آموزش DeFiآموزش Web3آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال وینک چیست؟ Win Token

ارزدیجیتال وینک چیست؟

پیش از آن‌که ارز وینک را به عنوان یک ارزدیجیتال معرفی کنیم، بهتر است در قدم اول، اطلاعات کافی پیرامون پروژه آن به دست آوریم. وینک یک پلتفرم گیمینگ غیرمتمرکز است که بر بستر بلاک‌چین ترون (TRON) ایجاد شده‌است. این پلتفرم به کاربران خود این امکان را می‌دهد که در چند سیستم بلاک‌چین به بازی بپردازند. هدف اصلی آن در مراحل نخست عرضه‌ی اپلیکیشن‌های بازی غیرمتمرکز است.

توسعه‌دهندگان پروژه وینک چه افرادی هستند؟

کاربرد ارزردیجیتال وینک

تیم پشتیبانی وینک قصد داشت تا جایگاه خود را با ساخت برنامه‌های باکیفیت، ثبات بخشد و به همین منظور، یک تیم استارتاپ حرفه‌ای و قدرتمند را گردهم آورد. در همین راستا تیم توسعه وینک برای تامین منابع مالی خود دو توکن مجزا (توکن اختصاصی وینک) را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کرد. با این اوصاف، بسیاری از افراد این سوال برایشان مطرح خواهدشد که ارز وینک چیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند.

همان‌گونه که در مطلب پیشین یاد شد، پروژه وینک بر بستر بلاک‌چین ایجاد شده‌است. این پلتفرم، دو توکن TRC20 و BEP2 که به ترتیب در بلاک‌چین ترون و بایننس عرضه شده‌‌اند را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده است.
رمزارز وینک با نماد WIN با اهداف و کاربردهای فراوانی به فعالان بازار کریپتوکارنسی عرضه شده‌است و مزایای زیادی را در اختیار این افراد قرار می‌دهد.

در سال ۲۰۱۹ رمزارز وینک با عرضه‌ی یک سوم توکن‌های خود (Win Token) نخستین عرضه‌ی اولیه را آغاز نمود. با توجه به آمار و ارقام نشان‌داده‌شده، میزان گردش ارزدیجیتال WIN در بازار ارزهای دیجیتال تا ابتدای سال ۲۰۲۱ به ۳۱۳ میلیارد واحد رسیده‌است و تحلیل‌گران فعال بازار رمزارزها عقیده دارند که وینک تا اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی، کل توکن‌های خود را به بازار عرضه خواهدکرد.

لازم به ذکر است که این توکن‌ها علاوه بر عرضه‌ی اولیه به شیوه‌های دیگری مانند بازارهای ثانویه، ایردراپ‌ها و تبلیغات نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

از آن‌جایی که این پلتفرم ارزدیجیتال بر بستری غیرمتمرکز قرار دارد، افراد تیم نیز به صورت غیرمتمرکز از همه‌جای دنیا برای آن فعالیت می‌کنند. تیم پشتیبانی و توسعه‌دهنده پلتفرم وینک افرادی‌ حرفه‌ای‌ هستند که در زمینه‌ی طراحی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها تمامی تخصص‌های لازم را دارند.

در زمان شروع فعالیت این پلتفرم، تنها ۳ فرد متخصص در زمینه‌ی بلاک‌چین و بازی در آن فعالیت می‌کردند اما اکنون پس از ده سال از شروع کار، تعداد ۱۳ متخصص در آن فعالیت می‌کنند. این افراد شامل چهار متخصص بلاک‌چین، سه نفر از متخصصان حرفه‌ای بازی‌سازی، سه متخصص توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های موبایل و چهار متخصص بازاریابی می‌شوند.
در حال حاضر، بی‌وانگ مدیر پلتفرم وینک، الکس یی مدیر اجرایی پروژه و اس تانگ مدیربرنامه‌ی پروژه‌، به عنوان سه چهره‌سرشناس پلتفرم وینک به شمار می‌روند.

خرید ترون در ایران

تاریخچه رمزارز وینک چیست؟

ترون‌بت (TronBet) نخستین نامی بود که پلتفرم وینک فعالیت خود را با آن آغاز کرد؛ چرا که این اپلیکیشن غیرمتمرکز بر شبکه‌ی ترون ایجاد شده‌بود.
همان‌گونه که از انتهای نام این پلتفرم یعنی Bet مشخص می‌شود، قابلیت شرط‌بندی در پلتفرم وینک است که بخش جدایی‌ناپذیر آن به‌شمار می‌رود و تا به امروز نیز هم‌چنان یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ارزدیجیتال محسوب می‌شود.
در سال ۲۰۱۹ میلادی این پلتفرم، نام خود را به Wink تغییر داد و کوین‌های خود را با نماد اختصاری Win روانه‌ی بازار ارزهای دیجیتال کرد و در نخستین عرضه‌ی اولیه‌ خود توانست سرمایه‌ای حدود ۶ میلیون دلار کسب کند.

ارزدیجیتال وینک

بازی‌های ارزدیجیتال وینک چیست؟

برخی از بازی‌های رایج در پلتفرم وینک عبارت است از:
• Dice (تاس)
• Moon (ماه)
• Ring & Duel (حلقه و دوئل)
• Poker (پوکر)
• Slots (اسلات)
• بازی روی میز

مزایای ارزدیجیتال وینک (Win)

مزایای ارزدیجیتال وینک چیست؟

مهم‌ترین مزایای ارزدیجیتال Win عبارتند از:
– کاربران می‌توانند به‌طور کامل داده‌ها را مدیریت کنند.
– بازی‌های این پلتفرم قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال دیگر را نیز دارند.
– تمامی پروژه‌ها به راحتی و بر اساس قراردادهای هوشمند، حسابرسی می‌شوند.
– کاربران با انجام بازی‌های بیشتر، می‌توانند تعداد رمزارزهای بیشتری نیز به دست ‌آورند.
– کاربران وینک می‌توانند در بازه‌های‌ زمانی‌ مختلف، فرصت‌های تجاری با پتانسیل‌های ویژه کسب کنند.
– توکن‌های بیشتر در این پلتفرم، سبب پاداش بیشتر برای کاربران آن می‌شود که به صورت روزانه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
– پلتفرم وینک به کاربران خود بسیار اهمیت می‌دهد و سیستم خود را بر پایه‌ی پاداش به آن‌ها بنا نهاده‌است افرادی که ارز‌وینک را در اختیار دارند به راحتی می‌توانند هزینه‌های معامله در این پلتفرم را به حداقل برسانند.

کیف پول رمزارز وینک چیست؟

همان‌طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتوکارنسی در کیف پول‌های مخصوصی نگه‌داری می‌شوند که به صورت کلی در سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند: کیف پول‌های کاغذی، کیف پول‌های سخت‌افزاری و کیف پول‌های نرم‌افزاری.

به خاطر داشته‌باشید که کیف پول‌های نرم‌افزاری به علت اتصال به اینترنت، امنیت پایین‌تری نسبت به کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری دارند و به همین علت برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال توصیه نمی‌شوند و مناسب تراکنش‌های روزانه‌اند. به منظور نگه‌داری توکن WIN می‌توان از هر کیف پولی که از بلاک‌چین Tron و شبکه TRX-20 پشتیبانی می‌کند، استفاده کرد.

آینده ارزدیجیتال وینک چیست؟

تحلیل‌گران بازار کریپتوکارنسی، آینده بسیار خوبی برای رمزارز وینک پیش‌بینی می‌کنند؛ چرا که این رمزارز بر بستر بلاک‌چین ایجاد شده‌ و اهداف ویژه و مشخصی را دنبال می‌کند. یکی از اهداف این پروژه، برقراری فضایی با امنیت بالا و کاربری راحت و آسان در میان انواع سیستم‌‌های تراکنش‌ است.

رمزارز وینک، از هنگام ظهور تا به امروز، هیچ خطایی نداشته و توانسته موفقیت‌های زیادی را از آن خود کند. این رمزارز طی دوسال اخیر نظر مثبت بسیاری از فعالان بازار کریپتوکارنسی را به خود جلب کرده‌ و هم‌اکنون نیز به لحاظ ارزش بازار در جایگاه ۱۷۱ وبسایت کوین‌مارکت‌کپ قرار دارد.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پروژه که سبب شده آینده توکن Win تا به این حد مثبت و خوب نوید داده‌شود، استفاده از سیستم گیمینگ و پاداش به کاربران است. پلتفرم وینک با هوشمندی و دقت تمام، تمرکز خود را بر بازی‌هایی مبتنی بر شرط‌بندی قرار داده‌است که این نوع از بازی‌ها در نزد بسیاری از افراد در سراسر جهان محبوبیت دارد. وینک با ترکیب بازی و شرط‌بندی بر بستر بلاک‌چین توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

باتوجه به نقش پررنگ مفهوم متاورس و WEB3.0 در آینده‌ی ارزهای دیجیتال، محبوبیت و کاربرد این رمزارز همواره رو به افزایش خواهدبود.

خرید و فروش ارزدیجیتال وینک چگونه است؟

حال که با مفهوم پروژه رمزارز وینک  و مزایای آن آشنا شدید، بهتر است نحوه‌ی خرید و فروش آن را نیز فرابگیرید. بسیاری از افراد برای خرید و فروش رمزارز وینک دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند از چه راهی می‌توانند این کار را انجام دهند.

لازم به ذکر است که خرید و فروش این رمزارز نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال انجام می‌شود و کافی است یک صرافی امن و مطمئن برای تبادل آن بیابید. در حال حاضر رمزارز وینک در صرافی‌های Binance، Kucoin، CoinEx، MEXC و … قابل معامله‌است.

اگر تمایل دارید که این کار را در صرافی‌های خارج از کشور انجام بدهید، به‌طور قطع راه آسانی در پیش ندارید. زیرا بسیاری از کاربران ایرانی داخل کشور به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، نمی‌توانند به راحتی به این صرافی‌ها دسترسی داشته‌باشند. پس برای این کار باید به صرافی‌های ایرانی مطمئن بروید تا به راحتی خرید و فروش رمزارز وینک را انجام دهید.

آینده ارزدیجیتال وینک(Win)

جمع‌بندی

همانطور که در مقاله فوق توضیح داده‌شد، پروژه Wink یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های رمزارزیست که تاکنون موفقیت‌های قابل توجهی را از آن خود کرده‌است. این پلتفرم در دسته پروژه‌های گیمینگ قرار دارد و با توجه به جایگاه و اهمیت گیمینگ در متاورس، می‌توان آینده‌ی بسیار روشنی را برای وینک پیش‌بینی کرد.

بنابراین توکن Win می‌تواند پتانسیل نسبتا بالایی را برای سرمایه‌گذاری‌ به همراه داشته باشد. لذا توصیه می‌شود تا ضمن رعایت اصول مدیریت سرمایه، تعدادی از این توکن را در سبد سرمایه‌گذاری بلندمدت خود قرار دهید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا