اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

توسعه قابل توجه شبکه پالیگان با استخدام ۲۰۰ نیروی جدید

طبق گزارشات به‌دست آمده، شبکه پالیگان (Polygon / MATIC) ارائه‌دهنده راه‌کارهای مقیاس‌پذیری در بلاک چین اتریوم، قصد استخدام تعداد زیادی نیروی کار و بهره بردن از شرایط بد بازار در سال میلادی جاری دارد.


بر اساس گزارش جدید نشریه بلومبرگ، کمپانی و شبکه پالیگان در ماه‌های پیش رو نیروی کار خود را تا ۴۰ درصد افزایش خواهد داد تا بتواند از شرایط به‌دست آمده به‌دلیل تعدیل نیروی کمپانی‌های کریپتویی و لغو استخدامی‌ها، نهایت استفاده را ببرد.


پالیگان در فوریه سال جاری (بهمن ۱۴۰۰) موفق شد از فروش توکن‌های خصوصی (Private Token) اقدام به جذب ۴۵۰ میلیون دلار سرمایه کند و در حال حاضر دارای ۵۰۰ کارمند تمام‌وقت به‌صورت دورکار در مناطق مختلف دنیا است.


این کمپانی اظهار کرد با جذب ۲۰۰ نیروی کار متشکل از مدیران، مهندسان و کارمندان قصد نظارت بر مشارکت‌های ایجاد‌شده دارد. بر اساس این گزارش، شبکه پالیگان در نظر دارد تا توسعه‌دهندگان رده بالا در حوزه وب ۳ را نیز جذب کند و به گفته مدیران آن، استخدام چنین نیروی کاری هزینه‌بردار و مشکل است.


به گفته سریواستاوا، مدیر منابع انسانی این کمپانی، پالیگان در گذشته ۳۰ نفر از توسعه‌دهندگان خود در حوزه توکن‌های NFT در لانچ‌پد وان‌پِلنت (OnePlanet) را تعدیل کرده است. وی همچنین عنوان کرد این شبکه از کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی نظیر آمازون (Amazon)، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و یوتیوب (Youtube) نیز اقدام به جذب نیرو کرده است.


این دوره استخدام در کمپانی پالیگان چند ماه پس از اعلام کسر نیروی کار از سوی پلتفرم‌های کریپتویی نظیر صرافی‌های کوین‌بیس (Coinbase)، جِمِنای (Gemini) و کریپتو دات‌کام (Crypto.com) آغاز شده است.


قیمت متیک (MATIC)، توکن بومی شبکه پالیگان، هنگام نشر این خبر در محدوده ۰.۹۳ دلار معامله می‌شود و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۴ درصد افزایش داشته است.

مقیاس پذیری در بلاک چین چیست؟

مقیاس پذیری در بلاک چین به میزان توانایی یک پلتفرم در پردازش تراکنش‌ها و همچنین تعداد نودهای شبکه اشاره دارد و به بیان ساده، به‌معنای سطح توان عملیاتی و سرعت شبکه است.

منبع: DAILYHODL

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا