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال سی پلاس چارج

به مرور که ماشین‌های الکتریکی (EVs) محبوب‌تر و گسترده‌تر می‌شوند، صاحبان این ماشین‌ها به طور فزاینده‌ای با چالش پیدا کردن ایستگاه‌های شارژ راحت مواجه می‌شوند. برای حل این مشکل، سی پلاس چارج (C+Charge) یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین و یک سیستم پرداخت را فراهم می‌کند و در عین حال به کاربران اجازه می‌دهد تا در قالب ارز دیجیتال بومی شبکه، جوایزی کسب کنند.

سیستم پرداخت همتا به همتا سی پلاس چارج امکان تراکنش‌های آسان از طریق کیف پول رمز ارز کاربر را بدون نیاز به سیستم‌های پرداخت سنتی و کارمزدهای مرتبط با آن‌ها فراهم می‌کند. علاوه بر این، پلتفرم آنها شفافیت بالایی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند با هزینه‌های مختلف این بلاکچین آشنا شوند.

رمز ارز متاورسی ربات ارا

رمز ارز ربات ارا (RobotEra) قرار است با ساخت یک بازی متاورسی، اکوسیستم متاورس را متحول کند که همچنین توجه زیادی را از سوی نهنگ‌های رمز ارز و جامعه بزرگ‌تر بازی‌های وب ۳ جلب کرده است.

آنچه ربات ارا را در میان سایر پروژه‌های بلاکچین متمایز می‌کند، رابط کاربری آسان آن است که به گیمرها اجازه می‌دهد ربات‌ها و محیط خود را حتی بدون دانش برنامه‌نویسی قبلی بسازند و سفارشی سازی کنند. پیش فروش توکن‌های ربات ارا با اشتیاق زیادی از سوی سرمایه گذاران مواجه شده است و تاکنون ۷۵۷ هزار دلار جمع‌آوری کرده است.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال کالواریا

کالواریا (Calvaria) یک بازی مبتنی بر بلاکچین و منابع مبتنی بر ان اف تی است. بازیکنانی که وارد اکوسیستم این بازی می‌شوند، به طیف وسیعی از امتیازات انحصاری دسترسی دارند که استفاده از بلاکچین برای ذخیره ایمن منابع درون بازی را آسان خواهند کرد.

پیش فروش پروژه کالواریا رو به اتمام است و تاکنون بیش از ۲.۹۷ میلیون دلار سرمایه را از هدف ۳ میلیون دلاری خود جذب کرده است؛ بنابراین سرمایه گذارانی که مایل به شرکت در  این پروژه هستند می‌توانند در پیش فروش این رمز ارز شرکت کنند.

رمز ارزهایی که در این مطلب معرفی کردیم جزو پروژه‌هایی هستند که اخیراً نهنگ‌ها به آن‌ها روی آورده‌اند. به نظر شما این ارزهای دیجیتال گزینه‌های خوبی برای سرمایه گذاری هستند؟

بهاره چراغی

من بهاره چراغی، کارشناس ارشد علوم ارتباطات شاخه روزنامه‌نگاری از دانشگاه خبر تهران مرکز هستم. حدود 12 سال است که در زمینه تولید محتوا با مهم‌ترین رسانه‌های مکتوب و آنلاین ایران همکاری دارم. از سال 1398 با بالا گرفتن تب سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو به این بازار علاقه‌مند و با گذراندن دوره‌های مختلف وارد دنیای جدیدی از بازارهای مالی شدم. من اینجا کنار شما او‌ام‌پی فینکسی‌های عزیز هستم تا بتوانم تحلیل‌ها، مفاهیم اقتصادی و خبرهای روز دنیای ارزهای دیجیتال را با زبان ساده با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم مسیر امنی برای سرمایه‌گذاری و ترید را تجربه و طی کنیم.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا